VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

20 straffespark tildelt denne slutrunde, indtil videre. Og vi er stadig i gruppespillet. Jeg glæder mig til det indføres i La Liga, Mateu Lahoz, Raul Garcia, Casemiro og Ramos osv osv. Det skal nok blive en fest.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina og Portugal står til at møde hinanden i kvartfinalen, såfremt de begge når der til. Så kan Messi vs Ronaldo debatten tage nye højder, skønt.. Jeg ville dog i så fald have Argentina som klare favoritter.
Argentina, som klare favoritter? Det er jo en af de absolut ringeste hold indtil videre.
Med det niveau Argentina har præsteret indtil videre, så nej. Men med det niveau kommer de heller ikke i kvartfinalen. Slår de derimod Nigeria sikkert, og derefter formentlig Frankrig, så er det et helt andet hold.
Jeg synes det ville være spændende, at udgangspunkt i det der er sket indtil videre, fremfor at opstille alle mulige scenarier.

Af det vi har set indtil videre, så er der meget langt til blot den første knock-out runde - og jeg har ikke engang Argentina som favoritter i morgen mod Nigeria(jeg har en forestilling om at Argentina endegyldigt bliver gjort til grin i morgen, mere end de allerede har formået). Så fokus burde blot være på denne kamp, alt andet, er IMO simpelthen for pinligt overhovedet at nævne.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Goaaal skrev:
Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina og Portugal står til at møde hinanden i kvartfinalen, såfremt de begge når der til. Så kan Messi vs Ronaldo debatten tage nye højder, skønt.. Jeg ville dog i så fald have Argentina som klare favoritter.
Argentina, som klare favoritter? Det er jo en af de absolut ringeste hold indtil videre.
Med det niveau Argentina har præsteret indtil videre, så nej. Men med det niveau kommer de heller ikke i kvartfinalen. Slår de derimod Nigeria sikkert, og derefter formentlig Frankrig, så er det et helt andet hold.

Så med andre ord kommer Portugal til at spille mod Nigeria eller Frankrig ;-)
Det finder jeg bestemt også mere sandsynligt! Tror dog ikke Portugal når så langt :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15088
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1698 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina og Portugal står til at møde hinanden i kvartfinalen, såfremt de begge når der til. Så kan Messi vs Ronaldo debatten tage nye højder, skønt.. Jeg ville dog i så fald have Argentina som klare favoritter.
Argentina, som klare favoritter? Det er jo en af de absolut ringeste hold indtil videre.
Med det niveau Argentina har præsteret indtil videre, så nej. Men med det niveau kommer de heller ikke i kvartfinalen. Slår de derimod Nigeria sikkert, og derefter formentlig Frankrig, så er det et helt andet hold.
Jeg synes det ville være spændende, at udgangspunkt i det der er sket indtil videre, fremfor at opstille alle mulige scenarier.

Af det vi har set indtil videre, så er der meget langt til blot den første knock-out runde - og jeg har ikke engang Argentina som favoritter i morgen mod Nigeria(jeg har en forestilling om at Argentina endegyldigt bliver gjort til grin i morgen, mere end de allerede har formået). Så fokus burde blot være på denne kamp, alt andet, er IMO simpelthen for pinligt overhovedet at nævne.
Rolig Sahinovic, jeg nævnte blot et muligt scenarie, det er vel lovligt at se lidt fremad i turneringen.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:Argentina og Portugal står til at møde hinanden i kvartfinalen, såfremt de begge når der til. Så kan Messi vs Ronaldo debatten tage nye højder, skønt.. Jeg ville dog i så fald have Argentina som klare favoritter.
Argentina, som klare favoritter? Det er jo en af de absolut ringeste hold indtil videre.
Med det niveau Argentina har præsteret indtil videre, så nej. Men med det niveau kommer de heller ikke i kvartfinalen. Slår de derimod Nigeria sikkert, og derefter formentlig Frankrig, så er det et helt andet hold.
Jeg synes det ville være spændende, at udgangspunkt i det der er sket indtil videre, fremfor at opstille alle mulige scenarier.

Af det vi har set indtil videre, så er der meget langt til blot den første knock-out runde - og jeg har ikke engang Argentina som favoritter i morgen mod Nigeria(jeg har en forestilling om at Argentina endegyldigt bliver gjort til grin i morgen, mere end de allerede har formået). Så fokus burde blot være på denne kamp, alt andet, er IMO simpelthen for pinligt overhovedet at nævne.
Rolig Sahinovic, jeg nævnte blot et muligt scenarie, det er vel lovligt at se lidt fremad i turneringen.
Sahinovic?

Det er ikke lovligt med henhold til Argentina ;-) (just kidding)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9303
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 952 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Laver Suarez hattrick i næste kamp, så er han fredet for life!

Antimadridista
Indlæg: 9303
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 952 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Har nogen hørt//læst noget om Argentinas opstilling til i aften og evt om Kroatien sparer det meste af deres start 11'er.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Rygterne går på, at de går tilbage til deres 4-3-3. Og så er der enighed om at Caballero ikke starter inde.
Argentina's runored XI vs. Nigeria: Armani; Mercado, Otamendi, Rojo, Tagliafico; Enzo Perez, Mascherano, Banega, Di Maria; Messi, Higuain. This via @DiarioOle
Og en anden;

Billede


Enzo Perez er vidst tvivlsom op til kampen, og man venter på at se om han bliver klar eller ej. Det er sgu sjovt, hvordan Enzo Perez er gået fra ikke at være udtaget til truppen til nu at være fast starter. Lanzini havde sgu været god for det hold.

Antimadridista
Indlæg: 9303
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 952 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Ok. Fazio skadet? Mercado...:/.....perez:(

Tror ikke jeg tør se den.!

Kunne være fantastisk med følgende kvartfinale:
Argentina - Uruguay:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
B-Freak skrev:
Piquénbauer skrev:Ronaldo bliver ved med den slags og han bliver bare ikke straffet. Han har lavet det gang på gang i ligaen i løbet af de sidste sæsoner. Han skulle minimum have haft 5-6 direkte røde kort.
Kan huske en video sidste sæson hvor man så at han 7-8 gange på en sæson slår din modstander.
Var der ikke en YouTube-video, hvor nogen havde samlet nogle af disse episoder. Kunne godt bruge den som internetdiskussionammunition lige nu.
https://www.mundodeportivo.com/futbol/r ... meses.html

Jeg kunne ikke lige finde videoen. Men i ovenstående artikel er der en del situationer der kan findes.

Det er helt vildt så meget pis han har lavet efterhånde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Den her minder rigtig meget om den vi så i går.

phpBB [video]


Der er mange af den slags. Et spark slag efter han mister bolden.

phpBB [video]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:Rygterne går på, at de går tilbage til deres 4-3-3. Og så er der enighed om at Caballero ikke starter inde.
Argentina's runored XI vs. Nigeria: Armani; Mercado, Otamendi, Rojo, Tagliafico; Enzo Perez, Mascherano, Banega, Di Maria; Messi, Higuain. This via @DiarioOle
Og en anden;

Billede


Enzo Perez er vidst tvivlsom op til kampen, og man venter på at se om han bliver klar eller ej. Det er sgu sjovt, hvordan Enzo Perez er gået fra ikke at være udtaget til truppen til nu at være fast starter. Lanzini havde sgu været god for det hold.
Med begge holdopstillinger er kampen tabt. Vi ses og tak for denne gang Argentina.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg håber virkelig at argentina og Messi kan finde formen til kampen mod Nigeria og komme videre til næste runde.
kan næsten ikke bære hvis Messi skal slutte VM af på så grusom en måde. Det har han ikke fortjent.

Men jeg frygter desværre at de taber til Nigeria . Der er simpelthen for meget uro i baglandet og for meget usikkerhed på holdet til at jeg tror de kan vende det. fodbold er trods en holdsport hvor der skal være styr på det taktiske.
Og det har jo reelt været galt længe for argentina. hele kvalifikatione har det også haltet.

Men nøj, hvor jeg håber alt flasker sig i aften. det ville faktisk bare gøre mig super glad. Kom Argentina! please.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Rygterne går på, at de går tilbage til deres 4-3-3. Og så er der enighed om at Caballero ikke starter inde.
Argentina's runored XI vs. Nigeria: Armani; Mercado, Otamendi, Rojo, Tagliafico; Enzo Perez, Mascherano, Banega, Di Maria; Messi, Higuain. This via @DiarioOle
Og en anden;

Billede


Enzo Perez er vidst tvivlsom op til kampen, og man venter på at se om han bliver klar eller ej. Det er sgu sjovt, hvordan Enzo Perez er gået fra ikke at være udtaget til truppen til nu at være fast starter. Lanzini havde sgu været god for det hold.
Hvad jeg ville gøre:

Armani
Mercado - Otamendi - Fazio - Tagliafico
Lo Celso - Mascherano - Banega
Messi - Higuaín - Agüero

Når Messi så falder dybt for at samle bolden op går Agüero mere centralt, og danner en egentlig frontduo med Higuaín, så med bolden ville den måske minde mere om en 4-1-2-1-2, altså med en diamant på midtbanen. Lo Celso ville være vigtig. Det havde været endnu mere optimalt, hvis Leandro Paredes havde været i truppen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 46 gæster