VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har slet ikke fidus til Sampaoli, endnu engang kommer en træner desværre til at ødelægge det for Leo. Jeg synes Sampaoli har været så forvirret i rollen som landstræner. Han har kommet med nogle helt vildt mærkelige udtalelser.

I 2006 var det Pekermanns idiot der ødelagde det for Leo, i 2010 var det Diegos galskab og fuldkommen mangel på noget der kommer i nærheden af taktik, i 2014 tog han så landsholdet til finalen, på trods af Sabella, men kunne desværre ikke overkomme den forhindring der hed Lavezzi, Higuain og de andre uduelige angribere.

Man kan se, at Leo nærmest er besat. Han vil så gerne vinde det trofæ, men man skal have en nogenlunde træner, Sampaoli fucker det mere up end han gør godt. Jeg har desværre ikke fidus til Argentina.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Billede
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Rygter om at Lopetegui ''fyres'' fra landsholdet ovenpå Real Madrid offentliggørelsen. :eek: :eek: Pressekonference snart.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Please hent Lucho ind som erstatning. :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Rygter om at Lopetegui ''fyres'' fra landsholdet ovenpå Real Madrid offentliggørelsen. :eek: :eek: Pressekonference snart.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fuck. Hvilken kaos! Det er vel assistent der tager over i så fald? Ved nogen hvem assistent træner er?

Lucho kan sikkert gør det godt, men jeg tror simpelthen ikke der er tids nok til en ny mand. Ellers kunne Pep være en fræk mulighed. Han kender jo en del af spillerne, Thiago, Busi, Alba, Pique, Ini har han blandt andet trænet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Godt nok en overreaktion, hvis de vælger at fyre Lopetegui. Når man får muligheden for at være cheftræner i Real Madrid, så takker man da også ja, de burde lykønske ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

LeoMessi skrev:Godt nok en overreaktion, hvis de vælger at fyre Lopetegui. Når man får muligheden for at være cheftræner i Real Madrid, så takker man da også ja, de burde lykønske ham.
Enig. Timingen er dog virkelig dum.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Tænker Ramos overtager..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

LeoMessi skrev:Godt nok en overreaktion, hvis de vælger at fyre Lopetegui. Når man får muligheden for at være cheftræner i Real Madrid, så takker man da også ja, de burde lykønske ham.
Det er nok mere timing. Han har jo sikkert forhandlet med dem, han kan umuligt have været 100% koncentreret om Spanien. Eller det er vel det, det spanske fodbund mener, og det er sådan set forståeligt.

Så er der selve VM, udover al den snak om ham og Real de forskellige spillere og han nu skal forholde sig til, især Real spillerne, så er der også selve den process der handler om Real som hold.

Nu slutter jo VM ret sent, hvis vi regner med at Spanien går hele vejel eller til semien, så er de færdig ved VM i midten af Juli. Det er alt alt for sent, i forhold til at skulle planlægge Reals sæson, anakysere truppen, komme med input vedrørende forstærkninger samt salg af spillere. Real vil slet ikke have tid nok til alt det, hvis de først begynder efter VM. Det er mere muligt, at han vil bruge noget af tiden og fokus under VM, på netop dette, og det er heller ikke optimalt. Jeg forstår en fyring et eller andet sted.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:
LeoMessi skrev:Godt nok en overreaktion, hvis de vælger at fyre Lopetegui. Når man får muligheden for at være cheftræner i Real Madrid, så takker man da også ja, de burde lykønske ham.
Det er nok mere timing. Han har jo sikkert forhandlet med dem, han kan umuligt have været 100% koncentreret om Spanien. Eller det er vel det, det spanske fodbund mener, og det er sådan set forståeligt.

Så er der selve VM, udover al den snak om ham og Real de forskellige spillere og han nu skal forholde sig til, især Real spillerne, så er der også selve den process der handler om Real som hold.

Nu slutter jo VM ret sent, hvis vi regner med at Spanien går hele vejel eller til semien, så er de færdig ved VM i midten af Juli. Det er alt alt for sent, i forhold til at skulle planlægge Reals sæson, anakysere truppen, komme med input vedrørende forstærkninger samt salg af spillere. Real vil slet ikke have tid nok til alt det, hvis de først begynder efter VM. Det er mere muligt, at han vil bruge noget af tiden og fokus under VM, på netop dette, og det er heller ikke optimalt. Jeg forstår en fyring et eller andet sted.
Ja, meget isoleret set, så er en fyring vel godkendt. Men omvendt, Louis van Gaal formåede da at komme på 3. pladsen ved VM og samtidig være United-manager, hvor de købte ind, imens der var VM, så det er jo ikke fordi, at man ikke kan gøre begge dele.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: VM 2018

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:Tænker Ramos overtager..
Hvad med ham her:
Spoiler
Vis
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Når man er til VM med et hold der har potentiale til at vinde det hele, så tror jeg nu godt at man i det store og hele formår at holde koncentrationen. VM er en kæmpe mulighed for Lopetegui til at blive historisk.
Måske er der småting hist og pist ift Real, men syntes ikke det burde skabe så mange bekymringer.

For Spanien, tror jeg det vil være endnu værre at skifte ham ud nu 5 i 12!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Så er det officielt. Hahahah.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kklaus@

Xavi:) yes!

Tænker det første han vil sige er: "hey Ramos, du ved, jeg tænker du tager plads på bænken ok!"

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Tillykke til Marokko med det videre avancement!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster