VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Hvis Portugal går videre i aften, nægter jeg simpelthen at se flere VM minutter, medmindre det er med Danmark involveret.
Mon ikke Frankrig napper dem?
Frankrig kunne ikke nappe EM titlen på hjemmebane mod et Portugal uden Ronaldo - og med et næsten lige så stacked hold.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Jeg citerer MessiPogba.

Jeg får AIDS af det her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Frankrig har perfekt landshold på alle punkter og de er vild tændte og sultne men desværre for dem, de bliver ydmyget af Putagals meget svage hold hvis de møder hinanden i kvartfinalen
Frankrig har overhovedet ikke noget perfekt landshold. De var elendige i alle tre kampe i gruppespillet, og de vinder i dag, fordi de møder et af de ringeste landshold ved hele slutrunden, hvis organisation er markant dårligere end Danmarks, Sveriges, Irans, Marokkos, Uruguays og Schweizs. Frankrig har været ekstremt undervældende i år, også selvom de scorer fire mål i dag.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Jeg ved godt at holdet gør at det er næsten umuligt for Messi at levere, men er han ikke også selv for ringe til at tage løb og skabe plads omkring sig? Synes han lunter rundt og virker enormt uinteresseret rigtig meget af tiden. Det kan godt være at han kan spille sådan for FCB, men er det ikke også hans ansvar at omstille sig når han spiller på en helt anden type hold? Jeg er meget skuffet over ham til den her slutrunde, det skal ikke være nogen hemmelighed.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Nu får Messi kylet al mulig lort i hovedet fra alle sider.

Men nu er det også slut med det umenneskelige pres han har været under i årevis. Forhåbentlig kan han få det bearbejdet godt, og så fyrer han den total afed Barca fra September af!

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1200 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Argentina har gode spillere, men ikke noget hold og en håbløs træner. Så er det svært.

Forbruger oplysning: Lad vær at læse på bold.dk. 100% sikkert at Messi bliver svinet til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er så træt af landsholdsfodbold. Og nej det siger jeg ikke kun pga Argentina. Niveauet er lavt, spillet kedeligt og konklusionerne for store.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15050
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Kom nu Argentina!! Det kan ikke passe at i skal forlade os nu
MDCCCXCIX

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Flere husmandsfinter !

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Jeg ved godt at holdet gør at det er næsten umuligt for Messi at levere, men er han ikke også selv for ringe til at tage løb og skabe plads omkring sig? Synes han lunter rundt og virker enormt uinteresseret rigtig meget af tiden. Det kan godt være at han kan spille sådan for FCB, men er det ikke også hans ansvar at omstille sig når han spiller på en helt anden type hold? Jeg er meget skuffet over ham til den her slutrunde, det skal ikke være nogen hemmelighed.
Han løber jo aldrig rundt og skaber sig plads. Lunter også normalt meget rundt. Jo sådan han spiller. Skal han omstille sig til at være en anden??

Han har desuden Kante omkring sig konstant. Samt elendige medspillere. Der er jo 2 divisioner til forskel her på Arg og Fra.

PuyolErGud
Indlæg: 10746
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Hvordan skulle det ske? De sidste 10-12 år merriter forsvinder jo ikke af den grund.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

Piquénbauer skrev:
Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Nej.
Fedt :D
Flere husmandsfinter !

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nielsen »

PuyolErGud skrev:
Nielsen skrev:Er det her turneringen der markerer en overgang i Messis karriere? Fra unikum, usammenlignlig den bedste spiller i verden.. en spiller der sætter 4 mand før han sætter den ind, løber fra midtercirklen.. en spiller der gang på gang afgør det.. til en mere normal spiller, der stadig er verdensklassse, men ikke et fænomen?
Hvordan skulle det ske? De sidste 10-12 år merriter forsvinder jo ikke af den grund.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej det er klart, mente hans nuværende niveau. At man ikke fremover kan forvente det samme gudeniveau
Flere husmandsfinter !

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Fazio har jo allerede været langt bedre end Rojo i det defensive spil. Stadig ikke god nok for et argentinsk landshold, men langt bedre end Rojo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster