BDO 16

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: BDO 16

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nogen der har odds pt
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Skydefinten »

Ballon d'Or 2016 odds
Lionel Messi: odds 6,0 hos Oddset

Cristiano Ronaldo: odds 1,15 hos Oddset

Luis Suarez: odds 9,00 hos Oddset

Antoine Griezmann: odds 9,00 hos Oddset

- See more at: http://oddsforum.dk/nyheder/ballon-d-or ... ZggmJ.dpuf
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Lui vinder den sgu nok ikke, men håber Messi laver en Trump
qepd

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Skydefinten »

Roanldo vinder selvfølgelig!
Roanldo er også crazy til det fodbold.
Senest rettet af Skydefinten tors nov 10, 2016 2:29 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Barcaholic »

Man er idiot hvis man ikke kan se hvem den bedste er. Fuck em og cl. Ronaldo kunne kun noget mod de små hold. Simpelthen håbløst at den primadonna overhovedet er i betragtning
Men folk bliver jo også dummere og dummere.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Jesni »

Barcaholic skrev:Man er idiot hvis man ikke kan se hvem den bedste er. Fuck em og cl. Ronaldo kunne kun noget mod de små hold. Simpelthen håbløst at den primadonna overhovedet er i betragtning
Men folk bliver jo også dummere og dummere.
Selvfølgelig skal Ronaldo vinde med hans sæson. Man må bare indse, at faktorene spillerne bliver vurderet ud fra ikke har noget med den bedste spiller at gøre, men hvem der har haft mest målbar succes i indeværende sæson, og der vinder han jo med sine titler. Når verdens bedste spiller igennem tiden bliver kåret, så kan du tage det roligt.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Med hvis sæson
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

Den største bidragsyder til Ronaldos titler i indeværende år er lodtrækningsheld. Jeg vil derfor mene, at man burde tildele Ballon d'Or til denne mægtige kraft.

Hail tilfældighederne!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Xavi6Smede »

Der er virkelig mange af verdens bedste individualister, der ikke har været specielt gode i år. Hazard, Robben, Neymar, Müller, Lewandowski og Bale for at nævne nogen. Hvis jeg skulle lave en top 5, så hed den: Messi, Suarez, Griezmann, Pepe og så Ronaldo. Ronaldo har egentlig været så dårlig, at jeg har lyst til at smide ham ud af top 5, men kan ikke se hvem der sku overtage hans plads.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: BDO 16

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:Den største bidragsyder til Ronaldos titler i indeværende år er lodtrækningsheld. Jeg vil derfor mene, at man burde tildele Ballon d'Or til denne mægtige kraft.

Hail tilfældighederne!
Det virker altså en kende for tilfældigt...
Senest rettet af PuyolErGud tors nov 10, 2016 9:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:
Storken skrev:Den største bidragsyder til Ronaldos titler i indeværende år er lodtrækningsheld. Jeg vil derfor mene, at man burde tildele Ballon d'Or til denne mægtige kraft.

Hail tilfældighederne!
Det virker altså en kendelse for tilfældigt...
Jeg har godt nok aldrig set ordet kendelse brugt i den sammenhæng ;-) :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: BDO 16

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:
Storken skrev:Den største bidragsyder til Ronaldos titler i indeværende år er lodtrækningsheld. Jeg vil derfor mene, at man burde tildele Ballon d'Or til denne mægtige kraft.

Hail tilfældighederne!
Det virker altså en kendelse for tilfældigt...
Jeg har godt nok aldrig set ordet kendelse brugt i den sammenhæng ;-) :glad:
Heller ikke mig før nu. Det sker, når ens telefon synes det er sjovt at ændre ordet :glad:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Barcaholic »

Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Man er idiot hvis man ikke kan se hvem den bedste er. Fuck em og cl. Ronaldo kunne kun noget mod de små hold. Simpelthen håbløst at den primadonna overhovedet er i betragtning
Men folk bliver jo også dummere og dummere.
Selvfølgelig skal Ronaldo vinde med hans sæson. Man må bare indse, at faktorene spillerne bliver vurderet ud fra ikke har noget med den bedste spiller at gøre, men hvem der har haft mest målbar succes i indeværende sæson, og der vinder han jo med sine titler. Når verdens bedste spiller igennem tiden bliver kåret, så kan du tage det roligt.

Ronaldo var vel en af Portugals dårligste spillere til EM. Portugal spillede vel deres bedste kamp i finalen, efter Ronaldo blev skadet.
Selv Madrids fans er begyndt at indse at Ronaldo ikke er andet end tap ins.

2016 er vel et helt år, og ikke kun frem til sommer. Alle med øjn kan vel se hvordan Messi på alle parametre har overgået Ronaldo denne sæson. Jeg vil faktisk sige han har overgået ham så meget, at selvom Barca intet havde vundet sidste sæson, så er Messi stadig større favorit.

Men ja jeg ved hvordan deres system foregår. Er sikker på de genåbner for stemmer i tilfælde af han laver et hattrick i landskampspausen ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: BDO 16

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barcaholic skrev:
Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Man er idiot hvis man ikke kan se hvem den bedste er. Fuck em og cl. Ronaldo kunne kun noget mod de små hold. Simpelthen håbløst at den primadonna overhovedet er i betragtning
Men folk bliver jo også dummere og dummere.
Selvfølgelig skal Ronaldo vinde med hans sæson. Man må bare indse, at faktorene spillerne bliver vurderet ud fra ikke har noget med den bedste spiller at gøre, men hvem der har haft mest målbar succes i indeværende sæson, og der vinder han jo med sine titler. Når verdens bedste spiller igennem tiden bliver kåret, så kan du tage det roligt.

Ronaldo var vel en af Portugals dårligste spillere til EM. Portugal spillede vel deres bedste kamp i finalen, efter Ronaldo blev skadet.
Selv Madrids fans er begyndt at indse at Ronaldo ikke er andet end tap ins.

2016 er vel et helt år, og ikke kun frem til sommer. Alle med øjn kan vel se hvordan Messi på alle parametre har overgået Ronaldo denne sæson. Jeg vil faktisk sige han har overgået ham så meget, at selvom Barca intet havde vundet sidste sæson, så er Messi stadig større favorit.

Men ja jeg ved hvordan deres system foregår. Er sikker på de genåbner for stemmer i tilfælde af han laver et hattrick i landskampspausen ;-)
Er der da lukket for stemmer nu?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Barcaholic »

Pas.
Jeg hentyder til det der skete for et par år siden. UEFA genåbnede for stemmerne efter Ronaldo scorede hattrick mod Sverige :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster