EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Barcaholic »

Jeg håber bare på et EM med lækker fodbold og et Portugal hold der hurtigt ryger ud.
Tror Frankrig snupper dette EM, de er på hjemmebane og deres trup ser meget spændende ud. Spanien er selvfølgelig altid en mulighed sammen med Tyskerne. Jeg håber dog Belgien overrasker de store og går i finalen sammen med Frankrig.

Fedt med gruppespil på holdet. :thumbup:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Sverige!!
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Sverige!!
Zlaaaaataaaaan!!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Bager »

Nogen der spiller Mit Hold til EM? Nogle gode råd?
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Nogen der spiller Mit Hold til EM? Nogle gode råd?
Hvis du mangler en billig forsvarsspiller, så er der et par billige franskmænd i Koscielny og Sagna. På midtbanen er Matuidi og Iniesta billige.

Jeg tror Giroud kommer til at score mange mål. Han spiller så godt på landsholdet og de spiller på hans styrker, modsat Arsenal. Kane er ret dyr, men jeg tror han scorer en del mål i gruppespillet. England har en rigtig let gruppe. Efter gruppespillet er det nok en god idé at skifte ham ud.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Michman »

Billede
Mit hold indtil videre.. Mit angreb er lidt tyndt men ellers er jeg okay tilfreds.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg skal ikke påstå, at jeg har fundet de vises sten, for det går sjældent helt så godt som jeg tror i de her spil, men er det ikke temmelig uklogt at have både Insigne og Vertonghen på holdet; en slags selvmodsigelse?

Helt lavpraktisk er point til den ene definitorisk set minus til den anden. Dertil er det vel risikabelt at have 2-3-4 spillere, der må siges at være, minimum på kanten, i andres tilfælde meget langt fra startopstillingen. Coman er et kvikt sats, jeg selv har luret på, men der er i mine øjne stor risiko for minus 5.000 (ikke på banen) i hans tilfælde.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Michman »

Luis Enrique skrev:Jeg skal ikke påstå, at jeg har fundet de vises sten, for det går sjældent helt så godt som jeg tror i de her spil, men er det ikke temmelig uklogt at have både Insigne og Vertonghen på holdet; en slags selvmodsigelse?

Helt lavpraktisk er point til den ene definitorisk set minus til den anden. Dertil er det vel risikabelt at have 2-3-4 spillere, der må siges at være, minimum på kanten, i andres tilfælde meget langt fra startopstillingen. Coman er et kvikt sats, jeg selv har luret på, men der er i mine øjne stor risiko for minus 5.000 (ikke på banen) i hans tilfælde.
Coman er et MEGA sats.. Men tror på ham..Hmm ja, kan godt se hvad du mener.. Så en ny angriber eller en ny forsvar..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg kan til gengæld aldrig bestemme mig for, om jeg skal satse på benhårdt på at tre-fire hold vinder, det kunne f.eks. være Frankrig, Tyskland og Portugal, eller om jeg skal sprede risikoen på syv-otte hold i stedet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Luis Enrique skrev:Jeg kan til gengæld aldrig bestemme mig for, om jeg skal satse på benhårdt på at tre-fire hold vinder, det kunne f.eks. være Frankrig, Tyskland og Portugal, eller om jeg skal sprede risikoen på syv-otte hold i stedet.
Sats hele butikken på få hold. Den her slags spil med utallige deltagere handler om at øge variansen. Man skal kort sagt sætte sig selv i en position, hvor man med det maksimale held kan nå til tops. Det vil man ikke kunne, hvis man spreder risikoen og vægter stabilitet højest.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: EM 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Så har jeg også fået mit hold på plads. Synes jeg fik valgt nogle okay spillere ift. valgmulighederne.

R. Almer - Østrigs målmand.
Forsvar:
Alaba (Kaptajn)
Koscielny
Boateng
Midtbane
Iniesta
Draxler
Pogba
Konoplyanka
Angreb
Lukaku
Mandzukic
Martial

Har et par spillere fra både Østrig, Frankrig og Tyskland, og så spred lidt ud i angrebet. Samt selvfølgelig vores alles blege geni.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Nogen der ikke har ham der Lukaku? Jeg har ham også, men jeg tror nok jeg skifter ham ud. Arits kommer nok ikke til at starte, så ham kan jeg heller ikke bruge. Damn Del Bosque. Tror jeg prøver med Quaresma, ovenpå hans vanvittige to venskabskampe for Portugal. Jeg håber bare at han starter, de har heller ikke den sværeste gruppe.

Edit; Scratch that, det blev den østrigske Ibrahimovich i stedet.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Sats hele butikken på få hold. Den her slags spil med utallige deltagere handler om at øge variansen. Man skal kort sagt sætte sig selv i en position, hvor man med det maksimale held kan nå til tops. Det vil man ikke kunne, hvis man spreder risikoen og vægter stabilitet højest.
Men hvad er få hold? 2-3 stykker eller måske 6? [tilfældigvis antallet af puljer, for at undgå det uheldige element, jeg advarede Michman mod]

Jeg har i varierende grad (3 + 2 + 2 + 2 + 1 + 1) satset på 6 hold med så sikre startere som muligt - og har i øvrigt holdt mig ude af det hændervridende valg mellem Belgien og Italien. Og beholdt 7 mio. i banken (!)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Luis Enrique skrev:
Storken skrev: Sats hele butikken på få hold. Den her slags spil med utallige deltagere handler om at øge variansen. Man skal kort sagt sætte sig selv i en position, hvor man med det maksimale held kan nå til tops. Det vil man ikke kunne, hvis man spreder risikoen og vægter stabilitet højest.
Men hvad er få hold? 2-3 stykker eller måske 6? [tilfældigvis antallet af puljer, for at undgå det uheldige element, jeg advarede Michman mod]

Jeg har i varierende grad (3 + 2 + 2 + 2 + 1 + 1) satset på 6 hold med så sikre startere som muligt - og har i øvrigt holdt mig ude af det hændervridende valg mellem Belgien og Italien. Og beholdt 7 mio. i banken (!)
Man skal i teorien gætte de to finalister, hvor man har fire spillere fra hver, hvis man vil optimere sine vinderchancer. Og det kunne sagtens være andre end Tyskland, Frankrig og Spanien.

Det handler simpelthen om putte alle æggene i en kurv, hvor man samtidig adskiller sig lidt fra normen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster