EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Cesc ud og koke/thiago ind!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt kunne jeg sagtens forestille mig at Iniesta stopper på landsholdet når de er færdige i Frankrig (altså sandsynligvis i dag). 32 år, over 100 landskampe, har vundet både EM og VM. Tror godt han kunne finde på at stoppe nu. Samme med Casillas, der jo bare må indse at De Gea endegyldigt har overtaget posten.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Brombi »

GG Spanien, den kommer i ikke tilbage fra. Kæft hvor er Italien solide, de må gerne vinde EM for min skyld.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt kunne jeg sagtens forestille mig at Iniesta stopper på landsholdet når de er færdige i Frankrig (altså sandsynligvis i dag). 32 år, over 100 landskampe, har vundet både EM og VM. Tror godt han kunne finde på at stoppe nu. Samme med Casillas, der jo bare må indse at De Gea endegyldigt har overtaget posten.
Man kunne i det hele taget godt forestille sig et ret heftigt exodus fra landsholdsfodbold efter turneringen. Ganske mange gider jo tydeligvis ikke. Fraregnet Iniesa - og flere andre.

En del gider, men skal ikke have mere end en halv lejlighed til at indstille landsholdskarrieren - a la Lahm og Mertesacker - før de slår til.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Faktisk ... når man lige ser på Spaniens resultater, så burde jeg ikke være så overrasket over deres tvivlsomme niveau som jeg er. Siden finale-nederlaget til Brasilien ved Confederations Cup for 3 år siden, har de faktisk ikke været ret imponerende.

Den kamp tabte de 3-0. Siden har Spanien tabt to gange til Holland, spillet uafgjort med og tabt til Chile, tabt til Frankrig, Slovakiet, Tyskland, Georgien og Kroatien, samt spillet uafgjort med Italien og Rumænien.

De slog Italien 1-0 i marts 2014 og England 2-0 i november sidste år, men udover det er det altså relativt svage mandskaber de har mødt og slået.

Det virker som om at Casillas' dyk i niveau, samt Xavi og Xabi Alonsos dyk i niveau og efterfølgende stop på landsholdet, simpelthen bare har været for meget at skulle erstatte for Spanien.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Jeg har lige solgt lidt Italien vinder EM til odds 10 hos Betfair.

De mangler resten af den her kamp, Tyskland i kvartfinalen, Frankrig/England i semifinalen og en finale. Jeg kan slet ikke se, at det sker 10% af gangene.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Mander »

Piquénbauer skrev:Cesc ud og koke/thiago ind!
Nej da, så skulle del Bosque jo prøve noget nyt - ikke engang mod Kroatien gad han at give spilletid til nogen uden for the usual suspects.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Luis Enrique skrev:
Blaugrana92 skrev:I øvrigt kunne jeg sagtens forestille mig at Iniesta stopper på landsholdet når de er færdige i Frankrig (altså sandsynligvis i dag). 32 år, over 100 landskampe, har vundet både EM og VM. Tror godt han kunne finde på at stoppe nu. Samme med Casillas, der jo bare må indse at De Gea endegyldigt har overtaget posten.
Man kunne i det hele taget godt forestille sig et ret heftigt exodus fra landsholdsfodbold efter turneringen. Ganske mange gider jo tydeligvis ikke. Fraregnet Iniesa - og flere andre.

En del gider, men skal ikke have mere end en halv lejlighed til at indstille landsholdskarrieren - a la Lahm og Mertesacker - før de slår til.
Ja, vi kan nok også godt forvente, at et par stykker fra den vindende nation vælger at indstille karrieren på landsholdet. Det er jo altid en fin situation at sige farvel i; mens man er på toppen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Faktisk ... når man lige ser på Spaniens resultater, så burde jeg ikke være så overrasket over deres tvivlsomme niveau som jeg er. Siden finale-nederlaget til Brasilien ved Confederations Cup for 3 år siden, har de faktisk ikke været ret imponerende.

Den kamp tabte de 3-0. Siden har Spanien tabt to gange til Holland, spillet uafgjort med og tabt til Chile, tabt til Frankrig, Slovakiet, Tyskland, Georgien og Kroatien, samt spillet uafgjort med Italien og Rumænien.

De slog Italien 1-0 i marts 2014 og England 2-0 i november sidste år, men udover det er det altså relativt svage mandskaber de har mødt og slået.

Det virker som om at Casillas' dyk i niveau, samt Xavi og Xabi Alonsos dyk i niveau og efterfølgende stop på landsholdet, simpelthen bare har været for meget at skulle erstatte for Spanien.
Casillas, Puyol, Xabi, Xavi. Ret store spillere som er stoppet. 3 år siden var sjovt nok da Puyol stoppede.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Faktisk ... når man lige ser på Spaniens resultater, så burde jeg ikke være så overrasket over deres tvivlsomme niveau som jeg er. Siden finale-nederlaget til Brasilien ved Confederations Cup for 3 år siden, har de faktisk ikke været ret imponerende.

Den kamp tabte de 3-0. Siden har Spanien tabt to gange til Holland, spillet uafgjort med og tabt til Chile, tabt til Frankrig, Slovakiet, Tyskland, Georgien og Kroatien, samt spillet uafgjort med Italien og Rumænien.

De slog Italien 1-0 i marts 2014 og England 2-0 i november sidste år, men udover det er det altså relativt svage mandskaber de har mødt og slået.

Det virker som om at Casillas' dyk i niveau, samt Xavi og Xabi Alonsos dyk i niveau og efterfølgende stop på landsholdet, simpelthen bare har været for meget at skulle erstatte for Spanien.
Casillas, Puyol, Xabi, Xavi. Ret store spillere som er stoppet. 3 år siden var sjovt nok da Puyol stoppede.
Spanien stillede da med Ramos og Pique inden da? Eller tager jeg helt fejl.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Jeg tror næsten, at de havde dømt penalty i NFL for det block :grin:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Lucas Vasquez... FFS. Hvad var så meningen med at skifte Nolito ud? Og så beholder han Cesc og Silva inde? Bosque burde selv sige op, efter kampen. Hvad tror han at Lucas Vasquez kan gå ind og ændre?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Lucas Vazquez ind i stedet for Morata?! Det er vist heldigt nok, at Del Bosque allerede har meldt ud, at han stopper efter slutrunden.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Prøv lige og se Juanfran, hold da kæft.. Det er forhåbentligt hans sidste slutrunde for Spanien.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Aduriz ud. Ingen chance nu :sad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster