Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Haha den var faktisk beregnet til dig.... God jul. Men altså, kampen viste at han er fan at solidt kontrollerende fodbold, og er ikke decideret defensiv. Til hver en tid ville jeg foretrække en kreativ midt fremfor en angriber, dette gør taktikken ikke defensiv.

Så spiller Barca defensivt når de bruger Iniesta eller Fabregas på en af de tre forreste pladser.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Nogen der mangler et coverbillede på facebook? :P

Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Ashley Williams tager Uniteds fans' fornærmelser meget godt. Nej, ikke ham, men hende.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Sindssyg nervenedbrydende kamp der lige er blevet spillet imellem Man U og Newcastle. Man U kom hele tiden bagud og kom så tilbage, for derefter igen at komme bagud og komme tilbage, og så vinde i overtiden. Det var rent freak show.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

- Jeg var demonstrativ, men jeg gik ikke over stregen. Jeg er manager for verdens største klub, ikke Newcastle - en lille klub i nordøst. Alle ved, at jeg er en følsom fyr, men jeg var ikke aggressiv. Alan Pardew har kritiseret mig, men han er en af de værste til at kritisere dommeren. Hvordan han kan kritisere mig er utroligt, siger Alex Ferguson.

http://www.sporten.dk/fodbold/ferguson- ... -og-pardew
Sådan noget klæder ham selvfølgelig ikke. Det ligner noget som træneren fra Real kunne finde på at sige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Afellay99 »

Pardew er den værste, når det kommer til at prædike overfor dommerne

Ja da, Hr Ferguson...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
- Jeg var demonstrativ, men jeg gik ikke over stregen. Jeg er manager for verdens største klub, ikke Newcastle - en lille klub i nordøst. Alle ved, at jeg er en følsom fyr, men jeg var ikke aggressiv. Alan Pardew har kritiseret mig, men han er en af de værste til at kritisere dommeren. Hvordan han kan kritisere mig er utroligt, siger Alex Ferguson.

http://www.sporten.dk/fodbold/ferguson- ... -og-pardew
Sådan noget klæder ham selvfølgelig ikke. Det ligner noget som træneren fra Real kunne finde på at sige.
Verdens største klub?.. no way.

Men mest iøjnefaldende er den arrogante sviner han sender afsted... Hvad ligger der forud for den?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det er et svar på Pardews kritik. De to mødtes jo for nogle dage siden, ved Newcastles andet mål var Sir Alex Ferguson tydeligvis utilfreds med noget, han havde en mindre "konfrontation" Mike Dean, hvor der blev brugt mindre flatterende ord, for at sige det mildt. Pardew mente så, at Sir Alex' reaktion var under al kritik (Noget Wenger sjovt nok er enig med ham i, http://www.sporten.dk/fodbold/wenger-fe ... l-straffes), og hvis jeg husker rigtigt, burde han efter Pardews mening straffes. Det brød Sir Alex sig ikke om, derfor svarede han igen.

Jeg kan sagtens forstå, at han måske angriber Pardew, da Pardew trods alt angriber Ferguson, og især fordi, som Sir Alex ganske rigtigt påpeger, er Pardew ikke selv god det bedste eksempel på hvordan man opfører sig overfor dommerne. Men at angribe hans klub, er lidt lavt synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Lidt lavt?... Det er jo mangel på klasse. Intet mindre
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Sådan som sporten.dk citerer Sir Alex, virker han grov, men kommentaren om, at Newcastle er en "wee club in the North East" i forhold til United, fremstår ikke som en sviner i interviewet. Han siger det i en sammenhæng, hvor han køligt forklarer, hvorfor pressen har fokus på ham, men ikke Pardew. Det kommer altså ikke bare ud af det blå som en totalt unødvendig, arrig og arrogant kommentar (som i artiklen fra sporten.dk).
Visca El Barca skrev:... han havde en mindre "konfrontation" Mike Dean, hvor der blev brugt mindre flatterende ord, for at sige det mildt.
Hvordan ved du det? Mike Dean mente ikke, at der blev sagt noget forkert i situationen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Uanset hvad er hans ordvalg i beskrivelsen af Newcastle nok ikke ligefrem heldigt. Han mener det nok ikke som noget nedsættende, med hans egne rødder in mente, men han kunne alligevel let have formuleret sig bedre.

Edit: ... jeg tilgiver ham i øvrigt, men også kun fordi jeg er så storsindet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Tjo. Men det er vel primært uheldigt, fordi sportsjournalister elsker den sensationelle overskrift, men ikke kan finde ud af at tjekke kilder (eller oversætte: sporten.dk får "emotional" til at blive "følsom" når det tydeligvis skal forstås som "følelsesladet" - hvilket får det til at lyde som om Sir Alex ser sig selv som en ømtålelig PMS-ramt tøs).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Sådan som sporten.dk citerer Sir Alex, virker han grov, men kommentaren om, at Newcastle er en "wee club in the North East" i forhold til United, fremstår ikke som en sviner i interviewet. Han siger det i en sammenhæng, hvor han køligt forklarer, hvorfor pressen har fokus på ham, men ikke Pardew. Det kommer altså ikke bare ud af det blå som en totalt unødvendig, arrig og arrogant kommentar (som i artiklen fra sporten.dk).
Visca El Barca skrev:... han havde en mindre "konfrontation" Mike Dean, hvor der blev brugt mindre flatterende ord, for at sige det mildt.
Hvordan ved du det? Mike Dean mente ikke, at der blev sagt noget forkert i situationen.

Fordi jeg læste en nyhed, hvori han selv siger, at han havde mindre konfrontation med ham. Dommeren indberetter ham ikke, det er rigtigt, men det betyder altså ikke, at han ikke skulle have brugt mindre flatterende ord.

Man kan så også prøve at pakke alt ind, mene at "wee club..." måske ikke er ment som en fornærmelse, men hvem afgør det? Jeg er ret sikker på, at Newcastle fans ikke finder det særlig sjovt eller sympatisk, ligesom jeg synes det er lidt lavt, og Daluigi mener det er meget lavt eller ligefrem manglen på klasse, Blau kan kun tilgive ham, fordi han er storsindet :p, ligesom det heller ikke er overraskende eller første gang, at du prøver at pakke tingene ind, som kommer ud af Sir Alex Fergusons mund. Sådan er der så meget.

Selvom han skulle have kaldt Mike Dean "søde skat, min dejligste ven, please lad være med at dømme som du gør" så er det ikke dét, jeg i første omgang reagerede på. Jeg synes hans kommentar omkring Newcastle som klub, viser manglen på respekt. Du kan så mene noget andet, fred være med det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Tjo. Men det er vel primært uheldigt, fordi sportsjournalister elsker den sensationelle overskrift, men ikke kan finde ud af at tjekke kilder (eller oversætte: sporten.dk får "emotional" til at blive "følsom" når det tydeligvis skal forstås som "følelsesladet" - hvilket får det til at lyde som om Sir Alex ser sig selv som en ømtålelig PMS-ramt tøs).
Ha ha, det er da primært uheldigt, at Sir Alex beskriver Newcastle på denne måde, ligegyldig hvad, især når han ved og kender alt til sportsjournalister. Denne gang kan man altså ikke slå det over på, at sportsjournalister er de onde og de inkompetente, det ved vi de er, men derfor behøver man altså ikke at beskrive en klub som en "wee club".
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Der er rimelig stor forskel på at blive beskrevet som "oppe i det røde felt" og blive citeret ordret for at svine Newcastle på følgende måde:

1) "Jeg var demonstrativ, men jeg gik ikke over stregen. Jeg er manager for verdens største klub, ikke Newcastle - en lille klub i nordøst. Alle ved, at jeg er en følsom fyr, men jeg var ikke aggressiv. Alan Pardew har kritiseret mig, men han er en af de værste til at kritisere dommeren. Hvordan han kan kritisere mig er utroligt."

I forhold til at sidde ganske roligt og forklare:

2) "I think the press have had a good field day out of [Mike Dean-episoden]. They have addressed every possible avenue. The only one who is left is Barack Obama - he is too busy. And you know, that's unfortunate, but I carry that because I'm the manager of the most famous club in the world. I’m not in Newcastle, a wee club in the North East. So that's simply the facts of life. I was demonstrative but I was not out of order. That has been overplayed by the press. You have all had a field day."

Det første lyder som en arrogant og hidsig tilsvining af Newcastle. Det andet lyder som en sober forklaring, der højst sandsynligt sagt i fint humør (ellers havde han næppe fyret den tynde Obama-joke af forinden).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster