Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Der er alt for mange hold der ikke har turde at angribe city. Det er ikke peps barca - de skal presses.
Vi var sgu da ligeså sårbare, når vi blev presset. Der var jo også enormt meget kolossalt respekt for os, fordi vi havde Xavi, Ineista og Messi, at folk pr. automatik pakkede sig ned. Vi så jo i en del kampe, hvorm odstanderne pressede os, at selv Peps absurde hold her i Barca var til at tale med.

Dette er blot en del af den risici Pep tager med sine hold. Han vægter at forsvare med bolden fremfor at gå op i at forsvare uden bold, og hvis du presser dem, så er de ikke det bedste struktureret hold rent defensivt uden bold. Men det opvejer Pep med fænomenalt offensivt forarbejde.
Ja det blev vi nemlig. Og det på trods af at vi havde bedre spillere. Spillere som imo havde gjort sig mere fortjent for den respekt end det man ser imod city.

Jeg synes der er for meget respekt omkring peps hold. De er fremragende men svagheden er ofte at man angriber fremfor at forsvare. Det er selvfølgelig nemt sagt da man ofte vil få en på hatten...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Der er alt for mange hold der ikke har turde at angribe city. Det er ikke peps barca - de skal presses.
Vi var sgu da ligeså sårbare, når vi blev presset. Der var jo også enormt meget kolossalt respekt for os, fordi vi havde Xavi, Ineista og Messi, at folk pr. automatik pakkede sig ned. Vi så jo i en del kampe, hvorm odstanderne pressede os, at selv Peps absurde hold her i Barca var til at tale med.

Dette er blot en del af den risici Pep tager med sine hold. Han vægter at forsvare med bolden fremfor at gå op i at forsvare uden bold, og hvis du presser dem, så er de ikke det bedste struktureret hold rent defensivt uden bold. Men det opvejer Pep med fænomenalt offensivt forarbejde.
Ja det blev vi nemlig. Og det på trods af at vi havde bedre spillere. Spillere som imo havde gjort sig mere fortjent for den respekt end det man ser imod city.

Jeg synes der er for meget respekt omkring peps hold. De er fremragende men svagheden er ofte at man angriber fremfor at forsvare. Det er selvfølgelig nemt sagt da man ofte vil få en på hatten...
Jamen jeg er helt enig. Det var også det, jeg sagde til mine hater-venner i Peps Barca-tid. Nok var vi ufattelige vilde og diskutabel historiens bedste hold, men den enorme respekt modstanderne havde for os var også med til at gøre os så uovervindelige, for reelt set var vi ikke det mest atletiske hold eller det mest fysiske hold, så hvis vi blev presset højt og hårdt, ville vi komme ud for vores comfort zone.

Pep uden bold er ikke nogen Capello, Simeone. Men Pep med bold er uden sammenligning måske historiens bedste træner. Og man kan tydeligvis se, at Peps fokus på spillet med bold er så ekstrem, at hvis du forbispiller deres første pres, så er hans hold ofte til at snakke med. Det så man under os i hans Barca-tid, man så det i Bayern-tiden, hvor både Real i 2014 straffede dem, og vi straffede dem i 2015, og nu Liverpool.

Men når succesraten er forholdsvis høj med Peps måde at anskue fodbold på, så er det klart fordelsagtigt, at han forsøger sig frem med den fremgangsmetode, men der er jo ingen hold i fodbold, der er perfekte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Shit MessiPogba! Vi er sgu stort set enige!

Det eneste jeg har at sige er at jeg mener at det var fortjent at holdene respekterede peps barca. De spillere vi havde på det tidspunkt havde imo fortjent den respekt (også pga det de viste på landsholet). Det samme mener jeg endnu ikke er tilfældet med peps city.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Shit MessiPogba! Vi er sgu stort set enige!

Det eneste jeg har at sige er at jeg mener at det var fortjent at holdene respekterede peps barca. De spillere vi havde på det tidspunkt havde imo fortjent den respekt (også pga det de viste på landsholet). Det samme mener jeg endnu ikke er tilfældet med peps city.
Ja Xavi, Iniesta og Messi i deres prime skider på alt, der har med City at gøre, så det er jeg enige i. Men selvom man ikke skulle tro det, så var en som Messi også af og til et menneske i Pep-tiden, og jeg synes, at man så de kampe, hvor vi blev slået, at det var fordi, at modstanderne ikke havde den her frygtindgydende respekt for vores hold.

Jeg synes man så i Peps 1. sæson, hvordan holdene endnu ikke havde fået så meget respekt for os, hvor mange kampe vi var sådan lidt haltende, men efter den Treble-sæson, så var det, at respekten endegyldigt kom, og vi blev bedre og bedre.

Men summa summarum. Jeg vil 20.000 gange hellere spille Pep-fodbold og så perfektionere det offensive spil så meget, at man er nødt til at acceptere, at man er nødt ti lat give lidt i det defensive, fremfor at spille Capello, Mourinho eller Simeone-fodbold, hvor man er så pragmatisk, at man er villig ti lat slå sine fans ihjel af kedsomhed.

Jeg hader Liverpool forfærdeligt meget, men det Klopp har formået at durette med det hold rent offensivt er sgu flot, flot arbejde. Især når man sågar tænker på, at ingen af deres forreste spilelre under Klopp på intet tidspunkt har været verdensklassespillere, men nogle som Klopp har videreudviklet og sågar spiller uden angriber, da Firmino reelt set er en 10'er, der er blevet omskolet.

Håber fandme ikke rygterne om Oblak er rigtige, for så har Liverpool taget nogle vitale skridt mod det sjove selskab med Oblak og van Dijk. Medmindre van Dijk laver en Lovren og bliver elendig, for som jeg husker det, så var Lovren også en fin, fin forsvarsspiller i Southampton og blev anset som en af de bedre CB'ere i Premier League.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

Tello skrev:
De La Barça skrev:
Tello skrev:Liverpool uden Coutinho, lige gennemgået en transfer saga af de helt store, halvsur Klopp og rystede fans. Mod City. City! Smells like an ass whooping!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ser ud til at du får ret [emoji1][emoji1]


Visca el Barça i Visca Catalunya
Altså, jeg skrev ikke direkte hvem der ville få en ass whooping [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Præcis [emoji6]

Men nu blev det alligevel ikke en røvfuld


Visca el Barça i Visca Catalunya

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Billede
Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Anthony Martial :razz:

gygfo

Re: Premier League Tråden

Indlæg af gygfo »

3.4 mio om ugen kommer Alexis til at tjene i United.

Så kan jeg bedre forstå, han vil spille under Mourinho.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

I følge Telegraph har Chelsea forhørt sig om Peter Crouch.

Conte har da slået hoved.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 215
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Gnomitz »

https://www.theguardian.com/football/20 ... -25-minors
Gad vide hvad det ender ud i.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

I følge artiklen blev Real dømt for flere forhold end os, mens Atletico klart tager førstepladsen med næsten fem gange så mange sager.

Hvorfor var det igen at Real endte med den laveste straf?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Pga sagernes alvorlighed. En butikstyv bliver heller ikke dømt som en drabsmand [emoji6]
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Fuck et mål af Chelsea :eek:

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

zqa skrev:Pga sagernes alvorlighed. En butikstyv bliver heller ikke dømt som en drabsmand [emoji6]
Ok. Må hellere lige læse om det igen [emoji846]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Jeg bliver lige overrasket over hvor dødsygt United spiller, hver gang jeg ser dem. Jeg tror jeg venter til næste sæson med at se dem igen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster