Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Vi kommer ingen vegne. Jeg kan ikke overbevise dig og du kan ikke overbevise mig. Faktum er dog, at dommeren gav straffe, men efter min mening, så dømte han forkert.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har læst flere steder, at både Brighton og Aston Villa står som interesserede køber af økonomisk kriseramte Lyngby, der har akut brug for kapital inden i morgen, ellers skal de lukke ned.

Mit spørgsmål er: Hvordan i alverden kan en anden klub købe en anden klub? En, der kan uddybe dette yderligere for mig, da jeg gerne vil forstå substansen bag dette rygte?? En klub købe en anden klub? Er der snak om decideret klubben eller en rigmand, som ejer tilfældigvis Villa eller Brighton, som vil købe Lyngby? Enlight me, please.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

Er det ikke bare fordi der er en koncern bag ved klubben, der vil købe? Ligesom ejerne bag Manchester City (City Football Group) også ejer Melbourne City, New York City, Yokohama Mariners, Girona FC og sikkert flere.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Godt at se at Chelsea virkelig er faldet i niveau på det sidste.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

SpillerSomMESSI skrev:Godt at se at Chelsea virkelig er faldet i niveau på det sidste.
Ser du kampen? Ser den ikke selv, men fik en besked om at Deulofeu havde filmet sig til straffe?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

De La Barça skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Godt at se at Chelsea virkelig er faldet i niveau på det sidste.
Ser du kampen? Ser den ikke selv, men fik en besked om at Deulofeu havde filmet sig til straffe?


Visca el Barça i Visca Catalunya
Kontakten var ikke stor, men den var der som jeg så det. Bestemt ikke et stort straffespark, men den kan godt forsvares. Desuden har Deulofeu spillet en fantastisk kamp! Og nu scorede han så til 3-1 :grin:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

De La Barça skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Godt at se at Chelsea virkelig er faldet i niveau på det sidste.
Ser du kampen? Ser den ikke selv, men fik en besked om at Deulofeu havde filmet sig til straffe?


Visca el Barça i Visca Catalunya
Lad os sige det således.. der var minimal kontakt, ala CR7...

Men inden da, fik de smidt BakaYoko Ono ud
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Starnils »

4-1 til Watford.

Nu glæder man sig helt til d.20!
Socio. no. 54.257

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Siden AC blev skadet, har Chelsea lukket 7 mål ind på en halvanden kamp. De lukkede 2 mål ind i de 7 kampe forinden skaden. Så stor er hans indflydelse næppe, men han mister nok ikke sin plads lige nu :glad:

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

Tak for svarene!

Vildt med Chelsea. Man håber næsten ikke de fyrer Conte. Man ved aldrig om en ny træner kan kickstarte dem


Visca el Barça i Visca Catalunya

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

De La Barça skrev:Tak for svarene!

Vildt med Chelsea. Man håber næsten ikke de fyrer Conte. Man ved aldrig om en ny træner kan kickstarte dem


Visca el Barça i Visca Catalunya
Virker næsten som om han allerede er fyret, men de kun mangler at finde afløseren.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

L. Enrique nævnes nu :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Det havde nok været en bedre handel for Arsenal, hvis de ikke havde fået Mkhitaryian med. Hold da kæft.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

94 mål i de seneste 107 kampe for Tottenham. Det er sgu godt klaret af Kane. Han er godt nok farlig i boksen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jeg tror aldrig jeg har set en målmand være så vild til udspark som Ederson. Manden har råstyrke i benene som en hest. Han sparker uden problemer fra felt til felt uden det mindste besvær.

Om det er så decideret udspark eller fra hænderne, så ryger den bold fandme langt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster