Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mou ... penge-nok/
Øhm 2,5 mia kr er ikke nok?..
Han er og bliver den største tudefjæs og hykler, jeg nogensinde har været vidne til.

Det sjove er, at Mourinho i to omgange har brændt over 70 mio. pund af på en fucking spiller, mens dem, han indirekte prøver at bearbejde for at være for gode (City). De har "kun" brugt 54 mio. pund på deres spillere som det højeste.

Der er omtrent 100 mio. pund til forskel mellem Pep og Mourinhos pengeforbrug, men der skal man have in mente, at Mourinho har købt blot 7 spillere, men Peps forbrug fordeler sig over 13 spillere. 100 mio. til forskel fordelt på 6 spillere.

Mourinho er uddateret og læst, og er ved at blive en alt for gammel og stædig mand, der stadigvæk tror, at fodbold fra midten af 00'erne er stadigvæk brugbart i 2017, snart 2018.

Jeg håber vitterlig, at han snart får sparket fra United. Så har han kun PSG tilbage, og hvis han får PSG, og de begynder at spille negativ fodbold, og Neymar bliver i klubben og ikke smutter til Real til sommer, så vil jeg vædde med, at Neymar bliver utilfreds, og så er der kun en vinder af den kamp, og det er Neymar, og så er Mourinho forhåbentligt fortid i topfodbold, da han har brændt nok broer af, og folk endelig har fået øjnene op for hans hykleriske person og intetsigende fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

https://www.plbold.dk/nyhed/carragher-g ... hos-united

Carragher skriver det her meget perfekt om Mourinhos tuderi.

Citys startformation er fandme ikke bedre end Uniteds. Der er selvfølgelig forskel på det individuelle kvalitet mellem Aguero/Jesus og Lukaku, da Citys to angribere kan mere på egen hånd, men Lukaku havde 6 års erfaring i PL og en af de mest scorende spiller i ligaen, så i sidste ende er den forskel hellere ikke så stor, da deres opgaver er at score mål.

Jeg ser hellere ikke den store forskel mellem KDB og D. Silva og så Pogba og Mata. Alle fire er fantastiske spillere, og kan mere eller mindre det samme som deres konkurrent.

Martial vs Sane er jo også relativt ens. Det samme med Rashford og Sterling. Matic og Fernandinho? Også identisk.

På de resterende pladser er der jo hellere ikke den store forskel. Uniteds målmand og forsvar er spiller for spiller mere eller mindre bedre, og de er mere sammenspillet end Citys var.

Det hele falder direkte tilbage i hovedet på Mourinho. Pep viser bare, hvor en ekstraordinær træner han er. Det er sgu fantastisk at se, at en mand kan rykke så meget på spillernes niveau, fordi han også uddanner dem i spillet og ikke bare bruger dem som brikker, som mourinho f.eks. gør.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mou ... penge-nok/
Øhm 2,5 mia kr er ikke nok?..
Han er og bliver den største tudefjæs og hykler, jeg nogensinde har været vidne til.
Han gør det bevidst, han er jo ikke dum. Det er for at pisse folk som dig af. Det er spin.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mou ... penge-nok/
Øhm 2,5 mia kr er ikke nok?..
Han er og bliver den største tudefjæs og hykler, jeg nogensinde har været vidne til.
Han gør det bevidst, han er jo ikke dum. Det er for at pisse folk som dig af. Det er spin.
Som har hvilket formål? Er det ikke ved at være en skrøne, at Mourinho er en spindoktor? HAn står jo decideret og betvivler sin trups kvalitet. Det er jo ikke ligefrem verdensklassse man-management af en trup, hna pt. voldtager på det groveste med hans alibifodbold. En trup, der kan måle sig med Citys, men som er så langt bagud i omtanke, forståelse og spil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Som har hvilket formål? Er det ikke ved at være en skrøne, at Mourinho er en spindoktor? HAn står jo decideret og betvivler sin trups kvalitet. Det er jo ikke ligefrem verdensklassse man-management af en trup, hna pt. voldtager på det groveste med hans alibifodbold. En trup, der kan måle sig med Citys, men som er så langt bagud i omtanke, forståelse og spil.
Formålet er at få folk som dig til at fokusere mindre på spillerne og resultaterne og mere på ham. Du kan i øvrigt godt skrue lidt ned, synes jeg. Men det viser, at Mourinho har pisset dig af med succes. Sætninger som "voldtager på det groveste med hans (sin) alibifodbold" er helt udnødvendigt grimt sprog.

Du kan svine ham til, men han har vundet mange ligaer, Champions League to gange osv. Mange af hans tidligere spillere omtaler ham også som den bedste træner, de har haft. Så jeg tror ikke på, at han er dårlig til "man-management".

Tror du helt seriøst, at han efter så mange år i fodboldverdenen er så dum, at han ikke ved, hvad han laver, når han sidder på et pressemøde?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det sgu snart Coutinho time!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Salah er jo ikke et godt køb. Han er all pace og nada teknik. Luk rummene ned bag ham og så er han total værdiløs. Han var jo ofte helt anonym mod Juventus og i Romas CL-kampe, når han moøder bare lidt kvalitet.

Salah tager dig ikke til next-level.
;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Kom så Southampton!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Lige nu tyder alt på at Pogba fik frarøvet Man United sejren...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Nyder at Man U er ringe.. Men det er KUN pga Mouhinho..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Ville så gerne have set Pep i en så traditionsrig klub som United, but no. Mourinho er ikke træneren til en klub som United.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

53-47 i boldbesiddelse. Både Man Utd og Southampton havde 3 skud indenfor målrammen. Man Utd havde derimod 5 udenfor mod Southamptons 4. Det er vel at maerke mod et Southampton hold, som ikke just var i den staerkeste opstilling, plus de lige har solgt Van Dijk.

Men Mourinho vil helt sikkert pive over det straffespark som burde vaere doemt og at City bruger for mange penge. Han har alle dage vaeret ynkelig synes jeg, men det her kan ikke beskrives med ord.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Salah er jo ikke et godt køb. Han er all pace og nada teknik. Luk rummene ned bag ham og så er han total værdiløs. Han var jo ofte helt anonym mod Juventus og i Romas CL-kampe, når han moøder bare lidt kvalitet.

Salah tager dig ikke til next-level.
;-)
Lad os nu lige se ham i næste sæson, hvordan han håndterer second season. Men han er uden tvivl årets spiller i England lige nu. VIld, vild sæson, han har gang i.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:53-47 i boldbesiddelse. Både Man Utd og Southampton havde 3 skud indenfor målrammen. Man Utd havde derimod 5 udenfor mod Southamptons 4. Det er vel at maerke mod et Southampton hold, som ikke just var i den staerkeste opstilling, plus de lige har solgt Van Dijk.

Men Mourinho vil helt sikkert pive over det straffespark som burde vaere doemt og at City bruger for mange penge. Han har alle dage vaeret ynkelig synes jeg, men det her kan ikke beskrives med ord.
Den største gåde er, at han stadigvæk er at se i en topklub. Lad os håbe, at han snart er fortid i topfodbold. Han har intet at gøre her mere. At han ødelægger en klub som United gør ondt at se på. I modsætning til Chelsea, er United en klub med en flot historie og en DNA, som er noget værd at holde øje med. Men selv de ting er Mourinho ved at destruere.

For satan, hvor jeg vitterlig ikke kan tage Mourinho. Alene det at se ham giver mig kvalme.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten, Google [Bot] og 42 gæster