Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det er jo skørt, at de fyrer en træner der vandt klubbens første C.L titel, et trofæ man efterstræbte i så lang tid, og har brugt så mange penge på. Men igen, det er Abramovich vi snakker om, intet kan overraske mig mere. Jeg tror ydermere at emo har ret, de havde ikke rigtig lyst til at ansætte ham, men de følte sig presset. De ventede også i lang tid, før de skrev under med ham.

Rafa Benitez er i øvrigt favorit til jobbet. Faktisk mener de fleste medier, at han bliver præsenteret enten i aften eller i morgen. Jeg tænker, hvordan hænger det sammen med Abramovichs ønske om at spille offensivt? Man kan jo ikke ligefrem kalde Benitez en offensiv træner, som praktiserer en underholdende fodboldstil.

Lidt ekstra info, Rafa sagde i sin tid, at han aldrig ville træne en anden engelsk klub, i respekt for Liverpool :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Det er jo skørt, at de fyrer en træner der vandt klubbens første C.L titel, et trofæ man efterstræbte i så lang tid, og har brugt så mange penge på. Men igen, det er Abramovich vi snakker om, intet kan overraske mig mere. Jeg tror ydermere at emo har ret, de havde ikke rigtig lyst til at ansætte ham, men de følte sig presset. De ventede også i lang tid, før de skrev under med ham.

Rafa Benitez er i øvrigt favorit til jobbet. Faktisk mener de fleste medier, at han bliver præsenteret enten i aften eller i morgen. Jeg tænker, hvordan hænger det sammen med Abramovichs ønske om at spille offensivt? Man kan jo ikke ligefrem kalde Benitez en offensiv træner, som praktiserer en underholdende fodboldstil.

Lidt ekstra info, Rafa sagde i sin tid, at han aldrig ville træne en anden engelsk klub, i respekt for Liverpool :lol: :lol:
For mig er det en katastrofe hvis Pep ryger til Chelsea (DAMN hvor vil jeg blive skuffet), men jeg håber heller ikke at Benitez tager dertil da jeg godt kan lide ham som fodboldpersonlighed. Han ku f.eks. godt finde på at drikke en pint med Liverpool tilhængerne efter en kamp. Respektfuld overfor modstanderen og loyal overfor sin klub. Så er han også positiv overfor Barca selvom han har en Madrid baggrund som jeg husker det.

Chelsea er efterhånden blevet min nr. 2 hadeklub. Derfor vil det være helt perfekt hvis Mourinho, Lucescu, Rehhagel eller en anden hat og med buskørekort tog dertil og blev Abramovic bi*ch.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Visca El Barca skrev:Det er jo skørt, at de fyrer en træner der vandt klubbens første C.L titel, et trofæ man efterstræbte i så lang tid, og har brugt så mange penge på. Men igen, det er Abramovich vi snakker om, intet kan overraske mig mere. Jeg tror ydermere at emo har ret, de havde ikke rigtig lyst til at ansætte ham, men de følte sig presset. De ventede også i lang tid, før de skrev under med ham.

Rafa Benitez er i øvrigt favorit til jobbet. Faktisk mener de fleste medier, at han bliver præsenteret enten i aften eller i morgen. Jeg tænker, hvordan hænger det sammen med Abramovichs ønske om at spille offensivt? Man kan jo ikke ligefrem kalde Benitez en offensiv træner, som praktiserer en underholdende fodboldstil.

Lidt ekstra info, Rafa sagde i sin tid, at han aldrig ville træne en anden engelsk klub, i respekt for Liverpool :lol: :lol:
For mig er det en katastrofe hvis Pep ryger til Chelsea (DAMN hvor vil jeg blive skuffet), men jeg håber heller ikke at Benitez tager dertil da jeg godt kan lide ham som fodboldpersonlighed. Han ku f.eks. godt finde på at drikke en pint med Liverpool tilhængerne efter en kamp. Respektfuld overfor modstanderen og loyal overfor sin klub. Så er han også positiv overfor Barca selvom han har en Madrid baggrund som jeg husker det.

Chelsea er efterhånden blevet min nr. 2 hadeklub. Derfor vil det være helt perfekt hvis Mourinho, Lucescu, Rehhagel eller en anden hat og med buskørekort tog dertil og blev Abramovic bi*ch.
Du kan ikke lide Mourinho fodobldmæssigt, men kan godt lide Benitez? Hvad er deres forskel? Mourinho er endda mere offensivt tænkende end Benitez nogensinde har været. Yderst mærkværdigt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Tror sq ikke at Abramovich har de store ønsker om offensivt fodbold. Han vil bare have resultater, den bedste for ham må være en Capello type, der skider på skønheden og hiver resultaterne hjem.

Men selv med ham vil Abramovich finde et eller andet der gør at der opstår ballade og at der skal en ny træner til. Jeg tror at han nyder at være i medierne, nyder at skille sig af og hente nye trænere og gør det "vilde".
Guillem Balague ‏@GuillemBalague
Benitez representative is in England now.Things can move faster.Rafa is back in the UK tomorrow.
Han har været en god træner, men han gik noget død i sin sidste Pool tid og i sin Inter tid kunne han ikke meget med holdet på trods af at ligaen stadig var i ubalance og Inter var klar det stærkeste hold af dem alle.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Tror sq ikke at Abramovich har de store ønsker om offensivt fodbold. Han vil bare have resultater, den bedste for ham må være en Capello type, der skider på skønheden og hiver resultaterne hjem.

Men selv med ham vil Abramovich finde et eller andet der gør at der opstår ballade og at der skal en ny træner til. Jeg tror at han nyder at være i medierne, nyder at skille sig af og hente nye trænere og gør det "vilde".
Guillem Balague ‏@GuillemBalague
Benitez representative is in England now.Things can move faster.Rafa is back in the UK tomorrow.
Han har været en god træner, men han gik noget død i sin sidste Pool tid og i sin Inter tid kunne han ikke meget med holdet på trods af at ligaen stadig var i ubalance og Inter var klar det stærkeste hold af dem alle.
Han fyrede da Ancelotti fordi han ikke spillede poleret nok, så jeg tror sgu ikke, at Capello er den ideelle for Abramovich. Men igen, han er jo bare russer, så af og til må han få for meget vodka, for jeg synes ærlig talt, det er respektløst, at man fyrer en træner, der for få måneder siden hev FA Cuppen hjem og samtidig vandt klubbens første CL-trofæ, efter de var helt i knæ i knock out fasen mod Napoli.

Igen, det er virkelig et respektløst fyring. Gad vide om Ferguson kunne have været manager i dag, hvis han kom til Manchester United, hvis de var et midterklub, og han vaklede med resultaterne, som han gjorde de første 3% år i Manchester fra 1986-1990. Der burde være mere tålmodighed. Det var jo ikke fordi, at Chelsea spillede decideret dårligt i Premier League. De led bare af, at Torres er blevet en omvandrende joke af en målscorer, og når du har tre elegante assistkonger, så kræver det en målsluger ala Persie, Cavani, Hernandez, Falcao, som bare er i boksen og kan putte dem ind over stregen fremfor al det der flairpis og være flagrende.

Det er også lige blevet bekræftet, at Drogba har indsendt et brev ind til FIFA i håb om at kunne skifte til en anden klub på en lejeaftale, imens den kinesiske liga holder "sommerferie", og den klub han vil til er Chelsea. Drogba i boksen og blive serviceret af Hazard, Mata og Oscar. Av, av av.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Synes hvad angår spil på banen så minder Benitez og Mou meget om hinanden. Mou var ikke en pind mere offensiv i sin Cfc tid end Benitez var det i Pool. Som jeg husker dem i deres PL tid, var de begge meget kontrollerende på banen, stramme i organisation, hvor Benitez var den der havde flair for at eksperimentere mere. De begge har spillet ultra defensivt, og ret offensivt til tider.

At Mou er mere defensiv i Real skyldes nok hans spillere.

Det med Capello var bare sårn generelt ment, ikke et forslag. Ville påpege at ligemeget hvem Abramovich ansatte så skulle han nok finde et eller andet der gjorde at han var nød til at skille sig af med dem.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Synes hvad angår spil på banen så minder Benitez og Mou meget om hinanden. Mou var ikke en pind mere offensiv i sin Cfc tid end Benitez var det i Pool. Som jeg husker dem i deres PL tid, var de begge meget kontrollerende på banen, stramme i organisation, hvor Benitez var den der havde flair for at eksperimentere mere. De begge har spillet ultra defensivt, og ret offensivt til tider.

At Mou er mere defensiv i Real skyldes nok hans spillere.

Det med Capello var bare sårn generelt ment, ikke et forslag. Ville påpege at ligemeget hvem Abramovich ansatte så skulle han nok finde et eller andet der gjorde at han var nød til at skille sig af med dem.
De minder om hinanden, den er jeg helt enig i, men jeg synes dog, at Mourinho er en anelse mere offensiv end Benitez. Benitez ville knap nok have, at hans bold skulle have bolden, men bare leve udelukkende på kontra.

Mourinhos hold scorer altid mange mål (og nej, det er ikke nødvendigvis stemplingen på man er offensiv), men Mourinhos hold prøver i det mindste at skabe deres kampe med hovedfokus på stram organisation. Benitez er bare kujonfodbold af værste skuffe.

Det sjove bliver, hvordan Benitez vil benytte Hazard, Oscar og Mata på banen. De tre er jo ikke de mest defensive spillere, og når man tænker på, hvordan Benitez faldt pladask for Kuyt på højre kant, en plads hvor spilleren helst skal være offensivt flair dygtig, så glæder jeg mig til at se. Han rykker sikkert Ivanovic derop eller lignende.

Men ellers har du ret om Abramovich. Han er helt ude og skide i min verden. Det er virkelig absurd.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Men han ramte da ikke skidt med at rykke Kuyt derude, han leverede for Pool fra den position, indtil han blev for stationær. Var det ikke også ham der rykkede Gerrard frem som hængende angriber i en periode, som også gav pote.

Men ser ikke Benitez som en dårligere eller bedre træner for Cfc end Mou var. Lad os se om han kommer til... blot rygter indtil videre, men de virker ret så pålidelige.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er Benitez ny Chelsea-træner:
BENITEZ APPOINTED

Posted on: Wed 21 Nov 2012
Chelsea Football Club can confirm Rafael Benitez has been appointed interim first-team manager until the end of the season.

The owner and the Board believe that in Benitez we have a manager with significant experience at the highest level of football, who can come in and immediately help deliver our objectives.

The 52-year-old Spaniard is due to meet the players at the training ground in Cobham tomorrow.

The two-time UEFA Manager of the Year comes with outstanding pedigree. He began his managerial career in his homeland, most notably at Valencia where he built a reputation as one of Europe's top coaches by winning the Spanish League twice and the UEFA Cup. He then spent six years at Liverpool and led them to their fifth European Cup and an FA Cup.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

:lol: Feeeedt!

Billede
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Start med at leje et hus, Benitez...måske bare for et halvt år.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Hmm, halvt år. Igen, Pep hold dig væk. De har dig stadig i tankerne.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg bliver fucking sur på Pep hvis han tager jobbet som buschauffør..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Det gør han ikke.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Pep har ikke kørekort til busser. Vi skal over i sportsvognen

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster