Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Jeg fatter simpelthen ikke folk der synes at det her er god fodbold....

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Jeg fatter ikke hvorfor, at de idioter fra Aston Villa ikke bruger Adama! Han gjorde mere på 5 minutter mod Arsenal, end nogen af de andre fjolser formåede. Det var så den karriere.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Flax_Generous skrev:Jeg er villig til at give ham lidt mere tid. Mest af alt fordi jeg virkelig, virkelig frygter, at Mourinho kommer til at overtage, hvis van Gaal fyres nu. Jeg vil have Pep til sommer (og Rooney ud af klubben).
Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jesni skrev:Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.
Mourinho ville være en katastrofe. Jeg ville hade at se ham i United. Hvis van Gaal absolut skal fyres nu, så håber jeg, at de finder en midlertidig manager indtil sommer. Måske Giggs, selvom jeg ærlig talt ikke har den store tro på ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Guardiola til City ifølge tyske medier. Fedt han ikke tager til United! Jeg ville også blive lidt såret hvis han var længere tid i Bayern end Barca. Det gælder i øvrigt også City.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Kunne det ikke tænkes at United giver Neville et skud til sommer, hvis han gør god figur med Valencia her i foråret? Og med et skud så mener jeg i et langsigtet projekt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Kunne det ikke tænkes at United giver Neville et skud til sommer, hvis han gør god figur med Valencia her i foråret? Og med et skud så mener jeg i et langsigtet projekt.
Jo, det kunne måske også godt tænkes. Det bliver interessant at følge ham.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Det kunne dog være interessant at høre Flax' mening omkring LVG. Han var i sin tid stor fortaler for LVG, mon han har samme syn?
Han har ryddet lidt op i truppen, han har hentet og brugt en del unge talenter, og han har skabt et forsvar og en central midtbane, der for det meste hører til i toppen af Premier League, men offensiven er stinkende dårlig og røvkedelig, og nu begynder det også at se ud som om han har tabt spillertruppen. Det er ærgerligt, for han var ikke langt fra at gøre United til et hold som kunne spille med om mesterskabet.

Jeg er villig til at give ham lidt mere tid. Mest af alt fordi jeg virkelig, virkelig frygter, at Mourinho kommer til at overtage, hvis van Gaal fyres nu. Jeg vil have Pep til sommer (og Rooney ud af klubben).

Som jeg skrev i sin tid, han er garant for trofæer, næsten. Men han har også en kedelig tendens til at rage uklar med alt og alle (ligesom Mourinho) i de klubber, han er træner for. Der har været masser skriverier om, at han har tabt spillertruppen. Jeg er af den overbevisning, at han er til mere skade end gavn for Man Utd.

Jeg håber også at Pep overtager til sommer. Man Utd kan ikke få en bedre træner end ham, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8370
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Hvem tror Leicester kan gå hele vejen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Michman skrev:Hvem tror Leicester kan gå hele vejen?
Jeg giver kage, hvis de holder hjem. I ved, ligesom Dia gjorde.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af OliverDK »

Okay. Nu bliver I nødt til at forklare det med den fucking kage og Dia. Indtil nu har jeg været bange for at spørge, men der bliver refereret til det mindst en gang om ugen!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

OliverDK skrev:Okay. Nu bliver I nødt til at forklare det med den fucking kage og Dia. Indtil nu har jeg været bange for at spørge, men der bliver refereret til det mindst en gang om ugen!
Han skylder stadig! Det er hovedpointen.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
OliverDK skrev:Okay. Nu bliver I nødt til at forklare det med den fucking kage og Dia. Indtil nu har jeg været bange for at spørge, men der bliver refereret til det mindst en gang om ugen!
Han skylder stadig! Det er hovedpointen.
Jeg kan faktisk ikke huske den konkrete hændelse, men det var noget i stil med "Hvis X kommer tilbage i denne kamp, giver jeg kage til hele forum".

Og forum venter stadig.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Hvad gør folk, hvis Guardiola vælger Chelsea?(jeg mindes ikke, det er det hold, der har den største sympati herinde) Som Visca skriver, så har han det med at overraske i ny og næ, og Chelsea vil i hvert fald gerne have ham.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20875
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jesni skrev:Hvad gør folk, hvis Guardiola vælger Chelsea?(jeg mindes ikke, det er det hold, der har den største sympati herinde) Som Visca skriver, så har han det med at overraske i ny og næ, og Chelsea vil i hvert fald gerne have ham.
Så tager jeg personligt selv til London for at snigmyrde ham. Spøg til side, jeg er sikker på at Pep ville kunne forvandle Chelsea til et ganske sympatisk hold, omend jeg aldrig ville kunne holde vildt meget af dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster