Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, havde sgu lidt ondt af den gode Jakub der! Men Freiburg's Julian Schuster havde til gengæld også noget af en afbrænder i overtiden, hvor han med et hovedstød fra få meters afstand ramte overliggeren - lidt bittert for ham, da han kunne have sikret dem 1 point. God kamp i øvrigt. Lewandowski gjorde forskellen da han kom ind, selvom Kagawa som han afløste absolut også spillede en flot kamp. Noget af et indkøb de har gjort sig der - 300.000 Euro for ham, og forleden da skrev El Mundo Deportivo at Pep er vild med ham. Dermed ikke sagt at han er interesseret i at hente ham, for nu har vi jo lige sikret os Afellay. :wink:

Edit: Altså Shinji Kagawa! :P

L'equip Blaugrana

Re: Bundesligaen

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Hvad synes I om Hamburger SVs Son Heung-Min? Han har et kæmpe stort potentiale og kun 18 år gammel.. Minder faktisk en smule om Messi, bare lidt højere.

Lionel Messi

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lionel Messi »

Mats Hummels - wow. Fantastisk forsvarspiller. Jeg tror godt nok at Bayern ærger sig meget en del. Sammen med Subotic udgør de nok det bedste centerforward efter Barca og Uniteds.

EDIT: Centerforward? Mente Centerforsvar.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Lionel Messi skrev:Mats Hummels - wow. Fantastisk forsvarspiller. Jeg tror godt nok at Bayern ærger sig meget en del. Sammen med Subotic udgør de nok det bedste centerforward efter Barca og Uniteds.

EDIT: Centerforward? Mente Centerforsvar.
Men jeg ville egentlig ikke på forhånd udelukke dem som centerforwards. Kan levende forestille mig til at i hvert fald både Subotic og Hummels ville gøre det fint i rollen som targetman! ;)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Brombi »

http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tys ... at?thumb=1

av av av, den er ikke go for holdet..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

HA HA HA, Robben er en idiot, mere er der ikke at sige. Jeg kan slet ikke klare synet af ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Brombi »

så tilfældigvis kampen mellem köln og bayern. bayern var foran med 2-0 men hold fest, hvor spillede köln flot bold. De vandt 3-2.

Lionel Messi

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lionel Messi »

Det er helt vildt, hvor mange talenter Dortmund har fået udviklet denne sæson. Men især Götze har virkelig imponeret mig.

De er foran 1-0 imod St. Pauli.

Lionel Messi

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lionel Messi »

Jeg har aldrig syntes godt om et offensivt hold end Barca. Men efter denne kamp, så har jeg ændret mening. Bayern er bare fantastisk med den offensive midtbane de har - Ribery, Muller og Robben.

Mainz 1-3 Munchen.
[youtube]BcscUEAIs4U[/youtube]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Klamme Raul.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15021
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:Klamme Raul.
Raul har lige scoret mod Bayern München i München :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Det siger du ikke. Sidder og ser den..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Mander »

Jeg troede ellers, at det bare var et tilfældigt udbrud... zqa har jo et let tilfælde af tourettes.

Lionel Messi

Re: Bundesligaen

Indlæg af Lionel Messi »

Jeg for ondt af Bayerns offensiv. De er fantastiske og gøre der job fuldud, men deres forsvarsspillere ødelægger det hele. Elendigt forsvar og måske Europas 3. bedste offensiv. Virkelig syndt for Robben og co.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Lionel Messi skrev:Jeg for ondt af Bayerns offensiv. De er fantastiske og gøre der job fuldud, men deres forsvarsspillere ødelægger det hele. Elendigt forsvar og måske Europas 3. bedste offensiv. Virkelig syndt for Robben og co.
Tjah, hvis de virkelig er så fantastiske kan de vel bare score de mål de har brug for? 3-1 mod et hold som Hannover vidner om at det vidst er lidt mere end forsvaret der er galt med. Mod Dortmund var det i hvert fald tydeligt at midtbanen slet ikke hang sammen, mens angriberne hele tiden ville gøre det på egen hånd. Jeg synes ikke de er så fantastiske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster