Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af JonasV »

Jeg er simpelthen så træt af fans af PL-klubber på diverse fora, der har så ondt i røven over at Barca har spillet god fodbold de sidste par sæsoner, at de bruger stor energi på at fremhæve hver eneste lille sørgelig detalje der kunne tale mod Barca og spansk fodbold i det hele taget.

Af denne ret irrationelle årsag har jeg besluttet mig for at holde helhjertet med Atlético i aften 8)

Toure

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Toure »

Glæder mig til at se Hamburger SV mod Fulham i aften. Håber på at Van Nistelrooy lige scorer et par kasser. Jeg har stor sympati for Fulham, men må i aften foretrække HSV.

I kampen mellem Atlético og Liverpool, der holder jeg selvsagt med Atlético.

Rivaldo10

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Rivaldo10 »

Kan ikke få mig selv til at holde med Atletico, selvom jeg absolut intet har i mod klubben. Jo, de taber ALTID mod Franco CF og vinder mod os på hjemmebane. Det er sku årsag nok til irritation. Lorte arbejderklub.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af JonasV »

1-0. Ikke ligefrem noget kønt mål, men det var der!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

zqa skrev:Man skal altid holde helhjertet med et hold der spiller mod Fools. Med mindre det selvfølgelig er Madrid eller FCK. Så kan man håbe at begge hold styrter ned med deres fly, eller flyver ind i hinanden eller lignende.
Eller i tilfælde af askeskyer, at deres bus/tog/mv. ryger i havnen. Er ellers 100 % enig.

Og ja, danske fans af PL har det med at få ondt i røven over vores succes. Sørgeligt, når man hader en klub alene baseret på "de skal fandeme ikke tro, at de er noget". Jantelov når den er allerværst.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af JonasV »

Sløj kamp, men ok resultat. Nu kan returkampen i hvert fald blive spændende...hvis den gider. Måske Aguero kan gøre en forskel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
zqa skrev:Man skal altid holde helhjertet med et hold der spiller mod Fools. Med mindre det selvfølgelig er Madrid eller FCK. Så kan man håbe at begge hold styrter ned med deres fly, eller flyver ind i hinanden eller lignende.
Det ville ikke være helt dårligt :P
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af zqa »

Mander skrev:
zqa skrev:Man skal altid holde helhjertet med et hold der spiller mod Fools. Med mindre det selvfølgelig er Madrid eller FCK. Så kan man håbe at begge hold styrter ned med deres fly, eller flyver ind i hinanden eller lignende.
Eller i tilfælde af askeskyer, at deres bus/tog/mv. ryger i havnen. Er ellers 100 % enig.
Det havde jeg ikke tænkt på. Men ja.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvorfor ikke bytte FCK ud med Bundby og Liverpool med Man U og tilføje Inter? Så er jeg med på den.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Fordi BIF er for nice! FCK er en klam klub med nogle klamme spillere og en meget meget klam skaldet nordmand som træner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

Rivaldo10 skrev:Hvorfor ikke bytte FCK ud med Bundby og Liverpool med Man U og tilføje Inter? Så er jeg med på den.
Brøndby og FCK er ét fedt. Kan ikke lide nogen af dem. Ville fejre 25. april som en af de vigtigste helligdage, hvis Fools gik konkurs i morgen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Rivaldo10 skrev:Hvorfor ikke bytte FCK ud med Bundby og Liverpool med Man U og tilføje Inter? Så er jeg med på den.
Brøndby og FCK er ét fedt. Kan ikke lide nogen af dem. Ville fejre 25. april som en af de vigtigste helligdage, hvis Fools gik konkurs i morgen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Rivaldo10 »

Apropos konkurs, er Man U så ikke tættere på konkurs end Liverpool?

Hvis man samler på placeringer udenfor top 3, så er Bundby sikkert en rigtig nice klub :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Apropos konkurs, er Man U så ikke tættere på konkurs end Liverpool?
Ved ikke om de er tættere på konkurs end Liverpool, de er i hvert fald tættere på endnu et mesterskab end Liverpool :P

Jeg ønskede dog Tottenham vandt i dag, gider ikke se shitty snuppe C.L.. Gid Tottenham var lidt mere stabile, så de kunne vinde et mesterskab eller 20.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, Tottenham er en rigtig fed klub. Hvis Liverpool ikke kan vinde mesterskabet (under dem virkelig et mesterskab snart), så må City for min skyld gerne vinde det.

Arsenal vinder det jo alligevel aldrig, trods væsentlig mere underholdende spil end Chelsea eller Man U.

Men lige pt. håber jeg på Chelsea. Ynder Ancelotti et mesterskab.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster