Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:De savner godt nok Costa i angrebet, godt for dem at han er klar i Januar. Så kan han også vise Griezmann hvordan man faktisk laver mål.
Ja, Grisen viser virkelig, at han er en bottler. På trods af den status han har i fodboldverdenen, så er han godt nok blevet lidt af en bottler, når det virkelig kræves at han træder til, så er han M.I.A. Ikke just ligefrem verdensklasse, hvis du spørger mig.

Og ham vil United nok hente til sommer ... :( Så hellere Dybala.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor ville jeg dog gerne have poch som træner...Når der virkelig skal ske ting og sager efter Messi så håber jeg det bliver ham som skal stå for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ville meget hellere have Sarri. Hold dog op, hvor spiller Napoli flot fodbold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg ville meget hellere have Sarri. Hold dog op, hvor spiller Napoli flot fodbold.
Napoli er et godt eksempel på, at man ikke behøver verdensstjerner for at spille sprudlende offensiv fodbold. Det kan lade sig gøre med en dygtig træner og et veludført koncept.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør spurs også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvor ville jeg dog gerne have poch som træner...Når der virkelig skal ske ting og sager efter Messi så håber jeg det bliver ham som skal stå for det.
Ja, han ville være ideel, da han om nogen også kan være manden, der måske genindfører La Masia ind i truppen. Han har vist, at han ikke er bleg for at gøre brug af meget unge spillere og indlemme dem i truppen.

Serri er også en meget, meget spændende træner med hans hovedløse offensiv plus han også ved en del om taktik, da han trods alt er italianer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg ville meget hellere have Sarri. Hold dog op, hvor spiller Napoli flot fodbold.
Napoli er et godt eksempel på, at man ikke behøver verdensstjerner for at spille sprudlende offensiv fodbold. Det kan lade sig gøre med en dygtig træner og et veludført koncept.
Serie A har flere gode eksempler for tiden. Atalanta og Sampdoria spiller ikke tilnærmelsesvis så flot som Napoli, men de bevæger sig begge i den "rigtige" retning, med offensivt orienteret og relativt boldbesiddende fodbold. Begge er dog selvfølgelig også med et spillermateriale der er markant ringere end Napolis. Serie A er i det hele taget en spændende liga at følge for tiden.

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Hvor ville jeg dog gerne have poch som træner...Når der virkelig skal ske ting og sager efter Messi så håber jeg det bliver ham som skal stå for det.
Udtalte han ikke fornyelig at han aldrig ville træne Barcelona grundet hans fortid i Espanyol? Ikke at ting ikke kan ændre sig, for håber også han kommer på et tidspunkt!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ja, han ville være ideel, da han om nogen også kan være manden, der måske genindfører La Masia ind i truppen. Han har vist, at han ikke er bleg for at gøre brug af meget unge spillere og indlemme dem i truppen.
Det var nu ikke så meget det jeg tænkte på. Jeg kan bare godt lidt måden han spiller på.

Det er desuden heller ikke sikkert at han vil gøre det på samme måde hos os. Der er så meget pres på trænerne hos os at de oftest ikke tager chancer. Og det er immervæk at tage en chance at begynde at spille b-spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:Hvor ville jeg dog gerne have poch som træner...Når der virkelig skal ske ting og sager efter Messi så håber jeg det bliver ham som skal stå for det.
Udtalte han ikke fornyelig at han aldrig ville træne Barcelona grundet hans fortid i Espanyol? Ikke at ting ikke kan ændre sig, for håber også han kommer på et tidspunkt!
Jo det har han sagt flere gange efterhånden. Men det kan måske ændre sig...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Ramos koster endnu engang et mål. Godt klaret af den såkaldte bedste midterforsvar i verden.

Man må da give ham. Han er meget konsistent, hvad angår at give modstanderne nemme mål.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2824
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

MessiPogba skrev:Ramos koster endnu engang et mål. Godt klaret af den såkaldte bedste midterforsvar i verden.

Man må da give ham. Han er meget konsistent, hvad angår at give modstanderne nemme mål.
Var der ikke offside?

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 927
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

whidgee skrev:
MessiPogba skrev:Ramos koster endnu engang et mål. Godt klaret af den såkaldte bedste midterforsvar i verden.

Man må da give ham. Han er meget konsistent, hvad angår at give modstanderne nemme mål.
Var der ikke offside?
Jo et pænt stykke alligevel. Man var ikke i tvivl på slow ihvertfald...
Rey Abi!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:
MessiPogba skrev:Ramos koster endnu engang et mål. Godt klaret af den såkaldte bedste midterforsvar i verden.

Man må da give ham. Han er meget konsistent, hvad angår at give modstanderne nemme mål.
Var der ikke offside?
Jo, det synes jeg også, men du spiller stadigvæk til fløjten lyder. Den bold på tværs skal da bare kommes i vejen for og det ville slet ikke kræve noget hårdt arbejde af Ramos der. Men det er jo hans mærkesag efterhånden. At koste mål.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Hvis man ser på de bedste trænere i verden, så befinder de sig egentlig ikke i de allerstørste klubber. Her tænker jeg på Pochettino, Sarri, Guardiola, Simeone, Klopp osv.

Man skulle jo tro, at de trænere befandt sig i Real Madrid, PSG, Barca og Bayern.
Senest rettet af Storken ons nov 01, 2017 10:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster