Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Atletico Madrid - Leicester bliver da den kedeligste kamp i mands minde.

Monaco - Dortmund bliver nok den mest målrige knockoutopgør nogensinde. Begge hold kan ikke forsvare, mens begge angreb er højt flyvende. BLiver et festfyrværkeri uden lige.

Bayern - Real. Jeg har på ingen måder været imponeret af Ancelottis Bayern i denne sæson. De har spillet noget langsomt, sterilt og uden den store kreativitet. Men de sidste par uger har været meget opmuntrende, så måske har Ancelotti bare fået dem til at peake, hvor det gælder mest, så håber, de smadrer de hvide sataner og får udstilelt Zidanes manglende kompetencer som træner, og at de fatter, at Ramos skal være dækket op på dødbolde.

Os mod Juventus. Juventus er et meget stærkt organiseret hold, og en god synergi blandt spillerne. Vi får dog brug for Neymar og Messi i hopla, hvis vi skal videre. Den er meget lige den kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Atletico Madrid - Leicester bliver da den kedeligste kamp i mands minde.
Det er jeg ikke så sikker på. Jeg tror, det bliver en intens fight med højt tempo, skarpe kontraer og en del drama. Måske bliver vi ikke beriget med hypnotiserende possession fodbold, men jeg tror ikke, den bliver røvkedelig.

Bayern-Real har selvfølgelig potentiale til at blive en ægte klassiker, så jeg ender nok med at se den i stedet for Leicester-Atletico. Men der kan også godt ske ting og sager i sidstnævnte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kom lige i tanke om at bussi ikke er med i første kamp. Det kan godt komme til at koste os...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Kom lige i tanke om at bussi ikke er med i første kamp. Det kan godt komme til at koste os...
Ja for han har været forrygende i år :roll:

Fantastisk lodtrækning! Ja, ikke for os. Men det giver da en god sandsynlighed for at Real ryger!
Jeg tror Bayern eller Juve vinder CL i år anyways.
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Atletico Madrid - Leicester bliver da den kedeligste kamp i mands minde.
Det er jeg ikke så sikker på. Jeg tror, det bliver en intens fight med højt tempo, skarpe kontraer og en del drama. Måske bliver vi ikke beriget med hypnotiserende possession fodbold, men jeg tror ikke, den bliver røvkedelig.

Bayern-Real har selvfølgelig potentiale til at blive en ægte klassiker, så jeg ender nok med at se den i stedet for Leicester-Atletico. Men der kan også godt ske ting og sager i sidstnævnte.
Jeg er bare på ingen måder fan af Simeones ofte kujonindstilling i knockoutkampe. Alt, alt for meget med at lukke rum ned, og jeg synes, at Atletico ofte har svært ved at skabe en kamp. Fantastisk kontrahold og ofte kyniske nok. Leicester vi likke komme for at skabe kampen, så jeg tror desværre, vi meget vel kan se to hold, der helst vil overlade bolden til modstanderen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Godt nok 15 hårde dage i vente for Real.

8. april: RM-Atlético
12. april: Bayern-RM
15. april: Sporting-RM
18. april: RM-Bayern
23. april: Clasico

Vi må håbe, at de fuldkommen taber sutten, og vi straffer deres uduelighed.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Jeg er bare på ingen måder fan af Simeones ofte kujonindstilling i knockoutkampe. Alt, alt for meget med at lukke rum ned, og jeg synes, at Atletico ofte har svært ved at skabe en kamp. Fantastisk kontrahold og ofte kyniske nok. Leicester vi likke komme for at skabe kampen, så jeg tror desværre, vi meget vel kan se to hold, der helst vil overlade bolden til modstanderen.
Første kamp på Vicente Calderón bliver næppe spændende. Det bliver spil mod ét mål. Men sådan ville det være uanset hvem Leicester trak. Returopgøret kan til gengæld blive underholdende. I hvert fald hvis Leicester har en chance for at gå videre, hvilket de burde have, for Atletico er jo ikke suveræne til at lirke dybtstående forsvar op. Så vil Leicester nemlig skrue op for tempoet, satse mere i kontraerne og kæmpe som sindssyge - og Atletico skal nok være klar på sådan en kamp.

Det ville efter min mening være mere kedeligt med Juve-Leicester og Barca-Atletico. Så havde det været angreb mod forsvar i 180 minutter, og det bliver ofte lidt søvndyssende.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8372
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Det er ikke en god lodtrækning. MEN. Det kunne være meget meget værre..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Jeg er bare på ingen måder fan af Simeones ofte kujonindstilling i knockoutkampe. Alt, alt for meget med at lukke rum ned, og jeg synes, at Atletico ofte har svært ved at skabe en kamp. Fantastisk kontrahold og ofte kyniske nok. Leicester vi likke komme for at skabe kampen, så jeg tror desværre, vi meget vel kan se to hold, der helst vil overlade bolden til modstanderen.
Første kamp på Vicente Calderón bliver næppe spændende. Det bliver spil mod ét mål. Men sådan ville det være uanset hvem Leicester trak. Returopgøret kan til gengæld blive underholdende. I hvert fald hvis Leicester har en chance for at gå videre, hvilket de burde have, for Atletico er jo ikke suveræne til at lirke dybtstående forsvar op. Så vil Leicester nemlig skrue op for tempoet, satse mere i kontraerne og kæmpe som sindssyge - og Atletico skal nok være klar på sådan en kamp.

Det ville efter min mening være mere kedeligt med Juve-Leicester og Barca-Atletico. Så havde det været angreb mod forsvar i 180 minutter, og det bliver ofte lidt søvndyssende.
Jeg håber virkelig, du har ret, for jeg er på ingen måder fan af Simeones og hans indstilling til fodbold, og Leicester er en light udgave af dem. Eller de prøver på at være det.

Men Monaco mod Dortmund kan virkelig næsten kun skuffe. Folk vil med garanti sidde med følelsen, at hvert angreb skal munde i mål, og måske kan det være, at Tuchel evt. vil trække håndbremsen i en så vigtig knockoutkamp, og det smame med Jardim. Det, der er så overraskende med Jardim og Monaco, at de blot for to år siden blev anset som et defensivt hold trænet af en defensivt indstillet træner. Sjovt, hvordan tingene er vendt, for de er hyperfarlige i år.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Leicester erklart det dårligste og kedeligste hold tilbage i turneringen. Deres kampe i denne sæson er det bedste sovemiddel. Håber de ryger ud på røv og albuer. Vis især Jamie Vardy noget Atletico kærlighed.

Juve over 2 kampe er godt nok en hård en. Deres organisation overfor vores, og det ser ud til at Alex Sandro har godt styr på den venstreside, meget mere end Evra fik. Og så slår Higuain og Dybala bare til, på fejl. Jeg synes dog stadig der er nogle udfald hos Juventus, en gang imellem. Og jeg synes faktisk ikke de har så eksplosivt et angreb eller midtbane, andet end en Cuadrado som er god på dagen, måske en eller to mere. hvis de skal slå os, er det på organisationen og disciplinen. 50/50

Jeg er på den anden side også glad for, at vi ikke træk Bayern. De ser virkelig ud til at være kommet igang under Ancelotti, siden det nye år startede.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Mon ikke Ancelotti er lidt ekstra motiveret til netop disse opgør.

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg glæder mig til at se Alves tilbage på Camp Nou. Forhåbentlig med et samlet nederlag til følge. Men kan lige se en semifinale mellem Leicester og Monaco for mig...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bliver der trukket til semifinalerne eller er det afgjort?

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Kubala skrev:Bliver der trukket til semifinalerne eller er det afgjort?
Det sker ved lodtrækning efter kvartfinalerne er færdigspillet. Så de 4 tilbageværende hold kan alle trække hinanden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar/Piqué/Rakitic/Cuadrado are a suspension risk for the 2nd leg
De gule kort bliver slettet i semi ikk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster