Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Men der er da helt sikkert også nogle Juve fans, der pludselig har ændret holdning til manden..
Der er helt sikkert også rigtig mange mennesker, der pludselig ikke er Real Madrid fans længere, men nu holder med Juventus. Lidt ligesom Bayern München har fået sig en kæmpe colombiansk fanklub og PSG er the shit for 13-14 årige Fortnite-entusiaster. Okay, det er måske lidt sat på spidsen, men I forstår nok pointen.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Antimadridista skrev:Men der er da helt sikkert også nogle Juve fans, der pludselig har ændret holdning til manden..
Der er helt sikkert også rigtig mange mennesker, der pludselig ikke er Real Madrid fans længere, men nu holder med Juventus. Lidt ligesom Bayern München har fået sig en kæmpe colombiansk fanklub og PSG er the shit for 13-14 årige Fortnite-entusiaster. Okay, det er måske lidt sat på spidsen, men I forstår nok pointen.
Og Hypebeasts pga. Neymar og Jordan.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hellere Juve vinder CL end Real. Det må da aldrig blive Real, og jo, hadet til CR er lidt for overdrevet.

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 947 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Hellere Juve vinder CL end Real. Det må da aldrig blive Real, og jo, hadet til CR er lidt for overdrevet.

Det er lige til pas og lad os lukke den der:).

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Ærligt talt, så er det vel ikke så mærkeligt?
Det er ikke mærkeligt at have det svært med Ronaldo, uanset hvor han spiller, men det er mærkeligt at håbe, at Real Madrid viser, at de kan uden Ronaldo. Real Madrids succes er jo nærmest omvendt proportionalt med Barcas succes.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Hey, hvis vi fejler stort, så ryger Valverde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Jeg kan da godt forstå, at man ikke har meget tilovers for ham, men at man hellere ser Real Madrid vinde Champions League(for fjerde gang i streg) fremfor Juventus - bare fordi Ronaldo nu spiller der - virker lidt ekstremt for mig.

Hvorfor man har set sig SÅ sur på Ronaldo, kan jeg heller ikke helt forstå - har han virkeligt været så god? Jeg ved godt, at han selv mener at han er god(god som i den bedste nogensinde), men det er ikke lige umiddelbart det jeg observer. Har han gjort meget ondt på FC Barcelona i de indbyrdes kampe? Ikke lige hvad jeg kan huske af, udover en eller to Copa Del Rey/Super Cup finaler.

Jeg har før været rasende på Messi, men det har udelukkende været fordi han har taget tykt pis på Real Madrid lige siden han var 19 år, og stadig gør det, men jeg har bare valgt at kaste håndklædet i ringen, lige når det kommer til ham i hvert fald.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Ærligt talt, så er det vel ikke så mærkeligt?
Det er ikke mærkeligt at have det svært med Ronaldo, uanset hvor han spiller, men det er mærkeligt at håbe, at Real Madrid viser, at de kan uden Ronaldo. Real Madrids succes er jo nærmest omvendt proportionalt med Barcas succes.
Helt afgjort. Hvis det skulle komme til en finale - og Gud forbyde det - mellem Real og Juventus, ville jeg da helt bestemt også holde med Juve. Barcelona er trods alt vigtigst for mig.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af Neptun »

Antimadridista skrev:mt usympatisk. Men der er da helt sikkert også nogle Juve fans, der pludselig har ændret holdning til manden..
Og alle har selvfølgelig samme holdning til Suarez nu, som før han skiftede til os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Neptun skrev:
Antimadridista skrev:mt usympatisk. Men der er da helt sikkert også nogle Juve fans, der pludselig har ændret holdning til manden..
Og alle har selvfølgelig samme holdning til Suarez nu, som før han skiftede til os.
Altså, nu har Suárez været i klubben i lidt over fire år, hvor han overhovedet ikke har lavet noget af det svineri, han lavede i Ajax, i Liverpool eller for Uruguay forinden. Så hvis man har skiftet mening om, at Suárez er en voldelig, semi-psykopatisk idiot efter at have set ham spille over 200 kampe for os, så synes jeg nu ikke, det er så mærkværdigt. På samme måde ville de Premier League tosser, der ikke ser andet for sig end dette, når de hører ordet Busquets, sikkert også skifte mening, hvis han spillede 200 kampe for deres klub.

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 947 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Hvorfor man har set sig SÅ sur på Ronaldo, kan jeg heller ikke helt forstå - har han virkeligt været så god? Jeg ved godt, at han selv mener at han er god(god som i den bedste nogensinde), men det er ikke lige umiddelbart det jeg observer. Har han gjort meget ondt på FC Barcelona i de indbyrdes kampe? Ikke lige hvad jeg kan huske af, udover en eller to Copa Del Rey/Super Cup finaler.
Personligt forstår JEG ikke at DU ikke forstår det. Tror jeg nu også du gør.. Nej han har netop ikke været nogen speciel stopklods for Barca triumfer

Hele den her kult omkring Ronaldo, den ophøjelse han har fået de seneste år. At visse sociale masser helt seriøst (plus ham selv naturligvis!!) forsøger at titulere ham som historiens bedste etc. Det er alt sammen bare blevet så overdrevet og uden hold i virkeligheden. Det er al den nonsens jeg personligt opponerer imod. Plus selvfølgelig hans ulidelig opførsel, på og uden for banen.

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesper »

Er det ikke på tide at slutte denne Messi vs. Ronaldo-diskussion, nu de spiller i hver sin liga og kun kan tørne sammen i ChL?
To fremragende, men meget forskellige spillere med helt forskellige roller i to spanske klubber med vidt forskellig tilgang til deres stjernespiller.
I den ene blev holdet i de seneste sæsoner nærmest designet til at hjælpe ham med at score mål, frontangriberens fornemste opgave blev at løbe i vejen for forsvarerne og skabe plads til ham i feltet, så han kunne score på sin førsteberøring - mens man på det andet hold valgte at lade være med at spille det fodbold, man ellers er kendt og elsket for, og i stedet lade alt det offensive være op til én spiller, både som afslutter, oplægger og igangsætter.
Nu er Ronaldo så havnet henne i Italien, så skal vi ikke bare lade ham blive der? Der er vel alligevel ingen herinde, som er det mindste i tvivl om, hvem der er bedst af de to ... ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Poul Hansen om PSG: "De har næsten for mange stjerner til at kunne være gode i genpresset."

Ja, for Barcelona anno 2011 havde ikke så mange stjerner på holdet nemlig ...

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 947 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jesper skrev:Er det ikke på tide at slutte denne Messi vs. Ronaldo-diskussion, nu de spiller i hver sin liga og kun kan tørne sammen i ChL?
To fremragende, men meget forskellige spillere med helt forskellige roller i to spanske klubber med vidt forskellig tilgang til deres stjernespiller.
I den ene blev holdet i de seneste sæsoner nærmest designet til at hjælpe ham med at score mål, frontangriberens fornemste opgave blev at løbe i vejen for forsvarerne og skabe plads til ham i feltet, så han kunne score på sin førsteberøring - mens man på det andet hold valgte at lade være med at spille det fodbold, man ellers er kendt og elsket for, og i stedet lade alt det offensive være op til én spiller, både som afslutter, oplægger og igangsætter.
Nu er Ronaldo så havnet henne i Italien, så skal vi ikke bare lade ham blive der? Der er vel alligevel ingen herinde, som er det mindste i tvivl om, hvem der er bedst af de to ... ;-)
Vel mene at det har været en Ronaldo snak det her, og ikke en Ronaldo vs Messi diskussion.!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5509
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 579 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg ville godt have Ney tilbage...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster