Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Billede
Ja, helt tydeligt:
Piquénbauer skrev:Og hvis man lige skal trække noget positivt frem så tvinger dette ledelsen til at finde den store pung frem og bruge nogle penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Billede
Ja, helt tydeligt:
Piquénbauer skrev:Og hvis man lige skal trække noget positivt frem så tvinger dette ledelsen til at finde den store pung frem og bruge nogle penge.
Hmm. Jeg kan ikke helt se hvad det har med panik at gøre? Jeg siger ikke vi skal bruge en masse penge på en masse spillere. Men et kvalitetskøb til en god gang penge ville da være på sin plads eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Gonzalo Higuain| Goals and skills vs Real Madrid | 2017 | HD |
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Billede
Ja, helt tydeligt:
Piquénbauer skrev:Og hvis man lige skal trække noget positivt frem så tvinger dette ledelsen til at finde den store pung frem og bruge nogle penge.
Hmm. Jeg kan ikke helt se hvad det har med panik at gøre? Jeg siger ikke vi skal bruge en masse penge på en masse spillere. Men et kvalitetskøb til en god gang penge ville da være på sin plads eller?
En langsigtet sportsligt strategisk plan ville være på sin plads, i stedet for at man køber i øst og vest - Denis Suárez vs. André Gomes - og ansætter en træner, der mest af alt er kendt for en fysisk betonet spillestil. Vores indkøb, trænervalg og spillestil har været uden ensretning lige siden Tito forlod os. Jeg kan ikke tro på at Bartomeu pludselig, ud af det blå, beslutter sig for at koordinere hele butikken. For ham er det vist vigtigere at sælge trøjer, end det er at vinde trofæer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15116
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1703 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Barca ejer Clasico stadigvæk og Messi er kongen her. Det er noget som piner alle madrid fans. Det er deres værste mareridt.
Og det er også den eneste RM kamp jeg kommer til at se fra nu af.
Jeg lover mig selv at jeg holder mig langt væk fra alt der omhandler Madrid.
Dem som holder med Real på mit arbejde kan lige så godt opgive at diskutere Real med mig.

I DON'T GIVE A SHIT
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Et eller andet sted i Napoli, sidder de er og griner af de penge, de har fået for Higuain.

Hvordan er han nogensinde blevet solgt for 90 mio. euro. Det er simpelthen en joke, at det fede læs er blevet solgt så dyrt.

Han formåede at kun at score mod et Monaco-hold, som havde et dårlige defensivt mandskab. Elelrs var han total anonym mod de andre hold, de mødte. Mod Porto en katastrofe, mod os helt væk og mod Real slet ikke mødt op.

90 mio. euro.

No fucking wonder, at Monaco kræver over 100 mio. euro, når Higuain kan blive solgt for det beløb.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

En langsigtet sportsligt strategisk plan ville være på sin plads, i stedet for at man køber i øst og vest - Denis Suárez vs. André Gomes - og ansætter en træner, der mest af alt er kendt for en fysisk betonet spillestil. Vores indkøb, trænervalg og spillestil har været uden ensretning lige siden Tito forlod os. Jeg kan ikke tro på at Bartomeu pludselig, ud af det blå, beslutter sig for at koordinere hele butikken. For ham er det vist vigtigere at sælge trøjer, end det er at vinde trofæer.
Jeg har ikke energi til at tage den her en gang til. Så venter lige og ser hvad der kommer til at ske før jeg hopper med jer andre på doom-toget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Der skal investeres stort. Det betyder ikke et helt nyt hold, men nogle spillere fra øverste hylde. Kvalitet. Ikke flere Gomes køb, tak. Det er jo til grin at budgettet kun er på 75 mio. euro, når man tænker på markedet. Man bliver bare ved med at købe breddespillere, der ikke engang kan tilføje noget til bredden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

4-2-3-1, en hb, en cb, en cm og en kant. Så er vi der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Der skal investeres stort. Det betyder ikke et helt nyt hold, men nogle spillere fra øverste hylde. Kvalitet. Ikke flere Gomes køb, tak. Det er jo til grin at budgettet kun er på 75 mio. euro, når man tænker på markedet. Man bliver bare ved med at købe breddespillere, der ikke engang kan tilføje noget til bredden.
Vores lønninger tager meget af budgettet desværre. Vi betaler Alcacer 5.1 millioner euro, Mathieu 5 millioner euro, Turan 4.8, Gomes 4.6. Til sammenligning får Roberto 1.1 millioner euro!!

Desuden har vi en ældre spillere som Iniesta og Mascherano, der også får en del.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 927
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:4-2-3-1, en hb, en cb, en cm og en kant. Så er vi der.
Det bliver bare svært med det tilstedeværende budget desværre. Især når vi på flere af de nævnte positioner mangler en som kan slå til fra starten.
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

75 mio. euro køber dig en kvalitet spiller og så er de brugt allesammen. Stort set. Måske står man tilbage med 5-10 mio. euro fra de 75, men det er så også det. Hvis man fortsætter sådan her, så trækker alle storklubber fra Barca i længden. Akademiet er ødelagt. Man køber middelmådige spillere og stammen er ved at være oppe i årene. Det lover jo ikke særlig godt.
Senest rettet af Kubala lør jun 03, 2017 11:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Der skal investeres stort. Det betyder ikke et helt nyt hold, men nogle spillere fra øverste hylde. Kvalitet. Ikke flere Gomes køb, tak. Det er jo til grin at budgettet kun er på 75 mio. euro, når man tænker på markedet. Man bliver bare ved med at købe breddespillere, der ikke engang kan tilføje noget til bredden.
Vores lønninger tager meget af budgettet desværre. Vi betaler Alcacer 5.1 millioner euro, Mathieu 5 millioner euro, Turan 4.8, Gomes 4.6. Til sammenligning får Roberto 1.1 millioner euro!!

Desuden har vi en ældre spillere som Iniesta og Mascherano, der også får en del.
Det er til grin, at Paco, Mathieu og Gomes kan få så meget i løn. I det mindste var Arda en storprofileret spiller, det kan man ikke sige om de andre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

!Option skrev:
Piquénbauer skrev:4-2-3-1, en hb, en cb, en cm og en kant. Så er vi der.
Det bliver bare svært med det tilstedeværende budget desværre. Især når vi på flere af de nævnte positioner mangler en som kan slå til fra starten.
Ja det er en kæmpe udfordring. Og der skal tages nogle hårde beslutninger men jeg tror det kan lykkes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster