Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Lækkert med returen på hjemmebane. Hvis pengene er til det, kunne det være sjovt at komme ned og se en CL-kamp i det Katalonske forår. Mmmhm, varmer helt ved tanken.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Hehe - ser allerede på flybilletter. Kan ikke finde billigere end 1.600 pr. person til Girona den 11. marts...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Meget spent på hvilket lag José Mourinho sender ut i El Clásico tre dager før returoppgjøret mot Manchester United. 2/2 #cmore
Wow. El Clasico 3 dage før Man U - RM!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Hahahaha jeg er lykkelig! Real skal simpelthen bare ud !!
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:
Meget spent på hvilket lag José Mourinho sender ut i El Clásico tre dager før returoppgjøret mot Manchester United. 2/2 #cmore
Wow. El Clasico 3 dage før Man U - RM!

Uh, spændende. Har Sjossé Morin-Joe (Schmeichel-udtale) brokket sig over det endnu?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:De har kun kunstgræs rundt om banen, mr. jones.
D'oh!
Nå, så må vi jo tænke ud af boksen/banen.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blach »

Dette kan passende blive en genstartelse af Real's 1/8-komplekser! :cool:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Parla
Indlæg: 794
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Champions league

Indlæg af Parla »

Blach skrev:Dette kan passende blive en genstartelse af Real's 1/8-komplekser! :cool:
Det håber jeg på. Både fordi jeg hader Real Madrid og fordi jeg hellere vil se Barca mod United end endnu en el clasico(der har været alt for mange de seneste par år).

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Apropos El Clasico, så spiller Real og United vist nok tre dage efter næste El Clasico. God timing.

Melo19

Re: Champions league

Indlæg af Melo19 »

Forresten, fin gestus fra UEFA med den hilsen til Tito.

Haha, jeg var sikker på at vi ville få Milan eller Arsenal (som sædvanlig) - og ganske rigtigt. Det er en okay modstander, de er slet ikke på samme niveau som sidste år.

Afellay99

Re: Champions league

Indlæg af Afellay99 »

Parla skrev:
Blach skrev:Dette kan passende blive en genstartelse af Real's 1/8-komplekser! :cool:
Det håber jeg på. Både fordi jeg hader Real Madrid og fordi jeg hellere vil se Barca mod United end endnu en el clasico(der har været alt for mange de seneste par år).


Men ville dog stadig være den fedeste følelse at slå Real Madrid i finalen :)

Parla
Indlæg: 794
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Champions league

Indlæg af Parla »

Afellay99 skrev:
Parla skrev:
Blach skrev:Dette kan passende blive en genstartelse af Real's 1/8-komplekser! :cool:
Det håber jeg på. Både fordi jeg hader Real Madrid og fordi jeg hellere vil se Barca mod United end endnu en el clasico(der har været alt for mange de seneste par år).


Men ville dog stadig være den fedeste følelse at slå Real Madrid i finalen :)
Haha, helt sikkert og så en 5 - 0 sejr igen!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber mest af alt på, at de to opgør mellem de to bliver sådan rigtig grimme. Altså virkelig grimme, det er det jeg håber på. Eller rettere sagt, jeg håber at når tiden er inde, så har Real kun C.L trofæ de reelt har at spille for, fordi de til den tid er røget ud af CDR og i ligaen er langt tilbage bagud. Derefter håber jeg at Man Utd slår dem ud i tætte opgør, for jeg vil da gerne se, hvor meget oversætteren holder af Sir Alex og Cristiano af Man Utd :)..

Jep, det er det jeg ønsker, sådan rigtig grimme opgør. Jeg kender endda nogle Man Utd fans, som elsker Pepe fordi han er så "passioneret", det er lige før jeg håber han viser sig fra sin mest passioneret side mod Man Utd, bare for at se deres reaktion, men det er også lige før.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:
Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Jeg er sikker på at de tabte med vilje bare for at gøre det sværere for Galatasaray men Galatasaray har selv
afgjort det og er nu videre.
Et tyrkisk hold i 1/8 finalen, ja tak!
Ja kan godt lide de gik videre alligevel. At snotnæsen Ferguson går ud og siger det ikke var nogen vigtig kamp er også manglende respekt for modstanderen og turneringen.
Snotnæse? Er det virkelig dit ynkelige forsøg på at jorde historiens største manager? Sågar en person som altid har beundret Barca og viste Pep sin dybeste respekt?

Selvsamme manager der efter ydmygelsen i CL-finalen beordrede sine spillere til at bøje sig i støvet for Barca og klappe af dem da de skulle op og have deres medaljer som ren gestus? Noget som Pep tog til sig og ligeledes gjort samme trick da Real vandt Copa Del Rey i 2011?

Du er da sørgelig, at du skal navngive den muligvis største manager sådan. Virkelig respektløst.
Så kan du tænke lidt over når du selv herinde i hektiske øjeblikke, og uden filter, skriver ting og sager om vores spillere og klub. Det her er trods alt et Barca forum og så bør du være ekstra opmærksom på ikke at støde folk.

Som Skydefinten skrev mener jeg det ikke så hårdt som du tager det, men sådan er det når nogen taler mindre pænt om noget man holder af.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Snotnæse :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster