Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1268
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Ja, og bliver overtaget af de 12 klubbers regime.
De har allerede lavet særregler for dem selv.
Det er jo endnu værre

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Så man spiller 22 kampe(12 hold) eller 28 kampe(15 hold) og derefter knockout fase? Hvis ja, så er det endnu flere kampe. Og et liga format bare med knockout fase. Det er endnu værre for de nationale ligaer.
Ind og læs på deres hjemmeside. Det har forklaret strukturen. Men ja der vil være flere kampe.
Hvorfor skal jeg læse det? Der vil være flere kampe. Ergo vil det presse de nationale ligaer.

ladislau
Indlæg: 1268
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Nej, de lukket dem bare ikke ind.
Jo, et par stykker. På dårligere vilkår

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:27 pm
ESL. Man skal ikke tilføje endnu mere skidt i form af ESL til det der er i forvejen.
Man fjerner jo noget skidt med ESL. Uefas enorme betydning bliver feks mindsket.
Ved at erstatte det med noget skidt? For mig giver det ikke mening.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:
tirs apr 20, 2021 2:35 pm
Ja, og bliver overtaget af de 12 klubbers regime.
De har allerede lavet særregler for dem selv.
Det er jo endnu værre
Kan de resterende klubber spille i den nationale liga? Kan de deltage i de nationale cups? Kan de spille el? Cl? Kan de kvalificere sig til ESL.

Hold nu op. Der er ingen der bliver holdt udenfor noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:35 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Så man spiller 22 kampe(12 hold) eller 28 kampe(15 hold) og derefter knockout fase? Hvis ja, så er det endnu flere kampe. Og et liga format bare med knockout fase. Det er endnu værre for de nationale ligaer.
Ind og læs på deres hjemmeside. Det har forklaret strukturen. Men ja der vil være flere kampe.
Hvorfor skal jeg læse det? Der vil være flere kampe. Ergo vil det presse de nationale ligaer.
Det er altid godt at have en ide om hvad de man omtaler handler om.

Hvis det presser de nationale ligaer så er det vil bare godt for de små? Så kan det være at de har en chance for at opnå noget? Eller vil det også være snyd?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:37 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:27 pm
ESL. Man skal ikke tilføje endnu mere skidt i form af ESL til det der er i forvejen.
Man fjerner jo noget skidt med ESL. Uefas enorme betydning bliver feks mindsket.
Ved at erstatte det med noget skidt? For mig giver det ikke mening.
Jeg har personligt en klart større forventning om at ESL kan regulere sig selv og hinanden end uefa kunne. De står til ansvar for hinanden. uefa står ikke til ansvar for nogen som helst og gør præcis hvad der passer dem.

Så jo det giver fin mening at komme uefa til lives. Også selvom det ikke er det bedste måde det forekommer på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1268
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

De kan komme med på andre vilkår. Måske og med vinden i ryggen. Udfra de 12 klubbers kriterier.
De er udenfor, og hvorfor skulle de have lyst til spille med de 12 klubber?

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:41 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:35 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Så man spiller 22 kampe(12 hold) eller 28 kampe(15 hold) og derefter knockout fase? Hvis ja, så er det endnu flere kampe. Og et liga format bare med knockout fase. Det er endnu værre for de nationale ligaer.
Ind og læs på deres hjemmeside. Det har forklaret strukturen. Men ja der vil være flere kampe.
Hvorfor skal jeg læse det? Der vil være flere kampe. Ergo vil det presse de nationale ligaer.
Det er altid godt at have en ide om hvad de man omtaler handler om.

Hvis det presser de nationale ligaer så er det vil bare godt for de små? Så kan det være at de har en chance for at opnå noget? Eller vil det også være snyd?
Det er jo ikke raketvidenskab. Flere kampe betyder mere pres. Derfor skal man jo prioritere. Her vil jeg mene, at man vil prioritere ESL, hvilket kunne betyde at de nationale ligaer blev nedprioriteret.

Men du mister jo betydning af de nationale ligaer? De bliver vel en slags CdR for de største klubber. Fedt at vinde for de små, men ikke særlig betydningsfulde, især fordi ESL vil overskygge alt. 10 hold i to grupper. 18 kampe. og der efter knockout fase.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Penge. Romantikken skinner virkelig igennem dit skriv. Der er ikke en eneste klub der ville sige nej til ESL. De råber og skriger nu men når der står 200 Mio gode grunde til at sige ja så gør de det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:44 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:37 pm
Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:30 pm
Kubala skrev:
tirs apr 20, 2021 2:27 pm
ESL. Man skal ikke tilføje endnu mere skidt i form af ESL til det der er i forvejen.
Man fjerner jo noget skidt med ESL. Uefas enorme betydning bliver feks mindsket.
Ved at erstatte det med noget skidt? For mig giver det ikke mening.
Jeg har personligt en klart større forventning om at ESL kan regulere sig selv og hinanden end uefa kunne. De står til ansvar for hinanden. uefa står ikke til ansvar for nogen som helst og gør præcis hvad der passer dem.

Så jo det giver fin mening at komme uefa til lives. Også selvom det ikke er det bedste måde det forekommer på.
Jeg tror sgu ikke på, at de vil regulere sig selv. Det er for at undgå regulering, at man har foretaget det her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo ikke raketvidenskab. Flere kampe betyder mere pres. Derfor skal man jo prioritere. Her vil jeg mene, at man vil prioritere ESL, hvilket kunne betyde at de nationale ligaer blev nedprioriteret.
Men det er vel godt? Bedre chancer for de mindre hold? Eller er vi ligeglade med dem nu?
Men du mister jo betydning af de nationale ligaer? De bliver vel en slags CdR for de største klubber. Fedt at vinde for de små, men ikke særlig betydningsfulde, især fordi ESL vil overskygge alt. 10 hold i to grupper. 18 kampe. og der efter knockout fase.
Måske. Det tror jeg ikke. Jeg er overbevist om at klubberne vil gå præcist ligeså meget efter ligaen som de vil ESL. De mindre cups kunne derimod komme til at lide...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Klubejere jo ikke bedre end dem i UEFA og FIFA. Hvis de kan omgå en masse, vil de gøre det, uden at tøve et sekund.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu ikke på, at de vil regulere sig selv. Det er for at undgå regulering, at man har foretaget det her.
De vil stadig skulle nå til enighed indbyrdes. I dag gør uefa bare hvad der passer dem og straffer alle der tænker ud af boksen. Det er jo ret tydeligt nu feks.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
tirs apr 20, 2021 2:49 pm
Penge. Romantikken skinner virkelig igennem dit skriv. Der er ikke en eneste klub der ville sige nej til ESL. De råber og skriger nu men når der står 200 Mio gode grunde til at sige ja så gør de det.
Bayern?

Rygter om at City og Chelsea er ved at trække sig...

Desuden, kan du ikke lige gøre det klart for mig hvad det er for noget skidt fra UEFA vi afskaffer ved at erstatte med ESL? Altså turneringsmæssigt. Uefas bagland er korrupt som mange andre, men rent turneringsmæssigt, hvor er det at den store forskel er ra UEFA til ESL, altså hvor forsvinder skridtet og hvilket skidt?
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster