Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrid kan snildt klare sig uden Ronaldo, hvilket sejren over FC Bayern er et godt eksempel på. Får de købt rigtigt ind, så tror jeg faktisk, at de kommer til at klare sig bedre, når han engang stiller støvlerne. Spillemæssigt, kan det ihvertfald kun gå en vej, da han alt for ofte er en stopklods på dette punkt.

Jeg kan aldrig nogensinde give en boksspiller, som nærmest scorer samtlige af sine mål fra en afstand på 1 til 11 meter, så meget hæder som han nu engang får. Der er nogle der mener, at han egenhændigt sørgede for, at forrige Champions League trofæ kom i hus, men når man genser målene, så er det jo ganske enkelt en joke og der er absolut intet egenhændigt over det han gjorde i forrige år, eller det han gør i år - som nærmest er en replika af forrige års Champions League.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

MessiPogba skrev:Pappa Perez skal nok få UEFA til at give kampen til Real-fanen, Cuneyt Cakir, så han kan give tvivlsomme domme til dem.
Skrev det her i sidste uge. Jeg fik sgu ret.

https://www.madridista.dk/index.php/940 ... n-muenchen

Han er den største Pro-Madridista, jeg har set som dommer. Han er kæmpe Real-fan. Dengang, han smed Nani ud med United i 2013, var det også hma, der dømte dne, og der var hans Twitter-profil for offentligt skue, hvor han fulgte Real Madrid. De var den eneste klub, han fulgte.

Så jeg siger hermed allerede: Tillykke til Real med deres videre avancement. Han skal nok give dem en fordel eller 10.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5506
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tillykke til Real... Men vi kan vel ret beset ikke klandre Real spillerne for at få alle marginaler og dommer kendelser med sig.. det er vel dommerne vi skal være utilfredse med.. ikke klubben.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Tillykke til Real... Men vi kan vel ret beset ikke klandre Real spillerne for at få alle marginaler og dommer kendelser med sig.. det er vel dommerne vi skal være utilfredse med.. ikke klubben.
Tjo, lur mig ikke, at Pappa Perez har en finger med i spillet, at dommerne er så gode overfor Real.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Tillykke til Real... Men vi kan vel ret beset ikke klandre Real spillerne for at få alle marginaler og dommer kendelser med sig.. det er vel dommerne vi skal være utilfredse med.. ikke klubben.
Tjo, lur mig ikke, at Pappa Perez har en finger med i spillet, at dommerne er så gode overfor Real.
Stop. Nu. Den. Retorik. Suk.

Det er ufatteligt, at Real kan blive ved, og bliver ved med at have marginalerne på deres side. Det medgiver jeg gerne. Men uden beviser eller noget der bare ligner, så er det altså sørgeligt, at blive ved med at prædike korruption.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Jeg synes nu, at Cüneyt Çakır er en helt og aldeles fremragende dommer. Han har jo dømt flere Real Madrid kampe hvor han har gjort det fremragende, seneste mod Juventus i Torino.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Fuck CHL. Real har så meget held og så mange marginaler med sig. Zidane har gjort dem til et CHL hold. Det er den store scene og deres fødder bliver kysset for hver gang de tager den. Når sæsonen er omme, så vil der blive snakket mere om Reals CHL, end der vil blive snakket om os, City, Napolis sæson, Bayern osv. Og Ronaldo hæves over Salah, Messi, Iniesta, Lewan, Neymar og hvem der ellers er. Det er branding og det er succes hvor lyset og kameraerne rammer bedst.

2 kampe mod Bilbao, ATM, Valencia på et kogende Mestalla, Sevilla, 2x El Clasico, Malaga i hate-Barca mode, Espanyol, Bilbao osv. er altså også en vild, vild omgang. Jo, det er spredt over flere måneder, but for real. Nogle gange har Reals gruppe været nemmere end den nederste halvdel af La Liga, også har de kun 7 kampe tilbage at skulle vinde. Når de har tabt ligaen allerede i Februar, så er det sgu ikke svært kun at fokusere på CHL.

Og fatter ikke, at holdene ikke har læst Real endnu. De læste Peps Barca ffs.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Hvordan kan samme dommere dømme samme hold i en kvartfinale og allerede i en semifinale igen? Og hvordan kan den dommer blive ved med at dømme, han har gang på gang tabt sutten i kampene.
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Hvordan kan samme dommere dømme samme hold i en kvartfinale og allerede i en semifinale igen? Og hvordan kan den dommer blive ved med at dømme, han har gang på gang tabt sutten i kampene.
Fordi Perez beder UEFA om det. Jeg vil vædde med, at vi vil se flere tvivlsomme domme til Real i morgen. Cakir er så pro-Real, at det gør helt ondt.

Men ja, du har helt ret. Cakir er en elendig dommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Rummenigge about referee Cakir: "It makes no sense to talk about a ref before a match. But it’s just noticeable that he refereed Real Madrid a crazy amount of times in the past - the previous histories are known..."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Vi tror på bayern og Jupp! Og jeg klager ikke hvis Sandro Wagner starter i stedet for Lewandowski, elendig kamp han havde sidst. De sidste mange gange mod Real for den sags skyld.

Antimadridista
Indlæg: 9308
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

På den ene eller anden måde, kommer der til at ske vilde ting i den kamp..

Hbordan er det nu, er nacho ude? Hvem.kommer på backen, ham den unge hakimi?

Wagner, ja kunne være friskt at prøve! Håber bare Bayern slår alt fra og spiller Tysker bold når det er bedst. Altså vinder..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Isco er ude, Carvajal er ude. Nacho er netop kommet tilbage fra skade. Stadig, en frisk Ribery der blev sparet i weekenden overfor en Nacho der først trænede med igen i dag eller i går efter et godt stykke tid, Ribery skal frem til nogle indlæg til Lewandowski og Wagner. Isco ude er også godt for Bayern. Bayern er stadig uden Robben og Boateng til kampen med Neuer, Vidal og Coman fortsat ude. Alaba er dog tilbage, ikke skide Rafinha, som ødelagde det for Bayern.

Real er virkelig sårbare på Bernabeu, mere end ude imo. Bayern skal tilbage til deres direkte spillestil, som de spillede så godt under Heynckess sidst. Real er for farlige på de kontraer. Det bliver dog svært uden en som Vidal i truppen.

Antimadridista
Indlæg: 9308
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Har læst at Isco vist kan blive en mulighed alligevel! Ret vigtigt for Real.

Er det ikke snart længe siden Ramos har fået rødt..i hvertfald i CL.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5506
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Real vinder 3-1

Ronaldo laver de 2...

Calling it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster