Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

klogfyr skrev:umiddelbart vil jeg sige de bedste pladser er D-tribunen, som er udebaneholdets pladser eller A og så høje numre som muligt.
D er jo bag målet?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

ja,men det er der udebaneholdets fans står og dermed der hvor barcas fans kommer til at stå :wink:

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af Hio »

Raman93 skrev:
klogfyr skrev:umiddelbart vil jeg sige de bedste pladser er D-tribunen, som er udebaneholdets pladser eller A og så høje numre som muligt.
D er jo bag målet?
Hvor "bedste pladser" i denne situation er ensbetydende med "der hvor der er flest barcafans" og ikke "der hvor du kan se mest af banen".

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af Hio »

Der sker bare ikke en skid...

Har i nogen ide om, om FCK/Billetlugen-folkene arbejder på billetsalg efter kl 16-17-tiden, eller om det bare er at vende tilbage i morgen?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Har jeg forstået det rigtigt, at man kun kan købe pakkeløsning og ikke en enkelt billet?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Hell no. Jeg gider ikke at betale enorme overpriser, bare for at de kan få hårdt tiltrængte kontanter i kassen ved at sælge alle tre kampe samtidig. Det er i forvejen dyrt nok at tage til København med DSB, det skal også lægges oveni.

Men fint for dem, at de presser citronen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

IluvCarles

Re: Champions league

Indlæg af IluvCarles »

:shock: :x
Undskyld mit franske, men fuck hvor er det klamt af fck, at man skal købe billetter til alle deres CL hjemmekampe for at komme ind og se Barça spille!
Er virkelig sur!!!!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Typisk FCK, de presser penge ud af folk på alle mulige måder. De har forskellige trøjer til de turneringer de deltager i, f.eks koster deres C.L udebanetrøje med tryk og ærmemærke koster ca. 1400 kr. Og nu skal man åbenbart betale ca. 1200 kr. som Barca Fan, hvis man vil se sit hold i parken.

Jeg er virkelig skuffet :(

EDIT: Men ja det er vel forståelig nok de presser citronen. Hmm er der slet ikke en mulighed for at købe en enkelt billet til Barca kampen? f.eks via fcb.cat?
Senest rettet af Visca El Barca man aug 30, 2010 6:15 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

De "rigtige" fans har jo sæsonkort. Og jeg kan da egentlig godt forstå deres valg, nu når det nu engang er FCK, der er på hjemmebane og det må forventes at de fleste vil se FCK. Omvendt kunne man risikere at 70 procent af hjemmebane-fansene var Barca-fans. Det er vel ikke helt optimalt, hvis man er på hjemmebane.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Rivaldo10 skrev:De "rigtige" fans har jo sæsonkort. Og jeg kan da egentlig godt forstå deres valg, nu når det nu engang er FCK, der er på hjemmebane og det må forventes at de fleste vil se FCK. Omvendt kunne man risikere at 70 procent af hjemmebane-fansene var Barca-fans. Det er vel ikke helt optimalt, hvis man er på hjemmebane.
Jeg tror ærlig talt, at de har set en god mulighed for at presse penge ud af danske Barca-fans. De ved jo godt, at de ikke får udsolgt mod de to andre, så hvis de kan dække sig ind ved at sælge det hele som én pakke, så gør de da det. Guldkortholdere kan i forvejen købe billetter til de individuelle kampe, så det er udelukkende for at få solgt alle billetter samtidig til de neutrale/Barca-fans. Tvivler på, at de havde gjort det samme hvis de skulle møde eks. Lyon, der vel også er i seedningslag 1 i år.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

madsjuul

Re: Champions league

Indlæg af madsjuul »

Er der nogen der ved hvornår billetter kan købes til kampen hos fcb.cat?

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Jo, naturligvis. Min pointe er dog den, at det er vanskeligt at blive harm på. Især når det nu engang er en FCK hjemmebane-kamp og det ikke er nogen hemmelighed, at økonomien ikke er den bedste. Helt fair i mine øjne, men naturligvis ærgeligt for dem, som ikke er interesserede i de 2 andre kampe.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Selv om jeg ikke synes det er voldsomt sympatisk, så har jeg længe overvejet et sæsonkort til Parken, da et par venner og jeg ofte tager ind og ser en kamp. Dette var så tungen på vægtskålen, så nu har jeg købt et sæsonkort samt billet til Barca-kampen.

Men jeg forstår så sandelig godt folk der ikke er i samme situation ikke gider betale så enorme summer for én kamp.

Men men, kunne det ikke tænkes at billetterne til hver enkelt kamp kommer til salg når dem med forkøbsret har haft mulighed for at sikre sig billet?

Altså, når nu de skriver:
"Sidste frist (t.o.m.) for at udnytte sin forkøbsret og rabat er:

· Rubin Kazan: 8. september
· FC Barcelona: 3. oktober
· Panathinaikos FC: 3. oktober"

- så kunne det da tyde på at billetterne kommer i almindeligt salg senere hen, no?

Mes Que Un Club

Re: Champions league

Indlæg af Mes Que Un Club »

Hvor er jeg sur! Det kan de simpelthen ikke mene! Gider sku da ikke betale 1200 kr. for at se Barca spille. Jeg er da 100% ligeglad med at se Rubin Kazan og Panathinaikos mod FCK, jeg vil kun se Barca..

Nå, men man bliver jo næsten nød til at betale 1200 kr. så. Det er jo ikke hver dag Barca kommer til DK.

Men tror i man kan sælge billetterne til de andre kampe? Altså, betale de 1200 kr. og så kun gå ind og se Barca kampen og så sælge de to resterende billetter til de to andre kampe?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster