Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor vil jeg fryde mig, hvis denne stilling holder.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Det pres som atl præsterer lige nu, det bliver os næste sæson!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil faktisk mene at der er en del der, som det ser ud på nuværende tidspunkt, har ramt et højere niveau end Ramos har formået i løbet af de sidste 10 år. Her snakker jeg ikke om niveauet set over hele perioden, men bare det topniveau de har ramt. Vidic, Piqué (08-10, da han sammen med Puyi udgjorde en latterlig forvarsduo), Thiago Silva, Cannavaro, Puyol, for lige at nævne dem der umiddelbart springer mig i øjnene.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:... men Khedira taber hovedstødsduel med Godin.
Det er han hverken den første eller sidste der gør. Godín er frygtindgydende i luften.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Jeg vil faktisk mene at der er en del der, som det ser ud på nuværende tidspunkt, har ramt et højere niveau end Ramos har formået i løbet af de sidste 10 år. Her snakker jeg ikke om niveauet set over hele perioden, men bare det topniveau de har ramt. Vidic, Piqué (08-10, da han sammen med Puyi udgjorde en latterlig forvarsduo), Thiago Silva, Cannavaro, Puyol, for lige at nævne dem der umiddelbart springer mig i øjnene.
Du har glemt Varane. Verdens bedste forsvarsspiller :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

El Guaje fremviser lige de ting Ini fik lært ham i Barca.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Villa Maravilla. Han er ok, når han ikke lige opfører sig som en diva.
Heartbreaker skrev:Du har glemt Varane. Verdens bedste forsvarsspiller :i
True. Og Simon Kjær fra Wolfsburg-tiden. Flawless.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Kan det passe jeg lige så Ronaldo forlade banen? Jeg troede han var på bænken...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Enten er Ronaldo ikke mødt op, ellers er han bare ikke 100 procent endnu.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:... men Khedira taber hovedstødsduel med Godin.
Det er han hverken den første eller sidste der gør. Godín er frygtindgydende i luften.

Sikkert, men det må ikke ske. Casillas er klart synderen, da han burde have handlet bedre; kommer du ud af målet, så skal du cleare bolden, ikke det der halvhjertet noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Kan det passe jeg lige så Ronaldo forlade banen? Jeg troede han var på bænken...
Schhhh.... Det er kun messi som er elendig i de store kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Marcas overskrift i morgen:
¡Simeone løb mere end Messi!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev:Jeg vil faktisk mene at der er en del der, som det ser ud på nuværende tidspunkt, har ramt et højere niveau end Ramos har formået i løbet af de sidste 10 år. Her snakker jeg ikke om niveauet set over hele perioden, men bare det topniveau de har ramt. Vidic, Piqué (08-10, da han sammen med Puyi udgjorde en latterlig forvarsduo), Thiago Silva, Cannavaro, Puyol, for lige at nævne dem der umiddelbart springer mig i øjnene.
Det har du helt sikkert ret i. Ramos (28!) har blot præsteret konsistent, sæson efter sæson efter sæson, siden 2005. Deraf benævnelsen sin generations bedste forsvarsspiller, hvad så end en generation dækker over.

Til sammenligning er f.eks. Thiago Silva, der i parentes bemærket er næsten to år ældre end Ramos, jo blot noteret for fem sæsoner i alt i europæisk fodbold.
Senest rettet af Luis Enrique lør maj 24, 2014 9:40 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:... men Khedira taber hovedstødsduel med Godin.
Det er han hverken den første eller sidste der gør. Godín er frygtindgydende i luften.
Han har scoret 8 mål denne sæson... alle på hovedstød.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Sikkert, men det må ikke ske. Casillas er klart synderen, da han burde have handlet bedre; kommer du ud af målet, så skal du cleare bolden, ikke det der halvhjertet noget.
Nå, jamen så længe vi kan blive enige om at Khedira ikke har så meget skyld i målet. Han er totalt mismatchet i den duel. Det er ligesom hvis Kobe Bryant skulle dække Shaq op. Umuligt. Godín vinder 99 ud af 100 dueller med en mand som Khedira. Det skulle have været Ramos eller Pepe der var som klistret til Godín.
Luis Enrique skrev:Det har du helt sikkert ret i. Ramos (28!) har blot præsteret konsistent, sæson efter sæson efter sæson, siden 2005. Deraf benævnelsen sin generations bedste forsvarsspiller, hvad så end en generation dækker over.

Til sammenligning er f.eks. Thiago Silva, der i parentes bemærket er næsten to år ældre end Ramos, jo blot noteret for fem sæsoner i alt i europæisk fodbold.
Yes, jamen jeg er helt enig i at han har været den mest konsistente performer. Det var også bare lige et mindre sidespring.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster