Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Vanvittigt Ibra ikke fik scoret på den sidste chance, men godt målmandspil.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Juve, ffs.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Mere Bonucci ffs, han ender da med at koste Juve Serie A. Anden kamp i træk med fejl der giver mål. Hvad har han gang i.
Allez...

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

... og så havde jeg sq set Pirlos mål inde. Desuden mener jeg også at dommeren er lidt styg ved Juve denne sæson, ligesom de er ved Barca. (Ja, ja sidste kamp imod Milan, men en kendelse der gik deres vej).
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

Juventus går vidst efter at vinde en liga med flere uafgjorte som muligt. Svagt man ikke kan vinde over Chievo, når man er et tophold på hjemmebane.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Det er de små hold der har drillet dem denne sæson... det er skuffende ja. Men Conte har hellere ikke helt taktikken på plads endnu, det gøre super med en 4-3-3 og så skifter han ofte til en 3-5-2, og der fucker han så op. De kampe de har startet med 3-5-2 er de ikke kommet frem til meget, og i går gik det fint lige indtil han skiftede til 3-5-2 og de efterfølgende fik målet mod sig. Er mest skuffet over Conte at han ikke i denne sæson bare kører titlen hjem med en stabil taktik og så kan han senere hen, når de er mere etablerede og vante til systemet prøve at rotere taktikker som Pep gør.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Det er de små hold der har drillet dem denne sæson... det er skuffende ja. Men Conte har hellere ikke helt taktikken på plads endnu, det gøre super med en 4-3-3 og så skifter han ofte til en 3-5-2, og der fucker han så op. De kampe de har startet med 3-5-2 er de ikke kommet frem til meget, og i går gik det fint lige indtil han skiftede til 3-5-2 og de efterfølgende fik målet mod sig. Er mest skuffet over Conte at han ikke i denne sæson bare kører titlen hjem med en stabil taktik og så kan han senere hen, når de er mere etablerede og vante til systemet prøve at rotere taktikker som Pep gør.
Det kan være sin del. Jeg ved ikke, om det er mig, der er forkert på den, men du ser dem hver gang, så du ved mere, men IMO mener jeg, at de mangler en del kreativitet på holdet. En spiller, der kan skabe noget helt uventet. De har Pirlo til at lægge afleveringer og lave stikninger.

Bruger de ikke Elia eller hvad? KRasic kan også det uventede, men ham har Conte ikke fidus til. Hvis de har en type som dem, kan de jo netop gøre mere skade mod bundholdene, som spiller ufatteligt taktisk og defensivt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

De har brug for kreativitet. De bruger slet ikke Elia har ikke fået mere end en 50-60 min denne sæson, inklusiv pokalen. Del Piero spiller sjældent. Krasic er ude af truppen.

Marchiso var den kreative til at starte med, han spillede starten af sæson helt vildt, tror alle blev overraskede over hvad han viste. Men han er sammen med holdet dalet en hel del. Vucinic var udset til at være ham meget skulle komme fra, fra hans venstre side, men han har ikke imponeret, og holdets bedste spillere er Buffon, Barzaglie og så Pepe, de tre holder niveauet. Matri scorer når han er i en stime, ellers falder han med holdet, når ikke nok bolde kommer frem til ham.

De har i den grad brug for en kreativ spiller, ikke en målscorer, men en der kan skabe chancerne nemmere end de der er på holdet nu.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:De har brug for kreativitet. De bruger slet ikke Elia har ikke fået mere end en 50-60 min denne sæson, inklusiv pokalen. Del Piero spiller sjældent. Krasic er ude af truppen.

Marchiso var den kreative til at starte med, han spillede starten af sæson helt vildt, tror alle blev overraskede over hvad han viste. Men han er sammen med holdet dalet en hel del. Vucinic var udset til at være ham meget skulle komme fra, fra hans venstre side, men han har ikke imponeret, og holdets bedste spillere er Buffon, Barzaglie og så Pepe, de tre holder niveauet. Matri scorer når han er i en stime, ellers falder han med holdet, når ikke nok bolde kommer frem til ham.

De har i den grad brug for en kreativ spiller, ikke en målscorer, men en der kan skabe chancerne nemmere end de der er på holdet nu.
Lige præcis. Det er også den opfattelse, jeg har fået af Contes Juve. Han har nogle dygtige driblere i Elia og Krasic, men de passer ikke til hans filosofi. Hvis Juventus gerne vil tilbage i toppen skal de have gennembrudsstærke, kreative og individualistiske spillere. Alle tophold har hver deres islæt. Spørgsmålet er så, hvem Juventus kan tillokke af klassekantspillere pt?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu kæft, hvor er Inter ringe for tiden! Hvis ikke Marseille går videre så ... ja, så bliver jeg bare skuffet over Marseille.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Haha, fryd fryd... hvor er det optimalt at se på og følge dem i deres krise. Når ligaen er kvalitet kan de jo ikke det store, men når alle andre er straffede og tømt for penge så kan de blomstre.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bagud 0-2 ved pausen. HAHA INTER, I ER TIL GRIN!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Oooh Juve... 13-13-0
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Amen altså, det er ved at blive irriterende!. Conte skal tage sig lidt sammen, jeg mener han er for defensiv!. Og var det ikke Conte som købte Eljia, hvorfor købe en spiller i det hele taget, hvis man ikke vil give ham en chance?. Han er en af de få på holdet som er kreativ, Krasic er en anden spiller, som bare er smidt af. Det er da flot at man ikke har tabt endnu, men Cone skal til at vinde lidt flere kampe, ellers er det ikke godt nok.

Det er egentlig en underlig ledelse Juve har fået sig, synes jeg. Jeg synes der er rigtig mange eksempler på, at de har købt spillere, som det så ikke har brugt. Jeg mener, det er da utrolig dårligt scouting arbejde, hvis man køber spillere, som man så finder ud af, ikke passer til klubbens spillestil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

De har lavet nogle fejl-køb, men det er nu også i den grad spillerne der slet, slet ikke har holdt niveau.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster