Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Skydefinten skrev:Har også tjekket til CL kampen. Udsolgt fra Billund med Ryan, desværre.

Tilgengæld billige billetter til Ath Bilbao kampen, som er en onsdagskamp! Der er jeg tæt på at booke. Andensidste runde...
Ja overvejer jeg også stærkt! Men jeg hælder mere til den allersidste kamp hjemme mod Atl.Madrid. Det er ikke så meget dyrere, men om man kan få billetter er nok svært at vide. Men jeg tager sgu chancen. Der er også både Håndbold og B-holdet der spiller den weekend. Og hvis vi blev mestre ville hele byen være min hjemmebane!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

PuyolErGud skrev:
Ja overvejer jeg også stærkt! Men jeg hælder mere til den allersidste kamp hjemme mod Atl.Madrid. Det er ikke så meget dyrere, men om man kan få billetter er nok svært at vide. Men jeg tager sgu chancen. Der er også både Håndbold og B-holdet der spiller den weekend. Og hvis vi blev mestre ville hele byen være min hjemmebane!
Jeg kiggede til hjemmekampen mod Atl. Madrid tidligere i dag og den er fuldstændig udsolgt. Der plejer dog at blive frigivet billetter fra sæsonkortholderne, meeeeen...

Det ville være en fed kamp at se. Sandsynlighed for at vinde mesterskabet og så få taget afsked med Puyol og Valdes.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Madbassen skrev:
PuyolErGud skrev:
Ja overvejer jeg også stærkt! Men jeg hælder mere til den allersidste kamp hjemme mod Atl.Madrid. Det er ikke så meget dyrere, men om man kan få billetter er nok svært at vide. Men jeg tager sgu chancen. Der er også både Håndbold og B-holdet der spiller den weekend. Og hvis vi blev mestre ville hele byen være min hjemmebane!
Jeg kiggede til hjemmekampen mod Atl. Madrid tidligere i dag og den er fuldstændig udsolgt. Der plejer dog at blive frigivet billetter fra sæsonkortholderne, meeeeen...

Det ville være en fed kamp at se. Sandsynlighed for at vinde mesterskabet og så få taget afsked med Puyol og Valdes.
Ja, om jeg så skulle se lidt højt oppe, ville det ikke gøre det store til sådan en kamp. Men gider sgu ikke give 1800 kroner for at sidde øverst oppe, som nogle sidder tilbyder.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Champions league

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg har bestilt til Atletico kampen i CHL, rejser mandag og hjemme torsdag. 900 kroner tur retur med norwegian og fra barcas egen hjemmeside har jeg fået kampbillet til 1.480 på langsiden. Synes det er billigt for en CHL kvartfinale.

Til jeg der snakker om at se kampen mod ATM i sidste runde, så vidt jeg kan se er det helt udsolgt, men man kan få billetter på barcelonafootball.dk.. Super fin side, mener jeg så dem til 1.500...
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Tager Flax' indlæg fra oldtrafford.dk herinde:

Michael Cox' analyse af kampen.
Timing rather than tactics key to Manchester United's hopes of shocking Bayern

Manchester United should expose the Bayern centre-backs as frequently as possible. Clearly, this is easier said than done – Bayern’s passing quality means opponents simply don’t get many opportunities to attack the centre-backs. United must accept they won’t see much of the ball for long periods, and instead concentrate on attacking Bayern at the beginning and end of the game – a ‘bookend’ strategy, if you like.

There is some logic behind this approach. First, Bayern (as well as Barcelona in the Guardiola era) tend to start big matches rather nervously – if pressed and harried from the beginning, they struggle to settle, and need to get into their usual, confident passing rhythm before truly exerting their attacking quality upon the game.

If Manchester United can get into Bayern’s faces and pressure them energetically early on, this may be extremely effective. The problem, of course, is that this approach doesn’t come naturally to United under David Moyes – they tend to sit back in deeper positions. Still, United have a habit of starting European matches at home extremely quickly, and if the fans provide a traditional Old Trafford atmosphere for the clash, there’s no reason United can’t start strongly and put the opposition centre-backs under pressure.

Then, there is likely to be a long, frustrating period of Bayern dominance. United simply must defend well in this period, keeping their shape and counter-attacking whenever possible – it will mainly be about weathering the storm.

However, there is a light at the end of the tunnel – Bayern fade towards the end of matches. This appears to be part-tiredness - their defensive game depends upon pressing heavily up the pitch, which is rarely sustainable for 90 minutes - and part-complacency. The manner they blew a two-goal lead against Manchester City, ending up losing the game 3-2, shows their tendency to stop playing too early.
Er især enig med ham omkring starten på kampene. Pep havde samme problemer i Barca, som han har i Bayern. Man(Barca) startede ret nervøst og sløset i det første kvarter; noget Bayern også har gjort. Husker man finalen i Rom og Wembley, så ville man huske, at Barca startede meget nervøst og United kunne have kommet foran, men de udnyttede det ikke optimalt, heldigvis. I Bayern kan man måske kigge på kampen mod Arsenal på Emirates, hvor Bayern startede nervøst, og havde Arsenal scoret, så havde kampen fået en anden karakter. Måske det er Uniteds chance mod Bayern. Ryste dem i starten og eventuelt score, så kan alt ske.

http://www.fourfourtwo.com/features/tim ... ing-bayern

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Odds 7 på United som spiller hjemme! Føj, det siger alt om deres situation. Gooo United, do it!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Fra Zlatans Twitter:
Billede
Gary Lineker skrev:With a little more self belief he'd be one hell of a player.
:glad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Gary Lineker... :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Gary Lineker... :lol:
Han er for sindssyg! :grin:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Gary Lineker... :lol:
Han er for sindssyg! :grin:

Haha. Han er helt væk på twitter. Han er også sjov i studiet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Gary Lineker... :lol:
Han er for sindssyg! :grin:

Haha. Han er helt væk på twitter. Han er også sjov i studiet.
Han lever i sin egen lille verden! :lol: Har ikke set ham i studiet, desværre..

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Gary Lineker... :lol:
Han er for sindssyg! :grin:

Haha. Han er helt væk på twitter. Han er også sjov i studiet.
Han lever i sin egen lille verden! :lol: Har ikke set ham i studiet, desværre..

Jep. :lol:

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Har lige læst på Bleacher, at Diego Costa skulle være klar til næste uges opgør. Scanningen viste at der ikke var nogen "rift". Det jo bare super.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Hvaa.. Hvilken kamp har i tænkt jer at se i aften? Skifte mellem begge eller bare en af dem?

Jeg tror jeg vil se PSG-Chelsea og forhåbentligt snupper PSG en komfortabel sejr. Chelsea tabte som bekendt deres sidste kamp mod Crystal Palace og PSG er derimod i storform og har vidst allerede vundet ligaen, tror på det kan lade sig gøre. Må Zlatan gå amok i aften.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

PuyolErGud skrev:Har lige læst på Bleacher, at Diego Costa skulle være klar til næste uges opgør. Scanningen viste at der ikke var nogen "rift". Det jo bare super.
Lol... Der er godt nok heller ikke noget der går vores vej for tiden, de dårlige nyheder kommer bare væltende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Masche og 71 gæster