Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Nej, men forsvaret består. RM ligner heller det hold fra sidste år, desværre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Ja, Real virker bedre end sidste sæson. Selvfølgelig kan alt ske i fodbold, men det ser svært ud for Dortmund.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev: Well, vi kunne jo læse os til at Platini ønsker en finale mellem netop de to hold. This shit be rigged.
Jeg tror det er rigget på den klassiske måde, nemlig at der er defineret to mål - finalens ideelle sammensætning og at et Barca-Real-opgør skal undgås eller udsættes længst muligt - og så får de øvrige lodtræknings-variabler lov til at konstituere tilfældighed. Platini er ikke fransk magtmenneske for ingenting. Det er ikke en konspiration som sådan, det er blot en centralt dikteret vilje, som gennemsyrer organisationen.

Når det så er sagt, så er vores lodtrækning vel omkring middel. Det kunne have været (meget) værre, men også (noget) bedre. Atletico er en vanskelig, uortodoks modstander, men jeg tror vi har styrken til at sætte os igennem. Jeg håber også, at PSG har evnen til at ekspedere Chelsea ud af turneringen. Det ville være bedst for begge parter og for turneringen.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Drømmescenariet må vel være, at vi kommer videre og møder PSG i semifinalen. Så kan Bayern få lov at ekspedere Real Madrid ud, og vi kan få revanche for sidste år.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Siempre Barca »

Det er værd at bemærke, at Dortmund er uden Gündogan, Schmelzer, Bender, Blaszczykowski og Subotic i begge opgør. Dertil ligger det helt fast at Lewandowski ikke er med i første opgør.

70/30 i Real Madrids favør.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Siempre Barca skrev:Det er værd at bemærke, at Dortmund er uden Gündogan, Schmelzer, Bender, Blaszczykowski og Subotic i begge opgør. Dertil ligger det helt fast at Lewandowski ikke er med i første opgør.

70/30 i Real Madrids favør.
Den er nærmere 99/1 i Reals favør.

amirjanzel

Re: Champions league

Indlæg af amirjanzel »

Billede

The fuck?

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Que? At han ikke snakke med Barca medier, eller?
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Resterne af Dortmunds hold fra sidste år
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gabi (Atletico): "Personally, I think we've drawn the best team, they showed it the last six years. But of course we have our chances." #ucl

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Champions league

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg vil gerne ned og se Barca - Atletico i Champions League på tirsdag, kan se man stadig kan få billetter på Barcas hjemmeside (gode pladser på langsiden til omkring 1.500.. Hvordan plejer i at komme derned? Ryanair flyver ikke endnu, og synes de andre selskaber jeg kan finde er lidt dyre?
Tænker omkring 1.000 for flybillet.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Muddi12345 skrev:Jeg vil gerne ned og se Barca - Atletico i Champions League på tirsdag, kan se man stadig kan få billetter på Barcas hjemmeside (gode pladser på langsiden til omkring 1.500.. Hvordan plejer i at komme derned? Ryanair flyver ikke endnu, og synes de andre selskaber jeg kan finde er lidt dyre?
Tænker omkring 1.000 for flybillet.
Hvor flyver du fra? Hvis det er fra København er det billigste 800 kr. derned. I hvert fald af hvad jeg kan se. Norweigan er nok de billigste, også når du nok ikke skal have så meget bagage med. Går ud fra det bare er et par dage.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Champions league

Indlæg af Muddi12345 »

PuyolErGud skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg vil gerne ned og se Barca - Atletico i Champions League på tirsdag, kan se man stadig kan få billetter på Barcas hjemmeside (gode pladser på langsiden til omkring 1.500.. Hvordan plejer i at komme derned? Ryanair flyver ikke endnu, og synes de andre selskaber jeg kan finde er lidt dyre?
Tænker omkring 1.000 for flybillet.
Hvor flyver du fra? Hvis det er fra København er det billigste 800 kr. derned. I hvert fald af hvad jeg kan se. Norweigan er nok de billigste, også når du nok ikke skal have så meget bagage med. Går ud fra det bare er et par dage.
Ja, det er et par dage bare. Altså ville helst fra Billund, men der kunne jeg kun finde Ryanair som ikke flyver dertil endnu.
Men har du fundet billetter for 800 fra København med Norwegian? Med afrejse mandag? Og tak.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Muddi12345 skrev:
PuyolErGud skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg vil gerne ned og se Barca - Atletico i Champions League på tirsdag, kan se man stadig kan få billetter på Barcas hjemmeside (gode pladser på langsiden til omkring 1.500.. Hvordan plejer i at komme derned? Ryanair flyver ikke endnu, og synes de andre selskaber jeg kan finde er lidt dyre?
Tænker omkring 1.000 for flybillet.
Hvor flyver du fra? Hvis det er fra København er det billigste 800 kr. derned. I hvert fald af hvad jeg kan se. Norweigan er nok de billigste, også når du nok ikke skal have så meget bagage med. Går ud fra det bare er et par dage.
Ja, det er et par dage bare. Altså ville helst fra Billund, men der kunne jeg kun finde Ryanair som ikke flyver dertil endnu.
Men har du fundet billetter for 800 fra København med Norwegian? Med afrejse mandag? Og tak.
Mandag flyver Norweigan fra 600 og Vuelving fra 800. Uden betalingsgebyr, men det plejer ikke at være det store. Du kan evt. tjekke inde på deres hjemmesider. Jeg har bare tjekket Momondo og nogle andre sider, men det er nok bedst at kigge på deres officielle sider. :)

Og det er mindst lige så billigt på vej hjem; enten onsdag eller torsdag.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Har også tjekket til CL kampen. Udsolgt fra Billund med Ryan, desværre.

Tilgengæld billige billetter til Ath Bilbao kampen, som er en onsdagskamp! Der er jeg tæt på at booke. Andensidste runde...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster