Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Arrh jeg er sådan set ligeglad, ja nederen vi ikke kom med til finalen, men Inter spillede kontrolleret i aften, så tillykke til dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Champions league

Indlæg af mamma mia »

Daluigi skrev:
mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Retfærdiggør en tidligere skidt dommerpræstation den næste? nej vel. Men ak ja, en real-tilhænger har vel svært ved at forholde sig til CL-kampe.
hehahahaha den var rigtig god faktisk. Det har du helt ret i. Blev bare halv irriteret over at man ikke bare kan respektere Inters CL præstation, i stedet for at gå og være baby sur over at man ikke selv er nået lige så langt. Inter slog trods alt nogle af de største favoritter ud, og derfor mener jeg det er fuldt fortjent.

Kan så se at der nu er kommet lidt flere af de rigtige indlæg.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Jeg bliver aldrig træt af at forsvar Barcelonas avancement fra de to kampe imod Chelsea. Klokkeklart fejlagtigt rødt kort til Abidal, et til to straffespark der ikke blev dømt i Barcelona til Barca, som blive opvejet af de et til to straffespark som ikke blev dømt i London til Chelsea.

Men hov, så var det jo stadig det røde kort... hmmm. Snydt? Nej vel.!
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Hørte jeg lige frimann og peter påstå at Snejder burde kæmpe mod Messi om titlen som verdens bedste!? nej, nu slukker jeg altså.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

NEJ NEJ NEJ! !! nu nåede jeg lige at høre Preben garanterer han vinder alt med Real hvis han kommer til! hahahaha
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Gad vide om Madrid fans finder sig i det ekstreme defensive spil, når MOurinho træder til
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Det må da være rart for Inter at deres succes tilskrives blot en mand, Mourinho. Milito, pfff hvem er han, hvad har han udrettet?

Muligvis ironi anvendt i dele af sætningen.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Det må da være rart for Inter at deres succes tilskrives blot en mand, Mourinho. Milito, pfff hvem er han, hvad har han udrettet?

Muligvis ironi anvendt i dele af sætningen.
Jamen de er helt skudt i den arrogante nar jo. Efter hans tid i Porto har han altså kun stået i spidsen for den absolutte top i Europa med hold der besidder mindst 11 verdensstjerner... prøv lige at få benene ned på jorden tåbelige CL-værter
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

De kan dog godt indrømme Messi er verdens bedste, floot tillykke, i er ikke komplet uduelige.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Guardiola skrev:Er det sket før, at en spiller har vundet CL to sæsoner i træk? Jeg mindes det ikke....
Ehm, Gerard Pique ;) Han vandt for United i 07/08 og med Jer sidste år. :)
SpillerSomMESSI skrev:Jeg glæder mig til at vi sætter Mourinho på plads i næste sæson i La Liga.. hvis ikke Perez fyrer ham inden fordi det er pinlig defensivt fodbold RMD skal spille efter oversætterens filosofi. El Classico bliver ikke køn set med en RMD's fans øjne.

ot. Tillykke til Inter som slår en b modstander med destruktivt fodbold... aldrig har en CL finale været mere meningsløs.
Er du bitter? Inter var bedre end Jer på hjemmebane, og hvem fanden tager til Camp Nou og spiller hovedløst angrebsfodbold mod verdens bedste offensive fodboldhold på deres HJEMMEBANE?

Det er jo logik for burhøns. Inter viste verdenen, at FC Barcelona er et hold med et gameplay. Andre hold kan godt ty sig til andre måder at spille fodbold på. Og hvem spiller angrebsfodbold mod Barcelona, når man er en mand i undertal i en Semifinale? Helt ærligt ... Det ville have været Inters egen grav, hvis de angreb Jer på hjemmebane med en mand mindre. Udvisning gjorde dem selvfølgelig lige en tand for defensive, men IMO er det forståeligt.

Tillykke til Inter. Fortjente vindere af CL 2009/2010. I kan trøste Jer med, at I blev slået ud af Champions League vinderne, men jeg skal bide i det sure æble og se det talentløse hold som Bayern München have slået mit hold ud. Arrrrrgh. Uden Robben er de nul og niks. Deres forsvar er så skandaløst ringe. Gad godt at se om Bayern var nået i finalen, hvis deres modstandere var Chelsea og Barca. 
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

SpillerSomMESSI skrev: ot. Tillykke til Inter som slår en b modstander med destruktivt fodbold... aldrig har en CL finale været mere meningsløs.
Destruktivt fodbold? Munchen har imo spillet fin attraktiv fodbold igennem en længere periode. United-Chelsea finalen var sq ligeså meningsløs for mig som denne i aftes.
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

emo,
Jeg tror han mener at INTER brugte destruktiv fodbold til at slå et B-hold ;)
Próxima Estación.... Parallel!

F.C. Barcelona

Re: Champions league

Indlæg af F.C. Barcelona »

Tragisk å se Inter og Mourinho vinne CL finalen, håpet på Bayern, men visste vel at det kom til å bli Inter... Håper the special one drar til Puta Madrid, så Pep kan få rævkjørt ham litt. Gud hvor jeg hater den mannen.

Det var Barca som skulle vært i den finalen og ikke Inter... Takked være hjelp fra Gud (askeskyen + dommerhjelp) så kom de seg dit... TRAGISK.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

abx skrev:emo,
Jeg tror han mener at INTER brugte destruktiv fodbold til at slå et B-hold ;)
Klokken er også mange... men du har ret, læste og forstod det forkert, sorry m8's.
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

# 23 skrev: Ehm, Gerard Pique ;) Han vandt for United i 07/08 og med Jer sidste år. :)
Åh jah, det er da også rigtigt. Man han var så i det mindste ikke en fast bestanddel af startformationen.

Offtopic-warning:
Hvor mange kampe nåede han egentlig for jeres hold? Og hvordan ratede i ham? Forudså du den succes, som han har hos os nu?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster