Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Men samtidig betyder det, at cantenaccio kommer til at vinde en treble... så hellere Bayern, de har godt nok været elendige (og fået hjælp af linjevogteren til at komme forbi Fiorentina :/), men de har rent faktisk villet frem ad banen. Og så kan jeg godt lide Beckenbauer, plus, van Gaal er træner for dem.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ja og Inter kan heller ikke brokke sig over manglende dommerhjælp. De fik rimelig af dommerhjælp mod os, i begge kampe. Jeg troede aldrig jeg skulle sig dette, men jeg håber Bayern vinder over oversætterens hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Jeg håber helt klart Inter vinder. De har slået os ud, slået chelsea ud, og haft en klart sværere vej end Bayern.
Hvis bare man kunne holde Mourinho uden for ligningen. Inter har jeg intet imod.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Man kan også kigge sådan på det. Vinder Bayern, så har de 5 CL-titler. Vinder Inter har de 3... Ligefør jeg foretrækker Inter. :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1140 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Fandt et blog på nettet om Bwin..com:

"Hermed er fiasko et ord, der perfekt beskriver Real Madrids (Bwin) seneste seks sæsoner i den mest prestigefyldte europæiske turnering. De fem sidste sæsoner har en ottendedelsfinale-forbandelse hersket i den spanske hovedstad, og dette får nu konsekvenser for Real Madrid: klubbens patetiske indsats i Champions League betyder nemlig, at holdet ikke vil blive seedet i øverste lag i den kommende sæson. Real Madrid har i kraft af sine dårlige præstationer placeret sig på en 13. plads på UEFAs rangliste. Dette er historisk dårligt for klubben.

Real Madrid står nu i en position, hvor de allerede i gruppespillet f.eks. kan løbe ind i klubber som Manchester United, Chelsea, Arsenal, Bayern München, Inter, Lyon eller AC Milan.. (De kan ikke møde os). Der er dermed lagt op til topkampe i første runde af Champions League. Nu er spørgsmålet, om Real Madrid kan vende de seneste års mareridt til en sød drøm: kan Kongeklubben i kraft af deres aktivitet på transfermarkedet klare ærterne mod de engelske og italienske tophold samt de regerende mestre fra Barcelona?

Nej det kan de ikke
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Hvad er der med dig og stor skrift?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1140 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:Hvad er der med dig og stor skrift?
:lol:
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor er det nederen at det ikke er os der spiller den finale! Det gør næsten ondt at se de to holds spillere rende rundt på Bernabeu!

En anden ting som jeg har undret mig over er, hvordan det forholder sig med finale stadium? Hvordan bliver man valgt, hvilke kriterier skal man opfylde? F.eks kan jeg huske at Paris havde finalen i både 00 og 06, Storbritannien har haft 3 finaler på 10 år, Glasgow, Manchester og London (Wembley næste år). Vi var værter i 99, men er det fordi vi ikke gider afholde finalen selv, og derfor ikke ansøger om det, eller finder Uefa os bare ikke gode nok?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

"Vi spiller fodbold for publikum, men også for at vinde. Mourinho spiller kun for at vinde, det er hans valg, og det er også i orden." - Van Gal

Kom så gamle ged, giv os en smuk finale. To af mine personlige hadeklubber der spiller, men sympatien må ligge hos Bayern.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:"Vi spiller fodbold for publikum, men også for at vinde. Mourinho spiller kun for at vinde, det er hans valg, og det er også i orden." - Van Gal

Kom så gamle ged, giv os en smuk finale. To af mine personlige hadeklubber der spiller, men sympatien må ligge hos Bayern.
Ha Ha ja det er fedt sagt! Desuden har han også sagt, i sin vanlig arrogant stil, at han mener, han har lært Mourinho en ting eller to om fodbold :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Stadionplatte, hahaha Lars. Var et dejligt humoristisk indslag.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Stadionplatte, hahaha Lars. Var et dejligt humoristisk indslag.

Hehehe, den var god....men jeg har allerede muted studiet fordi de lige skulle fortælle os seer at Inter fuld fortjent gik videre på Barcas bekostning, de er håbløse og kommer til at sluge deres ord igen til næste år håber jeg.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:
emo skrev:Stadionplatte, hahaha Lars. Var et dejligt humoristisk indslag.

Hehehe, den var god....men jeg har allerede muted studiet fordi de lige skulle fortælle os seer at Inter fuld fortjent gik videre på Barcas bekostning, de er håbløse og kommer til at sluge deres ord igen til næste år håber jeg.
fuld fortjent!? det er jo vanvid!
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
rummenigge skrev:
emo skrev:Stadionplatte, hahaha Lars. Var et dejligt humoristisk indslag.

Hehehe, den var god....men jeg har allerede muted studiet fordi de lige skulle fortælle os seer at Inter fuld fortjent gik videre på Barcas bekostning, de er håbløse og kommer til at sluge deres ord igen til næste år håber jeg.
fuld fortjent!? det er jo vanvid!
Jep, det gik på at at man i Spanien stadig snakker om Inters kujonfodbold men Schmeichel skulle lige understrege at man i studiet var enige om at man kan lide Inters spillestil især i første opgør, man glemmer lige at nævne at vi faktisk fik frarøvet et mål på hjemmebane og at dommeren i Italien undgik at dømme for offside ved Militos scoring. Grotesk så unuanceret pressen er.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

ja! er du gal en dommertække de har! Bayern bliver snydt for et straffespark.. og nu står den på endnu en omgang kujonbold... dog et flot mål af Milito!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster