Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Har han haft samme suit på fire år i træk? noob.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Elbarca »

Man kan godt forstå han græd. Han slog Messi! En spiller som sandsynligvis vil blive husket som historiens bedste. Inderst inde troede han nok ikke på det. Men for mig var genåbningen af stemmerne, en stensikker indikation på hvad FIFA ville med titlen i år.

Mener ærligt talt ikke Ribery er verdens bedste. Bayern var bedste hold og Ribery muligvis deres bedste spiller. Men det gør ham ikke til verdens bedste. Så hellere Zlatan som jeg mener havde flere vilde enkelt præstationer. Christiano ser jeg ikke som en spektakulær type, der med store præstationer fører sit hold til titler, ved gang på gang at afgøre kampe som Messi gør det. Han scorer mange mål, portugiseren, men ret ofte er det ubetydelige mål i kampe, der er afgjort. Jeg vil ikke tage noget fra ham, men mener heller ikke han skal have skyld for at være en spiller, der begejstrer mig på samme måde som nogle af historiens helt store spillere. Karrieremæssigt er det dog fair nok med to balloner til portugiseren. Men så stopper festen også her. Dette er Messis tid, Messis æra!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af rummenigge »

Var det ikke noget med at Crynaldo boykottede Ballon D'Or en gang? Helt grotesk, hvis altså jeg husker rigtigt, at han overhovedet går op og acceptere en præmie han tidligere har boykottet, selvom den officiell udmelding måske har være 'diplomatisk'. Hele Crynaldo og RM apparatet er brækfremkaldende. Stick it up!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:Billede
Messi er så sød.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15206
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Men hvad var endelig årsagen til at Fifa genåbnede afstemningen, nogen der ved det ?
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Men hvad var endelig årsagen til at Fifa genåbnede afstemningen, nogen der ved det ?
Er det ikke åbenlyst? Ronaldo havde vel ikke vundet på daværende tidspunkt, så FIFA gav lige folk en ekstra chance for at 'tænke sig om' - på et ganske belejligt tidspunkt for Ronaldo vel at mærke.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15206
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Men hvad var endelig årsagen til at Fifa genåbnede afstemningen, nogen der ved det ?
Er det ikke åbenlyst? Ronaldo havde vel ikke vundet på daværende tidspunkt, så FIFA gav lige folk en ekstra chance for at 'tænke sig om' - på et ganske belejligt tidspunkt for Ronaldo vel at mærke.
Jo jo men de burde melde ud hvorfor de har gjort det.
Tror du at de vil gøre det samme hvis Leo og Frank ikke blev skadet?
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej da. Hvis Leo ikke havde været skadet i samme omfang i år, havde udfaldet af afstemningen tydeligvis været det samme som de forgangne 4 år.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15206
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Det tror jeg også.
Gad vide hvad der gemmer sig bag alt det Fifa cirkus. Men lige pludselig en dag får vi sandheden på bordet.
Bare vent og se.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Bager »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Men hvad var endelig årsagen til at Fifa genåbnede afstemningen, nogen der ved det ?
Er det ikke åbenlyst? Ronaldo havde vel ikke vundet på daværende tidspunkt, så FIFA gav lige folk en ekstra chance for at 'tænke sig om' - på et ganske belejligt tidspunkt for Ronaldo vel at mærke.
Det er selvfølgelig lidt suspekt pludseligt at ændre reglerne midt i forløbet, men på den anden side så er det vel fair nok for kalenderåret 2013 slutter jo ikke i november eller hvornår den normale afstemning udløber. Egentlig burde man vel kunne stemme helt til den 31. dec.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Det er selvfølgelig lidt suspekt pludseligt at ændre reglerne midt i forløbet, men på den anden side så er det vel fair nok for kalenderåret 2013 slutter jo ikke i november eller hvornår den normale afstemning udløber. Egentlig burde man vel kunne stemme helt til den 31. dec.
Yes, det er da fair nok. Man burde også ændre det for fremtiden, så afstemningen slutter i december, ligesom du foreslår. Men det er altså ikke sådan noget man begynder at ændre på, efter den oprindelige afstemning er lukket og afsluttet.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Det er netop denne farce som altid vil hænge over prisen 2013. Det er super for vinderen, hvem han end måtte være, denne gang CR.
Buffon on his Ballon d'Or votes "I voted Pirlo because he's the best in his role, then Ronaldo, the best this year, & Messi, the best ever."
Aaah Buffy, både og.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det Gigi's forsøg på at være politiker?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

Kubala skrev:
Messi + fodbold = business
Ronaldo + fodbold = rigtige følelser

Fuldt fortjent Ronaldo vinder, alt andet havde været latterligt.

Nu venter jeg bare på Xavi, Pique og Alves sviner Fifa og Ronaldo til for er komplot mod Messi og fortæller om Ronaldo ikke kan vinde fordi han ikke har Barcelona dna, og at Ronaldo er en ok spiller, der ikke når Messi til tåspidserne.
Billede

...fodboldfans på nettet... ;-)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:
Kubala skrev:
Messi + fodbold = business
Ronaldo + fodbold = rigtige følelser

Fuldt fortjent Ronaldo vinder, alt andet havde været latterligt.

Nu venter jeg bare på Xavi, Pique og Alves sviner Fifa og Ronaldo til for er komplot mod Messi og fortæller om Ronaldo ikke kan vinde fordi han ikke har Barcelona dna, og at Ronaldo er en ok spiller, der ikke når Messi til tåspidserne.
Billede

...fodboldfans på nettet... ;-)

Ja, jeg skulle bare have ladt være. Jeg rev mig med af stemningen derinde, som man skal passe på med, men kunne som sagt ikke lade være i går.



Desuden er der også meget snak omkring årets hold, men fans glemmer, at det er for året 2013, og ikke sæsonen 2012/2013. Schweini kunne godt være på i stedet for Xavi, men igen, manden har været skadet i den ene halvdel af året. Den eneste, som jeg undrer mig over, er, Dani Alves, hvor Alaba burde have nappet den. Javi Martinez ligeledes; at han har været skadet.

Jeg synes også, at man kan tale for, at Ramos skal have pladsen frem for Dante, da Dante ikke har leveret på samme måde i den sidste halvdel af året 2013, hvor Ramos har gjort det lidt bedre; dog har Ramos heller ikke imponeret så meget i den sidste halvdel af året 2013, men bedre end Dante, synes jeg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster