Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Der er nok helt sikkert mere end blot resultaterne. Men vi må også sige at resultaterne var elendige, anden sæson under ham, de spillere de hentede ind, de skulle uden tvivl have leveret bedre end de har.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes virkelig ikke at resultaterne er elendige. Det er endda lige før, at jeg end ikke vil kalde dem dårlige. De har altså ikke nogen specielt bred trup, og det har været en sæson præget af skader indtil videre. Jeg ved ikke helt hvad de forventer i Swansea? De ligger nummer 12 og jeg synes ærligt talt ikke at spillermaterialet er til ret meget mere. Ærgerligt for Laudrup, men på længere sigt tror jeg det er endnu mere ærgerligt for Swansea som klub. Jeg kan godt forestille mig at de ender med at rykke ned nu, med en ny manager og så videre.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Eneste lyspunkt er, at vi kan slippe for det sniksnak om at Laudrup engang bør få posten hos Barca. Nu skulle det vist efterhånden være klart for enhver, at dertil rækker evnerne ikke.

Bortset fra det tror jeg nu heller ikke, at Swansea har truffet den rigtige disposition.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Jeg synes virkelig ikke at resultaterne er elendige. Det er endda lige før, at jeg end ikke vil kalde dem dårlige. De har altså ikke nogen specielt bred trup, og det har været en sæson præget af skader indtil videre. Jeg ved ikke helt hvad de forventer i Swansea? De ligger nummer 12 og jeg synes ærligt talt ikke at spillermaterialet er til ret meget mere. Ærgerligt for Laudrup, men på længere sigt tror jeg det er endnu mere ærgerligt for Swansea som klub. Jeg kan godt forestille mig at de ender med at rykke ned nu, med en ny manager og så videre.
Enig. Og så kan det godt være, at de har tabt 6 ud af de seneste år, men de har også mødt alle topholdene. Eneste kamp, hvor man kunne forvente point, var mod West Ham hvor man så tabte. Men resultaterne har ikke været så dårlige, som folk vil gøre det til.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Blau, jeg synes at tager du hans handler i betragtning, og at han har haft et år med truppen, så burde de levere mere stabilt. De har jo tabt kamp de vandt sidste år. På mig virkede det fra starten af som om at EL var prioritet for dem, og der startede der også godt, gik knap så godt til sidst. De er med to Cup turneringer, men i ligaen har de altså virket svage. Michu har de manglet længe, men han har ikke kunne få det ekstra frem ud af de andre, som der skulle til.

Super ærgerligt, var fedt projekt at følge, men som sagt der er nok en del andet med i overvejelserne end blot resultater.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Send ham tilbage til Getafe. Han var god der og bliver sikkert bedre uden Kondi
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:Eneste lyspunkt er, at vi kan slippe for det sniksnak om at Laudrup engang bør få posten hos Barca. Nu skulle det vist efterhånden være klart for enhver, at dertil rækker evnerne ikke.

Bortset fra det tror jeg nu heller ikke, at Swansea har truffet den rigtige disposition.
Hvorfor? For mig at se har Laudrup endnu en gang bevist at han at kan få det maksimale ud af sit spillermateriale - så hvidt jeg er orienteret, har Swansea været præget af rigtig mange skader. Dét Laudrup formåede med Swansea sidste sæson var historisk godt. At han bliver fyret er mig en gåde, jeg forstår ikke at den ledelse kan finde på at behandle en træner på den måde (at fyre ham midt i sæsonen), taget hans resultater i betragtning. Jeg har hørt at en af årsagerne til fyringen er hele Laudrups filosofiske tilgang til fodbold og træning, som er præget af den måde han plejede at spille og træne under Cruyff, hvilket jeg kun mener kan være et plus hvis han skal tages i betragtning til Barcelona.

I min optik, er han den træner der matcher os bedst, hvis man ser bort fra Pep. Han kender klubben, det spanske og filosofien, og jeg håber stadig at han får en chance en dag :)

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev: Jeg har hørt at en af årsagerne til fyringen er hele Laudrups filosofiske tilgang til fodbold og træning, som er præget af den måde han plejede at spille og træne under Cruyff, hvilket jeg kun mener kan være et plus hvis han skal tages i betragtning til Barcelona.

I min optik, er han den træner der matcher os bedst, hvis man ser bort fra Pep. Han kender klubben, det spanske og filosofien, og jeg håber stadig at han får en chance en dag :)
Groft sagt findes der vel to skoler, når det gælder træner-emner hos Barca: En der betoner klubtilhørsforhold og fodboldfilosofi, og så en der betoner resultater og pokaler. Betoningen af hver af dem aldrig total, der bør aldrig være tale om ensidigt fokus på det ene eller det andet, men jeg for min del placerer dog det udslagsgivende på det sidstnævnte. Barca skal ikke trænes af en velmenende amatør. Jeg mener at Laudrup skylder i den anden kategori - hans managerkarriere har været ustabil, han er blevet fyret, haft dårlige resultater; han har haft samarbejdsproblemer i flere af sine klubber.

Kreditten er opbrugt for mig, jeg tillader mig at være overbevist om, at han ikke har evnerne. Han kunne blive en glimrende sportsbureaukrat i DBU eller UEFA, han kunne blive en fin sportsdirektør eller vicepræsident et sted. Men hvis Laudrup vil være rigtig manager, skulle han tage og få bidt sig fast i en klub over mere end kort periode, f.eks. i fire-fem sæsoner. Vise noget konsistens, få skabt en effektiv trup, et ordentligt samarbejdsforhold til klubbens ledelse og få sig nogle resultater. Ikke nødvendigvis pokaler, men pæne placeringer, deltagelse i europæisk fodbold på et vist niveau osv. Hos klubber som AS Roma, Fiorentina, Feyenoord, Schalke 04, Lyon, Sporting eller Anderlecht. Så kan han måske komme på tale hos Barca, men jeg for min del tror ikke på at det kommer til at ske. Laudrup har ikke evnerne og gennemslagskraften.

Fodboldverdenen er fyldt med trænere, der lever højt på meritterne fra deres spillerkarriere. Blot fra Dream Team har Ronald Koeman og Hristo Stoitchkov også forsøgt sig med trænerkarrierer, hvor resultaterne har været (meget) tvivlsomme. Blot fordi man var en god spiller, er det ikke ensbetydende med man er en god træner. En af dem, der både var en god spiller og er en god træner er Frank de Boer. Han bør kunne forene de to skoler, han har en glimrende sportsfilosofi og en flot tilknytning til klubben, så jeg håber så sandelig han står forrest i køen af potentielle Barca-trænere. Det blev jo desværre ikke ham i sommers; han er ellers den perfekte træner for os.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Skrtel dobbelt målscorer efter 10 min! Vild start.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Skrtel er næsten lige så farlig som Mascherano.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

PuyolErGud skrev:Skrtel dobbelt målscorer efter 10 min! Vild start.
Verdens bedste spiller p.t. I denne uge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Fuck et spark..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Skrtel er næsten lige så farlig som Mascherano.
Du mener vel Messi? Han er meget mere farlig end Masch.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Hvad i helvede sker der, Arsenal.
Allez...

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Hahaha, det er noget af det vildeste jeg har set.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster