Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg har intet tilovers for Roy Keane. Manden gik bevidst efter at skade Håland, hvilket reelt sluttede normandens karriere.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Storken skrev:Jeg har intet tilovers for Roy Keane. Manden gik bevidst efter at skade Håland, hvilket reelt sluttede normandens karriere.

Billede
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Hey Flax og #23. Jeg er godt i gang med Alex Ferguson's biografi og er nået cirka halvvejs. Hvad mener I om hele Roy Keane sagen? Hvis I da altså mener noget. Tror I på at det var så galt som det bliver beskrevet - og hvad synes I om Keane's udtalelser om Ferguson efter at bogen er kommet ud?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... layer.html

Er han bare en bitter, vred mand, eller skal hans udtalelser tages seriøst?
Keane er ufattelig bitter og formentlig verdensmester i at bære nag, så jeg prøver at undgå hans udtalelser, fordi jeg ikke vil ødelægge mindet om en af Uniteds vigtigste anførere. De bliver også bare værre og værre.

Det er lidt sværere at vurdere de konkrete episoder som førte til Keanes afsked, men med den viden, jeg har, bl.a. fra Sir Alex' selvbiografi, så bør Keane nok ikke klage for meget over, at han blev afskediget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Hey Flax og #23. Jeg er godt i gang med Alex Ferguson's biografi og er nået cirka halvvejs. Hvad mener I om hele Roy Keane sagen? Hvis I da altså mener noget. Tror I på at det var så galt som det bliver beskrevet - og hvad synes I om Keane's udtalelser om Ferguson efter at bogen er kommet ud?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... layer.html

Er han bare en bitter, vred mand, eller skal hans udtalelser tages seriøst?
Keane er ufattelig bitter og formentlig verdensmester i at bære nag, så jeg prøver at undgå hans udtalelser, fordi jeg ikke vil ødelægge mindet om en af Uniteds vigtigste anførere. De bliver også bare værre og værre.

Det er lidt sværere at vurdere de konkrete episoder som førte til Keanes afsked, men med den viden, jeg har, bl.a. fra Sir Alex' selvbiografi, så bør Keane nok ikke klage for meget over, at han blev afskediget.
Det er også mit umiddelbare indtryk af ham; at han ikke helt kan acceptere, at han ikke kunne opføre sig som det passede ham og derfor blev smidt på porten. Man får lidt en fornemmelse af, at han mente at han havde opbygget så stort et navn i klubben, at han faktisk kunne sige hvad han ellers havde lyst til - og at han stadig ikke kan acceptere at han rent faktisk blev smidt på porten.

Jeg har lige læst afsnittet om van Nistelrooy. Jeg var ærligt talt ikke klar over, at han havde været så stort et problembarn. Han virker jo som den mest rolige fyr, når man ser ham spille fodbold. Men udfra Ferguson's beskrivelse virker han som en mand med temperament, der ved præcis hvad han vil og hvornår han vil det. Især det faktum at han var en af de eneste der turde at sige lige netop Roy Keane imod. Det imponerer mig alligevel at læse, at ikke engang en fyr som Gary Neville turde at diskutere med Keane, men at både van Nistelrooy og van der Sar havde nosserne til det. Der er krummer i de hollændere der.

Og så er der i øvrigt en grum og ond ironi, i historien om at van Nistelrooy ikke bestod sit lægetjek, da United's læger mente at der var problemer med knæet. PSV's lægestab var langt fra enig og valgte derfor at optage PSV's næste træningssession, hvor dette så skete.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Der bliver da scoret nogle mål i Southampton - Arsenal. Tre mål på 8 minutter indtil videre i anden halveg.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Man skulle tro, at Liverpool var en mand i overtal hele kampen. Overbevisende sejr til dem. Og så fik Swansea samtidig sin første liga sejr i 9 forsøg(!). Godt tidspunkt inden de næste kampe mod direkte konkurrenter.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Mata havde en rolle i sejren. Det bliver spændende med Mata. Håber han giver holdet boostet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Hvor er Aguero dog frygteligt god. Hvorfor helvede købte vi ikke ham for mange år siden, da jeg sagde vi skulle?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Der fik aguero sig en fiber... Ved godt at man ikke må glæde sig over skader. Men det ville ikke gøre noget hvis han ikke var med mod os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Er det kun mig der synes, at der ikke var offside på Tottenhams "mål"? Altså Eriksens frispark som Dawson scorede på?

Nå, anyways. Vi kan konkludere, at City dækkede dårligt op på dødbold, som resulterede i "mål", og vi har scoret to i træk i ligaen, så det er der vores chancer ligger!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg synes, at City har været rimelig dårlige til at forsvare sig i dødboldsituationer, ligesom Barca er det, men modsat Barca, så er de væsentlig bedre til at score på dødbolde.

Tata skal forberede holdet på at være opmærksomme på dødboldsituationer, altså til at forsvare sig bedre i de situationer og også kunne score mål på dem, for så tror jeg, at City ville kunne have meget om ørerne, hvis man gjorde det.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

115 mål i denne sæson af City. Og vi er kun i januar. Rimelig skarp offensiv.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Men okay, når man smider en håndfuld mia. kr. på spillere så bør man vel også forvente et par sejre.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Lol Mourinhos kommentarer omkring kampen er Classic Mou! God underholdning..

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Pinligt.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Dumle, Google [Bot] og 86 gæster