Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er utallige eksempler at gå ud fra. Og hvad er mit PL-shit helt konkret?... Jeg nyder at se ligaen.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er efterhånden en del la liga spillere som har vist at springet til pl er overkommeligt...
Og det skyldes, at England også er hoppet med på, at fodbold ikke er længere kick and rush men tekniskbaseret spil, som fitter de spanske spillere fantastisk.

De kommende engelske spillere vil også i fremtiden få det lettere med at tilpasse sig spansk fodbold, da de kan måle sig med den krævede tekniske niveau i Spanien. Senest bevist med Bale, der har det godt i Spanien.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er efterhånden en del la liga spillere som har vist at springet til pl er overkommeligt...
Og det skyldes, at England også er hoppet med på, at fodbold ikke er længere kick and rush men tekniskbaseret spil, som fitter de spanske spillere fantastisk.

De kommende engelske spillere vil også i fremtiden få det lettere med at tilpasse sig spansk fodbold, da de kan måle sig med den krævede tekniske niveau i Spanien. Senest bevist med Bale, der har det godt i Spanien.
Så er vi vel også enige
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er efterhånden en del la liga spillere som har vist at springet til pl er overkommeligt...
Og det skyldes, at England også er hoppet med på, at fodbold ikke er længere kick and rush men tekniskbaseret spil, som fitter de spanske spillere fantastisk.

De kommende engelske spillere vil også i fremtiden få det lettere med at tilpasse sig spansk fodbold, da de kan måle sig med den krævede tekniske niveau i Spanien. Senest bevist med Bale, der har det godt i Spanien.
Præcis! Og derfor skal pl fanboys lukke med at "de små spanske spillere vil ikke få en fod til jorden på en kold december dag på Britannia"!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er efterhånden en del la liga spillere som har vist at springet til pl er overkommeligt...
Og det skyldes, at England også er hoppet med på, at fodbold ikke er længere kick and rush men tekniskbaseret spil, som fitter de spanske spillere fantastisk.

De kommende engelske spillere vil også i fremtiden få det lettere med at tilpasse sig spansk fodbold, da de kan måle sig med den krævede tekniske niveau i Spanien. Senest bevist med Bale, der har det godt i Spanien.
Præcis! Og derfor skal pl fanboys lukke med at "de små spanske spillere vil ikke få en fod til jorden på en kold december dag på Britannia"!
Hvis det er det, I mener, så undskylder jeg. Ja, der er nogle fæhoveder, der tror PL er guds liga. Det er IMO den bedste liga i verden, men jeg ved, I er uenige med mig på det punkt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Cesc om Premier league:

“The English league is more difficult to win, but on an individual level, it is much, much easier to shine in England,” he said. “I always thought English football was the best to watch because there are more goals, more chances, more excitement. But now, I understand why there are more goals and more chances: it’s much more crazy, out of control, everyone attacking, pouring forward.”

The Spanish international with 86 caps would not say that he found the Premier League easier to navigate than La Liga, but he did intimate that Spanish players are generally more technical and smarter on the ball than their counterparts in England.

“It’s a question of space,” he said. “A Spanish-style footballer, like [David] Silva or [Mesut] Özil, if they can find two seconds to think, will see the pass because there’ll be space. … In Spain, reducing space is worked on more. In England, it’s fast, but you can find that space if you are a good player.”

http://prosoccertalk.nbcsports.com/2013 ... d-la-liga/

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er jeg egentlig ikke! Mener bare ikke at den er så skide god som folk (fanboys) mener den er. Det er en god liga men den kommer til at se mere spændende ud end den burde idet de mindre hold er bedre (flere penge) og de store ikke er særlig stabile.

PL er den bedste pga pengene. Men det gør ikke la liga til en lorte liga som mange fanboys tror da de ikke kender spillerne på de mindre spanske hold. Når disse ukendte spillere så kommer til PL (michu feks) så er det pga PL at de er blevet så gode. Det er ting som det jeg er træt af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Damn, lad os få kastreret Deulofeu omgående og så glæde os til vores helt egen og tamme Cristiano Ronaldo om 3 års tid!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:Damn, lad os få kastreret Deulofeu omgående og så glæde os til vores helt egen og tamme Cristiano Ronaldo om 3 års tid!
Jeg er lidt bagstiv, men hvorfor vil du have Deulofeu kastreret?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:
BarçaDK skrev:Damn, lad os få kastreret Deulofeu omgående og så glæde os til vores helt egen og tamme Cristiano Ronaldo om 3 års tid!
Jeg er lidt bagstiv, men hvorfor vil du have Deulofeu kastreret?
Hehe. Jeg tænker at kastrering har samme effekt på 19-årige fodboldspillere som på hingste. Han har næsten for meget selvtillid og er generelt ekstremt selvglad. ;-)
(Har du ikke læst udtalelser fra ham eller set det billede fra omklædningsrummet i Barça, hvor han står med armene ud til siden bagest?)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:
# 23 skrev:
BarçaDK skrev:Damn, lad os få kastreret Deulofeu omgående og så glæde os til vores helt egen og tamme Cristiano Ronaldo om 3 års tid!
Jeg er lidt bagstiv, men hvorfor vil du have Deulofeu kastreret?
Hehe. Jeg tænker at kastrering har samme effekt på 19-årige fodboldspillere som på hingste. Han har næsten for meget selvtillid og er generelt ekstremt selvglad. ;-)
(Har du ikke læst udtalelser fra ham eller set det billede fra omklædningsrummet i Barça, hvor han står med armene ud til siden bagest?)
Nåeh okay, på den måde. Tænkte bare lige et sekund, hvorfor du vil have ham kastreret, når han i Everton har vist lovende takter, som tegn på, at han meget, meget snart er klar til topelitefodbold.

Jo, jeg ved godt, at Dølle angiveligt har et stort attitudeproblem, som de øverste i Barcas direktionsgang endda har haft til overvejelse, om han skal spille i Barca, da han ikke fitter det klassiske Barca-billede.

Men når man er så god til at spille fodbold som Dølle er, så burde personligheden komme i anden række. Det er jo ikke fordi, at manden er en Joey Barton eller Mario Balotelli, hvor han skodder sin cigaret i holdkammerats øjne eller at han tager Barca-trøjen af og kaster den ned i jorden og går i vrede.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Ah. ;-)

Nej, og han er tilmed helt igennem Barça-dreng, så han bør også være lidt mere klar til at ændre på sin attitude end de fleste.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: !

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Billede

Vores helt egen Dølløfø!
Klasse kasse af Dølløfø!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Min fætter som er Gunner fik smadret sin fjernbetjening da Gerard udlignede for Everton :lol:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

@ItsSundayLeague: I bought a Man United sledge the other day. Never gone downhill so fast in my life.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 84 gæster