Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Jeg skriver jo at jeg skrev det herinde. Og jeg ved du læser med, så du må ind og finde de beskeder, hvor jeg skrev jeg tror det vil gå dårligt for United det næste stykke tid. For jeg gider ærligt talt ikke finde det for dig. Selv #23 kom med et anerkendende negativt syn på kommende sæson, og hvis jeg ikke husker galt, så talte du selv Uniteds chancer op som svar til #23.

Jeg talte måske ikke om at de ville blive et midterhold, men at det så ret sort ud for dem. Jeg blamer ikke Moyes, manden overtog et hold på vej i krise. At du ikke kunne se tegn på problemerne, er dit eget problem. Jeg siger bare det ikke overrasker mig. Og mere har jeg ikke at sige til den sag.

Edit: Så har du været inde og finde lidt. Sæsonen er heller ikke ovre endnu? Og jeg medgiver at deres deroute er sket tidligere end jeg forventede.
Senest rettet af Elbarca søn dec 08, 2013 6:15 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Elbarca skrev:Jeg skriver jo at jeg skrev det herinde. Og jeg ved du læser med, så du må ind og finde de beskeder, hvor jeg skrev jeg tror det vil gå dårligt for United det næste stykke tid. For jeg gider ærligt talt ikke finde det for dig.
Ja, jeg fandt dem selv. Hvis du læser længere oppe i tråden. Ikke så meget Nostradamus over de forudsigelser.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Flax_Generous skrev:
Elbarca skrev:Jeg skriver jo at jeg skrev det herinde. Og jeg ved du læser med, så du må ind og finde de beskeder, hvor jeg skrev jeg tror det vil gå dårligt for United det næste stykke tid. For jeg gider ærligt talt ikke finde det for dig.
Ja, jeg fandt dem selv. Hvis du læser længere oppe i tråden. Ikke så meget Nostradamus over de forudsigelser.
Ikke Nostradamus måske, men stadig er jeg skarpere på dit hold end du selv er ;)

Det handler ikke om blær, jeg er bare overrasket over at det ikke er så tydeligt for mange fodboldfans at United ville komme i problemer.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Daluigi skrev:Men som du selv siger, så er herredømmet ikke blot kommet under pres. Herredømmet er fuldstændig væk. Jeg ser ikke engang Man U ende i top 4 denne sæson, og så står i pludselig med en situation, hvor der ikke blot er tale om en smal titelhøst nogle år, men rent faktsik uden CL-deltagelse... Det er jo katastrofalt. Andre top hold har da gang på gang formået at skifte træner og stadig tage titler og kæmper med i CL.
Andre hold har heller ikke forsøgt at erstatte en mand, der har været manager i et kvart århundrede. Så uanset hvem United havde ansat, ville det nok være for meget at forvente, at United med det samme skulle tage titler og kæmpe med i Champions League. De fleste United-fans ville nok være ganske tilfredse, hvis United bare kunne følge nogenlunde med Chelsea og City.

Men ja, du har helt ret i, at Moyes' nuværende kurs er en katastrofe. Selvom det er svært at efterfølge Ferguson, så er en 9. plads stadigvæk langt under minimumskravet om top 4. Selv den største pessimist havde næppe forudset, at United ville spille og få resultater som et midterhold.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Elbarca skrev:Ikke Nostradamus måske, men stadig er jeg skarpere på dit hold end du selv er ;)

Det handler ikke om blær, jeg er bare overrasket over at det ikke er så tydeligt for mange fodboldfans at United ville komme i problemer.
Så nr. 2 i denne sæson og nr. 3 eller 4 i de efterfølgende er "at komme i problemer"? Jeg havde da ellers gerne accepteret dine forudsigelser. Jeg gættede trods alt også selv på top 3 i denne sæson. Så indtil videre har vi begge ramt totalt skævt.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Flax_Generous skrev:
Elbarca skrev:Ikke Nostradamus måske, men stadig er jeg skarpere på dit hold end du selv er ;)

Det handler ikke om blær, jeg er bare overrasket over at det ikke er så tydeligt for mange fodboldfans at United ville komme i problemer.
Så nr. 2 i denne sæson og nr. 3 eller 4 i de efterfølgende er "at komme i problemer"? Jeg havde da ellers gerne accepteret dine forudsigelser. Jeg gættede trods alt også selv på top 3 i denne sæson. Så indtil videre har vi da begge ramt totalt skævt.
Tror jeg i en anden tråd kom med en anden form for dystre forudsigelser. Pointen i det hele var at jeg ikke kunne se noget lys forude de næste år, og som nævnt delte #23 mit syn. Jeg kunne heller ikke se hvem de kunne købe, når de ikke engang kunne lokke Thiago og gik all in på Cesc, uden at have noget at have det i. Måske #23 kan huske hvor vi skrev om det?

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Døløfø!!!
Senest rettet af Tello søn dec 08, 2013 7:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

Hahahaah fryd!
Visca el Barca

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Evertons kommende offensiv med Barkley, Lukaku og Dølle ville være et fryd for øjet fra start af.

Men ingen overgår Barkley i denne kamp. Kæft hvor bliver han stor en dag.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

!

Indlæg af A$AP »

Billede

Vores helt egen Dølløfø!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Ifølge min seneste logik skulle Dølle målet aldrig været dømt. Lukaku laver farligt spil, WEEEEBBB!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Daluigi skrev:Døllefø viser at det er lettere at gå fra Spanien til England end omvendt. Jeg håber snart at Pl-fanbois indser det.
Og det kan du bare konkludere eller hvad? Jesus, dit PL-shit er brækfremkaldende at høre på.
Der er efterhånden en del la liga spillere som har vist at springet til pl er overkommeligt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

I England er der ikke farligt spil.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster