Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Stoke!!! Vigtigt!!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Så vigtigt, at Chelsea tabte.


Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

9 kampe 14 mål. Er det set før i PL? Blau kan du ikke undersøge, hvad det mindste antal kampe er for at nå de 14 mål af nogen spiller i PL?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Ikke at det gør noget, men er det ikke 10 kampe?
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Det er 10. Syntes bare den hed 8 og 13 efter forrige kamp.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hvor lang snor får Moyes? Lige nu ser det ud til, at Man Utd kan tabe fjerdepladsen på gulvet her i december måned, hvis de fortsætter i samme spor; hvis de andre topklubber vinder deres respektive kampe. De har syv point op til fjerdepladsen, hvilket en del alligevel, ikke at det ikke kan hentes, men når de taber kampe på hjemmebane og ikke rigtigt kan få maskineriet oppe og køre, så ser det svært ud. Det vil være sejt nok af Man Utd-ledelse at lade ham fortsætte i en sæson til, selvom det skulle koste CL deltagelse, men jeg tvivler sgu. Ryger de ud af CL i ottendedelsfinalen, så kunne jeg godt forstille mig, at det kunne koste ham jobbet.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Der er vel en del kampe i december måned, så det kan nemt gå helt galt. Svært at se hvordan de vender formen nu og her, ovenpå disse resultater. Om de fyrer, Moyes ved jeg ikke. De burde hellere anerkende at det ikke er træneren men spillermaterialet, som er det største problem.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af brilleaben »

Billede

Stop mobningen af Moyes.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Personligt synes jeg ikke, at man skal fyre Moyes, men det falder altid tilbage på træneren og ikke spillerne, når et hold fejler, derfor tror jeg, at presset kunne blive for stort på Man Utd-ledelse, hvilket kunne resultere i en fyreseddel. De har dog underskrevet en kontrakt på seks år(er i øvrigt ikke fan af så lange kontrakter; man burde kun tegne for tre år til at starte med, da man kommer til at kompensere for mere end højst nødvendigt, når det går galt)med Moyes, så ved ikke om de vil fyre ham, selvom det skulle gå helt galt.





Edit: problemet er måske også, at Moyes ikke rigtigt har sat sit aftryk på holdet endnu; ingen spillestil, hvor det hele virker uorganiseret. De mangler dog en styremand ved siden af Carrick, hvilket ville hjælpe en del på deres problemer.
Senest rettet af Kubala søn dec 08, 2013 2:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Ja, men United har vel også skrevet for 6 år for at vise man satser på stabilitet og ikke er som de fleste andre klubber. Spørgsmålet er så hvor galt det skal gå før en fyring kan blive aktuel? Der er nok en grænse.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Præcis. Hvor den grænse går, kan ingen vide, men det bliver spændende at se, hvor længe de lader ham fortsætte.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

I forhold til spiller materialet, så halter de på mange områder. Rooney vil inderst inde gerne væk, midtbanen stinker i forhold til konkurrenterne, de mangler lidt bredde i angrebet samt et forsvar, der står foran et generationsskifte. Det største problem er nok at konkurrenterne er blevet betydeligt forstærket, mens United slet ikke har haft tidligere tider succes med fornyelsen af truppen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg tror at Rooney bliver, og de har også RvP, samt Chicharito og Welbeck, så de er fint nok dækket ind i angrebet. Så er der forsvaret, hvor der snart skal et skifte til(Ferdinand og Vidic konstellation er ikke holdbart længere, synes jeg), men de har Evans, Jones og Smalling, som Moyes langsomt skal køre ind; han har jo eksperimenteret med Jones og Evans, hvor det til tider har virket, så måske kunne dette være løsningen. Det store spørgsmål er midten, hvor de skal hente en spiller eller to, da de taber alt for mange kampe på midten. Kan de få styre på midten, kan de muligvis igen være med.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Angrebet er ikke der hvor de halter så meget. Men midtbanen skal der ske noget ved. Allerede til til januar. Forsvaret kan de vente med til sommer, men her skal de have en ny løsning også. Det bliver dog svært med midtbane til januar for ingen af de store navne plejer skifte dér, og de så ud til at have svært ved at lokke nogen i sommers.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jep, det bliver svært at hente en spiller her til januar, men man skal muligvis gøre det allerede her til januar, da det muligvis kan vende op og ned på tingene. Noget andet er også, at Moyes har skiftet meget i bagkæden - grundet skader, form osv., hvilket også giver uro, da man hele tiden skal vænne sig til en ny makker. Jeg ved så ikke, hvem de henter her til januar, da de fleste spillere er bundet i CL, men der er en mulighed for Ander, som de angiveligt var ude efter i sommers. Hvis de venter til sommer, skal de gå all in på Gündogan.
Senest rettet af Kubala søn dec 08, 2013 4:11 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster