Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

phpBB [video]


En lidt sjov video. Den handler om Harry Redknapp og Frank Lampard da de begge var i West Ham. Videoen er fra 1996, en West Ham fan er sur over, at Redknapp har solgt Scott Canham, fordi han mener Redknapp på den måde favoriserer sin nevø. Redknapps svar er legendarisk, han siger, jeg ville ikke sige det foran ham (Lampard som også sidder ved bordert), men jeg er sikker på han bliver en af de store, han kommer til at nå helt til tops, han scorer mange mål og bliver en fantastisk midtbanespiller. På det tidspunkt er Lampard altså 17-18 år. Godt ramt Harry.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


En lidt sjov video. Den handler om Harry Redknapp og Frank Lampard da de begge var i West Ham. Videoen er fra 1996, en West Ham fan er sur over, at Redknapp har solgt Scott Canham, fordi han mener Redknapp på den måde favoriserer sin nevø. Redknapps svar er legendarisk, han siger, jeg ville ikke sige det foran ham (Lampard som også sidder ved bordert), men jeg er sikker på han bliver en af de store, han kommer til at nå helt til tops, han scorer mange mål og bliver en fantastisk midtbanespiller. På det tidspunkt er Lampard altså 17-18 år. Godt ramt Harry.
Er Lampard Redknapp's nevø?
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Ja.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

MARK RIEPER !!
Visca el Barca

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Cech
Ivanovic - Luiz - Cahill - Cole
Ramires - Lampard
Willian - Mata - Hazard
Eto'o

De Gea
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Carrick - Fellaini
Nani - Kagawa - Rooney
RvP

Viviano (Polakken er ringe)
Sagna - Koscielny - Mertesacker - Monreal
Arteta - Wilshere
Walcott - Özil - Cazorla
Giroud

Mignolet
Johnson - Sakho - Agger - Enrique
Lucas - Gerrard
Moses - Coutinho - Suarez
Sturridge

Lloris
Walker - Dawson - Vertonghen - Rose
Paulinho - Dembele
Lennon - Eriksen - Lamela
Soldado

Hart
Zabaleta - Kompany - Nastasic - Clichy
Navas - Toure - Fernandinho - Silva
Agüero
Dzeko/Negredo

Hvem synes I er kommet bedst ud af vinduet og med ovenstående trupper står stærkest for sæsonen?

Selvom jeg hader dem overalt, synes jeg at Liverpool har handlet stærkt ind. Deres fire forreste er skarpe nu, og Sturridge er virkelig dygtig. Med Moses i truppen nu og Suarez snart tilbage kan Coutinho endelig spiller 10'er, og det tror jeg gavner Liverpool mere. Formår Sakho at finde gamle dages niveau, bliver det godt med ham og Agger. Enrique er lidt af det svage led synes jeg.

United er blevet mere komplet nu, synes jeg. Fellaini og Carrick kan endelig gøre det beskidte arbejde og frigive mere tid til de fire forreste til at udfolde sig. Før i tiden har kanterne været for meget hæmmet af defensive opgaver, men med Fellainis fysiske overlegenhed håber jeg, at det betyder at kanterne bliver skubbet mere frem.

Chelseas offensive er dygtige. Spørgsmålet er, om Eto'o er ligeså dygtig som før. Med så dygtige leverandører bag sig, kan han blive en bonus.

Jeg tror på følgende stilling til sæsonslut:

1. Chelsea
2. United
3. Arsenal
4. City
5. Spurs
6. Liverpool

Jeg tror endnu ikke på Liverpool. Selvom deres hold er godt, kunne jeg godt forestille mgi ,at de mangler den der erfaring, når det skærper til. Indtil videre har de rent spillemæssigt ikke været alt for gode. Men hvis de fire forreste formår at finde hinanden og forsvaret fastholder deres defensive kompakthed indti lvidere, ender de nok højere.

Chelsea tror jeg vinder, alene af den grund, at Mou er tilbage. Han kender ligaen, og han har nu spillere, der vil dø for ham. Arsenal ender som 3'er, alene af Özils tiltræden. Manden vil hive dem op med sine vilde bolde til Giroud.

City tror jeg ikke så meget på i denne sæson. Tror denne sæson bruges mere til at Pelle skal køre sin 4-4-2 ind i hovedet på dem.

Spurs er Spurs. De har mistet en del i Bale, som var deres talismand. Lamela skal nok blive en fantastisk spiller for dem og måske overtage Bales rolle som matchwinner, men tror han skal bruge noget tid.

Hvad siger I?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

De seks startopstillinger, du har foreslået, kan alle slå hinanden. Der er ikke meget imellem dem. Men bredden i truppen er også vigtigere end ideal-opstillingen, og på det område adskiller United, Chelsea og City sig stadigvæk, efter min mening.

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Nu har du kun los onces de gala. Vi skal jo også huske bredden, og der ser jeg især Arsenal og Liverpool svagere end de andre. Chelsea vel nok stærkest.

Jeg tror på City eller Chelsea som mestre og så United og Arsenal i Champions League. Og dog... City skal lige finde sig selv, tror jeg. Og United kan altid "overpræstere" i ligaen. Eller var det mon bare Ferguson? Spændende bliver det hvert fald. Selvom jeg synes, at Spurs er kommet styrket ud af vinduet, så tror jeg desværre ikke at de når top 4 denne sæson heller. Liverpool er for første gang i flere år en reel kandidat til Champions League, men jeg tror som du heller ikke på, at det vil lykkes.

I det hele taget er det sværere end det har været længe at spå PL. Nye trænere i City, United og Chelsea, Spurs og Liverpool har haft rigtig gode transfervinduer, og Arsenal har fået én af verdens bedste i Özil. I alle tilfælde er der noget nyt, som skal falde på plads for at potentialet kan udfoldes.

Jeg ser ikke andre hold end de omtalte i top 6.


I øvrigt, # 23, hvem holder du med i Spanien? Hvem holder du med i El Clásico? Og hvem holdet du med, når Barça spiller mod en engelsk klub, som du ikke hader (Arsenal, Spurs, hvad ved jeg...)? Well, det er off topic, men jeg har ofte tænkt på det, fordi det vil ind i mellem være rart at vide når dine indlæg skal tolkes ;-)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Siden han leger med herinde forventet jeg at han er United, Barca fremfor alle andre. Måske ikke Randers, og Liverpool og Cfc og City, men ellers andre.
Senest rettet af emo ons sep 04, 2013 7:45 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Jeg er åbenlyst retarderet.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:I øvrigt, # 23, hvem holder du med i Spanien? Hvem holder du med i El Clásico? Og hvem holdet du med, når Barça spiller mod en engelsk klub, som du ikke hader (Arsenal, Spurs, hvad ved jeg...)? Well, det er off topic, men jeg har ofte tænkt på det, fordi det vil ind i mellem være rart at vide når dine indlæg skal tolkes ;-)
Jeg er Barca-sympatisør! Ronaldinho voldtog mit hjerte, da han kom til klubben. Han fik mig til at kunne lide fodbold til at virkelig elske fodbold med hans magiske spil. Så jeg begyndte at få sympati med Barcelona kun pga. ham, og så har I sidenhen haft nogle fantastiske spillere, som jeg misunder såsom Iniesta, der gør det.

Det er ikke altid, jeg personligt kan lide at se Barca spille med deres til tider fuldstændig meningsløse boldtrilleri. Jeg ved godt, nogle herinde antager det som et angreb, men jeg synes, det dvæler kampen. Som man siger, der skal to til tango for at skabe noget, og det er derfor, jeg er mere engelsk fodboldfan.

Især når Barca har de dage der, hvor de bare kører den rundt, og der slet ikke kommer chancer ud af det. Så bliver det nogle lange 90 minutter.

DOG!! Jeg elsker de der kampe, hvor Barca går helt amok, og det hele klingrer. Så er det fodboldkunst på højeste plan og det hele bliver magisk. Der er det, som mere neutralt end jer, helt fantastisk at overvære, hvor let egentligt fodbold kan spilles og samtidig så smukt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Da emo skrev sit indlæg og jeg tænkte 2 sek, over dine kommentarer især vedr. Ini og Dinho, så vidste jeg det vel egentlig godt. Men det er nok meget godt, at jeg får det banket på plads! Fordi :ned: :ned: :ned:
BarçaDK skrev:Jeg er åbenlyst retarderet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Det er seks virkelig imponerende startopstillinger. Men som nævnt, så er det bredden og herefter erfaring, der får størst betydning. Og her ser jeg også United, Chelsea og City som værende favoritter.

Jeg ser Spurs som dem der er kommet stærkest ud - rent transfermæssigt. Imponerende vindue de har haft.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Og lad os nu se hvordan disse spillere fungerer som hold! De ser alle godt ude på papir men det er ikke altid at det går så godt når de skal spille sammen. Det er det jeg ser som det største problem for PL holdene - de fungerer ikke altid optimalt som hold. Alt for mange spillere fra alle mulige steder som tjener alt for mange penge og kun tænker på sig selv. Fergie var genial til at få dem til at spille som et hold men mange andre har fejlet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

De har trods alt allesammen en stamme af spillere, som har spillet sammen i længere tid. Men ja, der er selvfølgelig individer der kan faldt helt igennem.. Men som hold, så er der ingen af de seks der falder igennem, det nægter jeg at tro på - dvs, at ingen af dem ender udenfor top6.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:De har trods alt allesammen en stamme af spillere, som har spillet sammen i længere tid. Men ja, der er selvfølgelig individer der kan faldt helt igennem.. Men som hold, så er der ingen af de seks der falder igennem, det nægter jeg at tro på - dvs, at ingen af dem ender udenfor top6.
Jeg snakker ikke om at falde igennem men om hvem der kan komme til at fungerer så godt at de kan vinde pl og komme langt i cl. Sidste år så vi feks en den pl hold der døde fuldstændig i cl. Der er feks ikke mange hold i england som kan hvad atl madrid kan. De har ikke mange stjerner men som hold er de geniale (hader dem staidg).

Da vi var bedste fungerede vi genialt som hold. Det samme kan siges om bayern. Og sjovt nok også om chelski da de vandt cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster