Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Mander »

Så han tager fra én træls klub til en anden træls klub? Super.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Jeg har aldrig fattet hypen omkring Zanka, no offence (og ikke fordi jeg er BIF''er), men jeg synes han er dårlig.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

Avis: FCK-bud på norsk ligatopscorer. Mustafa Abdellaoue, ja tak! Go for it FC!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Pieyanthikos »

Nilsson ude i FCK, CV tager over. Hvad er jeres første tanker? Jeg har ikke noget specielt forhold til FCK, men CV virker som en fornuftig mand i mine øjne. Snakkede faktisk lidt med ham på tribunerne til U21 EM, og der virkede han meget ærlig og troværdig. Nilsson har virket sympatisk, men også passiv - og hvordan kommunikationen internt i klubben har været er svært at vide.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Pieyanthikos skrev:Nilsson ude i FCK, CV tager over. Hvad er jeres første tanker? Jeg har ikke noget specielt forhold til FCK, men CV virker som en fornuftig mand i mine øjne. Snakkede faktisk lidt med ham på tribunerne til U21 EM, og der virkede han meget ærlig og troværdig. Nilsson har virket sympatisk, men også passiv - og hvordan kommunikationen internt i klubben har været er svært at vide.
Jeg har præcis den samme opfattelse - og modsat andre, tror jeg faktisk at det kan være sundt at skifte træner midt i sæsonen. Jeg mener også at Real gjorde det med Schuster->Pellegrini. Dertil synes jeg det er ærgerligt, da jeg tror det en succes; jeg holder jo med fcn :)

Men så vidt jeg ved, så har han ikke haft nogen erfaring med andre klubber - passer det? Anyways, hvis det er sådan, så er det sgu risky!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Pieyanthikos »

Normalt er jeg imod hurtige fyringer midt i en sæson, særligt når træneren er ved at bygge et nyt projekt op fra bunden - senest set i PSG, hvor jeg synes Kombouaré blev behandlet unfair - men jeg tror også mere på CV end Nilsson. Nilssons projekt var i mine øjne noget uklart og ufleksibelt ift. den succesfulde model, som Ståle efterlod klubben med.

Men man kan i hvert fald sige, at klubber bliver tynget af et uklart forhold mellem ledelse og træner. De interne problemer er svære at vide noget om for os udefrastående. I sådanne tilfælde kan et trænerskifte være utrolig givende - jeg tænkte også hurtigt på Schuster/Pellegrini. Samtidig kan en mand, der kender klubben ud og ind, være mere værd end tidligere meritter - det kender vi jo alt for godt herinde.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:
Pieyanthikos skrev:Nilsson ude i FCK, CV tager over. Hvad er jeres første tanker? Jeg har ikke noget specielt forhold til FCK, men CV virker som en fornuftig mand i mine øjne. Snakkede faktisk lidt med ham på tribunerne til U21 EM, og der virkede han meget ærlig og troværdig. Nilsson har virket sympatisk, men også passiv - og hvordan kommunikationen internt i klubben har været er svært at vide.
Jeg har præcis den samme opfattelse - og modsat andre, tror jeg faktisk at det kan være sundt at skifte træner midt i sæsonen. Jeg mener også at Real gjorde det med Schuster->Pellegrini. Dertil synes jeg det er ærgerligt, da jeg tror det en succes; jeg holder jo med fcn :)

Men så vidt jeg ved, så har han ikke haft nogen erfaring med andre klubber - passer det? Anyways, hvis det er sådan, så er det sgu risky!
Det er rigtigt at Real skiftede træner midt i sæsonen 08/09, men da var det Juande Ramos der tog over, ikke Pellegrini.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Man må sige at Poul Hansen er ved at rydde ud i Odense. Chris Sørensen smuttede til Randers, han hentede scouten Erik Larsen ind, og i dag tyder alt på at Utaka er fortid, er nede og se på forhold hos sin nye klub, og Fall får ikke forlænget. Derudover siger Hansen at han ikke vil skrive med nogen ny angriber her i dette vindue hvis denne ikke er god nok. Jeg er imponeret.... en stor byrde bliver fjernet fra lønkontoen.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er dejligt!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

4 millioner kroner er da godt nok lidt. Blev der ikke budt 25 millioner på ham i sommers?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Siempre Barca skrev:4 millioner kroner er da godt nok lidt. Blev der ikke budt 25 millioner på ham i sommers?
Han kan hentes gratis til sommer, så de 4-5 mill. kr. der snakkes om er imo en god pris for ham. Summen er kun så "stor" fordi det er en rigmands-klub fra Kina der kommer med tilbudet, ingen europæiske klubber havde givet de penge for ham nu. Men man må sige at man ikke har handlet godt nok, når en spille i den danske liga er vurderet højt, skal han sælges, de falder ofte så meget i niveau efterfølgende at det ikke er til at fatte. Desuden er han ikke alene afgørende i om OB kommer i Europa eller ej, så god har han hellere ikke været det sidste års tid.

Falk, nu skal du blomstre.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Pieyanthikos »

Enig - og belønningen ved at holde på spillerne for de klubber, der ligger langt fra CHL, overskygger sjældent det tilbudte. Den høje løn og formdykket efterfølgende overskygger klart fortjenesten ved at holde på spilleren.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster