Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

@Visca, ja

@Heartbreaker, yo mama

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:@Visca, ja

@Heartbreaker, yo mama
:lol: :lol: :lol:

Ok tak, jeg bor i Sverige så det går ikke :sørgelig: :sørgelig: :cry: :cry: :cry: .

Men, spiller vi samme aften som Real - Man Utd, ved du det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:@Visca, ja

@Heartbreaker, yo mama
:lol: :lol: :lol:

Ok tak, jeg bor i Sverige så det går ikke :sørgelig: :sørgelig: :cry: :cry: :cry: .

Men, spiller vi samme aften som Real - Man Utd, ved du det?
Ja. Nej.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I følge min hukommelse spiller Real - United onsdag den 13. Februar. Vi spiller den 20.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ok, lækkert. Tak for det Chr ;-)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:Ok, lækkert. Tak for det Chr ;-)
Så lidt Visca :cool:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Rob Wainwright, director of Europol, says the allegations included two Champions League fixtures, one of which was played in England in the last two or three years, though they did not name the matches in question.

"It is clear to us this is the biggest-ever investigation into suspected match-fixing in Europe. It has yielded major results which we think have uncovered a big problem for the integrity of football in Europe.

"We have uncovered an extensive criminal network."

Criminals wagered €16 million on fixed matches and recorded an €8m profit, the investigation has revealed.

Payments of €2m have been made to those involved in the scheme, with the biggest single such sum to an individual totalling €140,000.


http://www.goal.com/en/news/745/fifa/20 ... pect-games
Det her bliver spændende. Hvad mon det ender med, hvilken kamp er der tale om?

Det udelukker vel spillere fra de større klubber. Jeg nægter at tro på, en spiller fra en topklub som tjener hiver store summer ind hver uge, vil risikere så meget for "sølle" 140.000 euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

"Match Fixing: Champions League tie played in England was fixed"
Jeg læser flere steder, at de mener det er Chelsea - Barcelona kampen i 2009 på Stamford Bridge, som der er tale om!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
"Match Fixing: Champions League tie played in England was fixed"
Jeg læser flere steder, at de mener det er Chelsea - Barcelona kampen i 2009 på Stamford Bridge, som der er tale om!
Hvilke flere steder? HVem snakker om det? Nogle tilfældige fans som du og jeg?

EDIT: Desuden passer det så ikke så godt med, hvad de siger. At kampen er blevet spillet de sidste 2-3 år.

EDIT: Desuden er det der "tie" noget ma selv har fundet på, ser det ud til. De nævner i hvert fald ikke noget om, hvilken kamp der er tale om.
Senest rettet af Visca El Barca man feb 04, 2013 7:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ja, det vil jeg også vide. For de eneste steder jeg har læst det på er debat-steder, hvor folk som mig, dig og ham og dem smider "disse tanker" op.

Igen, jeg kan slet ikke se hvordan denne kamp skulle være match-fixed, hvis Barcelona SKULLE videre, hvorfor give Abidal et rødt kort som ikke var der? Hvorfor ikke dømme et tvivlsom straffe til Barcelona, istedet for at lade Barcelona går videre på et heldigt med godt mål i det 93 minut? Match-fixing kan ikke afhænge af så mange faktorer, imo.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Det er alt sammen Viscas skyld!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ja, det vil jeg også vide. For de eneste steder jeg har læst det på er debat-steder, hvor folk som mig, dig og ham og dem smider "disse tanker" op.

Igen, jeg kan slet ikke se hvordan denne kamp skulle være match-fixed, hvis Barcelona SKULLE videre, hvorfor give Abidal et rødt kort som ikke var der? Hvorfor ikke dømme et tvivlsom straffe til Barcelona, istedet for at lade Barcelona går videre på et heldigt med godt mål i det 93 minut? Match-fixing kan ikke afhænge af så mange faktorer, imo.

Ja det er i hvert fald en dårlig match fixing planlægning, hvis det skulle være. Men egentlig ikke så sært, at folk straks kaster sig ud i de vildeste spekulationer. Desuden er det, det rene bullshit, at snakke om tie, det er latterligt at skrive det. Ham der står i spidsen for hele undersøgelse, siger blot at der er tale om en kamp spillet i England. Mig bekendt har han ikke nævnt noget om, i hvilken runde den kamp blev spillet. Han siger dog at kampen er blevet spillet de sidste 2-3 år, det udelukker mere eller mindre Chelsea kampen, som blev spillet for over 3 år siden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Det er alt sammen Viscas skyld!
Hay Hay Hay, hvis vores pusher afslører, så kan du godt hænge mig op. Jeg har ikke noget at gøre med vores match fixing afdeling, jeg holder mig kun til doping afdelingen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Det er på forskellige fora, men som Emo siger, så er det folk som dig og mig, der smider disse ting op, så det kan sagtens være nogle enten inkarnerede Chelsea-fans, der lige genopliver 2009-kampen ellers er det nogle Barca-hatere, der lige tager den kamp.

Men for at ramme sagens kerne. Det er da utroligt, at der kan herske matchfixing i Champions League. Da jeg læste artiklen troede jeg, at det først var den der 7-1 kamp mellem Lyon og Zagreb sidste år, hvor alt gik op i en højere enhed, men det blev jo ikke spillet i England. Men 7-1 var virkelig foruroligende, hvordan den forløb.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Nationen! siger at det er Chelsea - Barcelona kampen. Den må være god nok så.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster