Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Elbarca skrev:En mand med klasser? Har han så meget klasse at du skal sige det i flertal? Lol

Jeg syntes vi skal lave en regel herinde, der ændrer Fergusons navn til snotnæsen automatisk, ligesom dengang, der blev lavet en regel for de ord omkring Real. Hvad sir du visca? Du plejer opføre dig som ejeren af foraet, så du skal vel give lov?

Ord som puta Madrid, oversætteren og den slags barnlige ord er hyppigt anvendt herinde. Men snotnæsen, som passer godt til fergusons røde tud lader til at provokere helt vildt.

Jeg skrev det i sjov, at nogle få af jer reagerer så kraftigt og ingen humor har er ikke mit problem.
Jeg tager afstand fra alle de andre barnlige ord også. Dog er der enorm forskel på at "svine" Mourinho og så svine Ferguson. De to er - efter min mening - så langt fra hinanden man kan komme. Mourinho kommer til en klub og vinder 3-4 titler på 2-3 år, smadrer truppen og skrider igen. Forfra igen. Ferguson er den største træner de sidste mange år (ved siden af Pep for os Barca-fans).

Og så er det jo bare ikke sjovt, når du ikke tydeligt giver udtryk for, at det er for sjov. Vi kan ikke se dit fjæs.

Og så må I godt lukke den! :D

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

I elsker det her:

Billede

Vi sender politiet på banen.

Billede


Spøg til side- Jeg synes ikke at Man U kan slå Real. Ikke på nuværende tidspunkt i hvert fald.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Málaga er udelukket fra UEFA-turneringer næste sæson pga. rod i finanserne.

De får lov at spille 12/13 Chl færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Jamial, man skal også være fair når man bedømmer fergusons bedrifter. Før abramovich kom til havde Ferguson de selvsamme fordele som russeren indførte. Man U kunne skrive under med hvem som helst. Efter abramovich kom til begyndte Ferguson at brokke sig over de ting han selv har gjort længe.

For mig er Pep den største træner nogensinde. Vandt alle titler i sin første sæson. Har ferguson skabt et lige SÅ dominerende hold som Pep gjorde? Som person er Pep også klasser over Ferguson, som man til tider fanger i usympatiske ting.

Jo Ferguson er en historisk træner, men syntes ikke jeg skylder ham særlig beundring for hans personlige kvaliteter.

Snotnæsen er da ikke så slemt i mine ører og jeg har vidst undervurderet at nogle herinde har en del kærlighed til man U, men helt ærligt snotnæsen er intet, når man hører folk herinde tilsvine et historisk hold som Liverpool så ofte. Vel at mærke et Liverpool hold, der reelt ingen trussel er mod nogen længere.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Elbarca skrev:Jamial, man skal også være fair når man bedømmer fergusons bedrifter. Før abramovich kom til havde Ferguson de selvsamme fordele som russeren indførte. Man U kunne skrive under med hvem som helst. Efter abramovich kom til begyndte Ferguson at brokke sig over de ting han selv har gjort længe.

For mig er Pep den største træner nogensinde. Vandt alle titler i sin første sæson. Har ferguson skabt et lige SÅ dominerende hold som Pep gjorde? Som person er Pep også klasser over Ferguson, som man til tider fanger i usympatiske ting.

Jo Ferguson er en historisk træner, men syntes ikke jeg skylder ham særlig beundring for hans personlige kvaliteter.

Snotnæsen er da ikke så slemt i mine ører og jeg har vidst undervurderet at nogle herinde har en del kærlighed til man U, men helt ærligt snotnæsen er intet, når man hører folk herinde tilsvine et historisk hold som Liverpool så ofte. Vel at mærke et Liverpool hold, der reelt ingen trussel er mod nogen længere.
Det er - i min optik - desværre stadig bare en omgang jantelovspis. (Hvorfor eksisterer det stadig?) Så, fordi nogen sviner din klub, må du svine deres? Jeg fatter det ikke. Øgenavne hører børnehaven til. ;)

Liverpool er en stor klub, med store traditioner, og de var med i den bedste CHL finale nogensinde. At jeg godt kan lide Man U. ændrer intet på min holdning til det. ;)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jamial... Hvordan hænger ovenstående sammen med janteloven?.. Jeg er bare nysgerrig, eftersom jeg synes du slynger det begreb ud i nogle mærkelig sammenhænge...
Forumlegende

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Daluigi skrev:Jamial... Hvordan hænger ovenstående sammen med janteloven?.. Jeg er bare nysgerrig, eftersom jeg synes du slynger det begreb ud i nogle mærkelig sammenhænge...
Egt. var det en forkert betegnelse at bruge i mit sidste indlæg - jeg hentydede mest til det her:
Elbarca skrev:Så kan du tænke lidt over når du selv herinde i hektiske øjeblikke, og uden filter, skriver ting og sager om vores spillere og klub. Det her er trods alt et Barca forum og så bør du være ekstra opmærksom på ikke at støde folk.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Jamial, hvis ikke du var begejstret for manden med den røde tud, havde du måske bare grint af det jeg skrev. At jeg sviner nogen til fordi de sviner min klub til er din fortolkning.

Janteloven? Hm jeg gør blot opmærksom på hyklerisk opførsel. Det er morsomt, når folk der selv råber højt, begynder at kritisere andre for det samme. Og det er ikke dig jeg mener Jamial.

Ligesom jeg til tider har rost United, vil jeg fortsætte med at kritisere dem. Det er jo ikke et United forum det her.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Elbarca skrev:Jamial, hvis ikke du var begejstret for manden med den røde tud, havde du måske bare grint af det jeg skrev. At jeg sviner nogen til fordi de sviner min klub til er din fortolkning.

Janteloven? Hm jeg gør blot opmærksom på hyklerisk opførsel. Det er morsomt, når folk der selv råber højt, begynder at kritisere andre for det samme. Og det er ikke dig jeg mener Jamial.

Ligesom jeg til tider har rost United, vil jeg fortsætte med at kritisere dem. Det er jo ikke et United forum det her.
Kritik er fint. Usaglig, latterlig "namecalling" er bare irriterende/barnligt. Jeg havde reageret på samme måde hvis du havde sagt noget i samme dur om Wenger eller andre - Nok ikke Mourinho, da manden jo decideret beder om det selv.

Jeg synes ikke #23 var hyklerisk. Det kan godt være han siger ting han "ikke burde", fordi det er et barca-forum. Men det eneste du ville var at provokere, hvilket vel kan være effektivt nogle gange, men egt. bare føltes malplaceret her.

Whatever, det er lidt en ligegyldig diskussion. ;)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Nå, du tror ikke #23 er ude på at provokere?

Fair nok du finder det barnligt, men det er blot en måde at udtrykke sig på. Ferguson sagde direkte efter kampen at de havde spillet en kamp uden nogen betydning whatsoever. Er det respekt for modstanderen? Pep udtrykte sig altid med respekt for selv 3. Divisions hold. Ferguson, stor træner måske, men ikke noget stort menneske i mine øjne.

Anyway, den er vist uddebatteret denne lille twist.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Tv2 sport, 20 år med CHL. Oooh, minder. Juve, tre år i træk i en finale i midt 90erne. Kun 1 sejr, dog.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hej!

Nogen der ved, om vi spiller samme aften som Real - Man Utd?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Hvis du har spotify kan du få viaplay gratis i 2 måneder. Jeg har lige oprettet mig.

edit: har lige fundet ud af at sport ikke indgår i pakken........... :devil:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hvis du har spotify kan du få viaplay gratis i 2 måneder. Jeg har lige oprettet mig.

edit: har lige fundet ud af at sport ikke indgår i pakken........... :devil:

??? Er det et svar til mig Brombs?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad er så med?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster