Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor stort er det horn du har i siden på Mancini egentlig, # 23? Det må godt nok være en ordentlig krabat af et horn.

Edit: ... okay, det er nogenlunde det samme som zqa skriver, men jeg har så heller ikke tid til at læse mere end tre indlæg ad gangen lige nu.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Det her har intet med min mindre begejstring for Mancini at gøre. Du gør bare ikke det der som træner. Det kan jo ikke måles med Fergusons aktion mod Beckham. Ferguson kom ind i omklædningsrummet i vrede og sparkede støvlen i vrede, hvilket ramte Beckham. Som flere i det omklædningsrum har sagt: Han kunne have brugt 100 forsøg mere og stadig ikke ramt en spiller. Det var et hænderligt uheld, som Ferguson har fortrudt. Dog burde han slet ikke have sparket støvlen, da der selvfølgelig har risicien at han ramte en spiller.

Jeg har dog slet ikke hørt de historier om han har tæsket sin kone, men hvis han har, er det ikke noget sportsligt at gøre, men mennekseligt set er det virkelig noget af en svanset ting at gøre, når man slår på kvinder.

Men for at vende tilbage til Mancini. Igen, det her har ikke noget med mit had til ham at gøre. Det er bare fuldkommen uacceptabel, at en træner tyer til vold mod sine spillere på den måde. Det er jo en bevidst handling. Det er uacceptabelt på alle mulige måder.

@ Kubala.

Jeg siger slet ikke, at det er acceptabelt, at spillerne må save hinanden over, men det er altså en normal ting, at sådanne små slåskampe kommer frem til træningerne i alle klubber, hvor tændingen lige er lidt overtændt og en spiller reagerer på en tackling. Det var mere det, jeg hentydede til. Det sker, så vidt jeg har læst i mange år, næsten i alle klubber. Men det er meget, meget sjældent, jeg har hørt, at en træner brænder af på en spiller og prøver at bruge vold (Sgu lidt dumt af Mancini prøve at slås med Balotelli, som er ham fysisk fuldstændig overlegen).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er selvfølgelig forkert og dumt af Mancini, at han agerer sådan, og især når pressen er tilstede, samt at de har problemer pt., da de er 7 point efter og er røget ud af CL, med andre ord, det gavner ikke situationen. Men måske kan Balo bare ikke håndteres på anden måde, end det vi ser her, og som andre også påpeger, så har de jo en speciel form for forhold. Det er jo efterhånden ved, at tage overhånd, og jeg tror også at man skal skille sig af med sådan en spiller, som skaber røre, hvis man har intentioner om, at beholde træneren, for det er stadig ikke i orden, at man skal tackle igennem til træningen. Det frembringer dårlig stemning i truppen, og når træneren så tyer til vold, så bliver det endnu værre. Men helt ærligt, Mancini er altså kun et menneske, som har ophobet en del med hensyns til Balo, derfor den reaktion, selvom det igen er helt hen i hegnet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Et ekstremt uheldigt spark til en støvle kan rigtig nok ikke sammenlignes med decideret fysisk håndgemæng med en spiller. Men Ferguson har gjort mange andre lige så vilde ting, dengang han har en ung, ilter mand i Skotland, f.eks. kaste tekopper efter spillere eller sparke dem ned til træning. Læs evt. The Boss.

Det gør selvfølgelig ikke bataljen med Balotelli kønnere eller smartere. Men altså, shit happens. Problemet er så bare, at City åbenbart lader pressen overvære det.
Brombi skrev:Derudover mener jeg at han har indrømmet at have tæsket sin kone, men ja det er jo bare konen, så længe det ikke er spillere..
Det er vist den forkerte Ferguson, du har fat i.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

emo skrev:Jeg har den opfattelse at de to har et specielt forhold, et far/søn forhold, hvor den ene konstant pisser den anden af. Min far vil til enhver til tæve mig, fremfor at tæve nogle af mine venner, hvis vi alle var lige grove imod ham. Mancini føler at han kan tillade sig mere overfor Balotelli end overfor de andre, og det er lidt forståeligt, hvis man antager at han føler at det er ham der har ansvaret for Balotelli.
Ja, det er også min opfattelse. Spørgsmålet er så bare om det er godt at være følelsesmæssigt knyttet til en (tydeligvis retarderet) underordnet? Balotelli burde jo være smidt på porten for længst.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Enig med dig, Flax, at det problematiske er, at lade pressen overvære hændelse.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Præcis som Gary Neville også har kommenteret. Disse ting hænder, det er så bare problematisk at pressen overværer det - det er i hvert fald dem der uden tvivl har gjort det til langt mere end det er...
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Ferguson whiner over Tottenham. No offense, jeg elsker også Ferguson, men nu skal han snart spænde hjelmen. Han brokker sig jo efterhånden over ALT.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Han bliver jo også ældre...
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Han (Snotnæsen) flæber snart også over ikke at have noget at flæbe over. Håber virkelig City henter Mourinho, så vi får 2 klovne i PL, der kan underholde i pressen.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Et rygte jeg læste for en time siden er at United havde 80 procent af en Fellaini ha del på plads i går. Om den er brudt samme eller om den bliver til noget står der intet om. Men Fellaini til United ville være en forstærkning.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Jeg er fan af den handel!
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Ferguson whiner over Tottenham. No offense, jeg elsker også Ferguson, men nu skal han snart spænde hjelmen. Han brokker sig jo efterhånden over ALT.
Det er jo lidt af en mystisk handel, at Fryers efter 6 måneder returnerer til PL for ingen penge, mens United går glip af 20-40 mio. kroner for at uddanne Fryers, ved at Fryers tog en smutvej til Belgien.

Men at han ligefrem kræver FA på bordet er måske et lidt for stort skridt at bede om af Ferguson. Lad os håbe, at i fremtiden at sådanne ting ikke sker. Det er ærgerlige penge at gå glip af.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Et rygte jeg læste for en time siden er at United havde 80 procent af en Fellaini ha del på plads i går. Om den er brudt samme eller om den bliver til noget står der intet om. Men Fellaini til United ville være en forstærkning.
Fellaini? What the fuck?

Jeg tror ærligt talt, at det rygte har noget med at gøre, at Fellaini i sit privatliv har flyttet til Manchester i stedet for Liverpool. De to byer ligger jo tæt op ad hinanden, men Fellaini flyttede til Manchester fordi han krævede mere privatliv. I Liverpool kunne han ikke leve i fred for pressen og damerne. Ja, du læste rigtigt. Damerne var vilde med ham derover åbenbart i følge ham selv.

Men jeg vil på ingen måder tude over Fellaini. Han er en helvedes dominerende fodboldspiller, der bare ejer banen, hvilket er noget United ofte savner. Men jeg er ikke sikker på, han kommer. Jeg ved dog, at United, da Fellaini var ungdomsspiller, var meget, meget interesseret i ham dengang, men han afviste op til flere gange United. Måske har Ferguson stadig et godt øje til ham, men det ville være sygt, at United henter ham. Kæft en midtbane de får.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Mm, tror også at nogen bryggede historien på hans seneste avis udtalelse om at han er flyttet væk fra Liverpool. Men hvad angår kvalitet, så jeg ham gerne i United
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster