Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Wilshere :lol: :lol: :lol: :lol: .

Han er virkelig en typisk engelsk spiller, dum som f...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Wilshere :lol: :lol: :lol: :lol: .

Han er virkelig en typisk engelsk spiller, dum som f...
Når han kommer i form, så er han den bedste midtbanespiller af alle englændere. Men ja, jeg tror bare, det er mere timing og frustration der gjorde, han blev udvist.

men kæft hvor er Arsenal dog ringe. Det er helt sindsygt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Podolski er virkelig dårlig. Som jeg forudsagde, han bliver ikke en gevinst. Manden er ekstrem middelmådig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

"Det skal man lige tage med et gram salt"

Faxe, mand...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, ja. Den studsede jeg også over. På samme måde som Ronaldinho kan noget med en bold, kan Faxe altså noget med ord. Eller måske ville det være på sin plads at sammenligne det Titus Bramble kan med en bold, og så det Faxe kan med ord. For helt godt er det jo i hvert fald ikke.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Haha, ja. Den studsede jeg også over. På samme måde som Ronaldinho kan noget med en bold, kan Faxe altså noget med ord. Eller måske ville det være på sin plads at sammenligne det Titus Bramble kan med en bold, og så det Faxe kan med ord. For helt godt er det jo i hvert fald ikke.
Næste gang du sammensætter Ronaldinho og Faxe i en og samme sætning, så er jeg nødsaget til at slå dig ihjel!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom an.

(Ronaldinho og Faxe.)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Kom an.

(Ronaldinho og Faxe.)
Jeg håber, fodboldguden straffer dig næste gang, du er på grønsværen. Det er tæt på blasfemi, det du har gang i.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

El LocoBarca

Re: Premier League Tråden

Indlæg af El LocoBarca »

Kæft et mål Suárez

El LocoBarca

Re: Premier League Tråden

Indlæg af El LocoBarca »

Jonjo Shelvey, useless :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Pep angiveligt interesseret i Chelsea-jobbet: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... diola.html

Kæft, det ville være tragikomisk, han overtog det hold. De har ingen talenter, som de kan bruge fra akademiet, en utålmodig ejer, ingen struktureret gameplan som alle holdene spiller efter, usympatiske Terry osv osv.

Please, Pep. Det har du for meget stil til.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Sådan ser Roman ud, hvis Pep skriver under
Billede
Lad det ikke ske! Alle andre steder. Selv PSG og næsten RM.

EDIT: Ej, glem det sidste.
Senest rettet af Skydefinten man nov 05, 2012 3:19 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:næsten RM.
Sådan noget må du ikke sige. Tag det tilbage!



Edit: Nå, back on track...

Billede

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

@ #23

Et af flere rygter, om at han er i kontakt med en storklub. Personligt så jeg ham aldrig træne Cfc, da jeg ikke har og kan ikke have sympati for den klub. Realistisk set, hvis det skal være en topklub i England er der vel kun Cfc, City og United.

Jeg tror at Pep har så meget autoritet, at hvis det skulle ende med ham i Cfc, sagtens kunne omstrukturere klubben, og det ville han også få lov til, imo. Men, så skal han vel vige væk fra sin 1-årige kontraktforlængelser, vil han overtage en klub hvor Mou stadig er et stort navn blandt tilhængerne (kan også være en udfordring, vise dem at han er en bedre træner, men også en last fra start af).

Ja, der er en usympatisk Terry i Cfc, men der er også en usympatisk Evra i United. Jeg så ham helst overtage United hvis det skal være England og hvis det skal være en top-klub, men ville da også være frækt at overtage et hold lige under toppen, Tottenham, Arsenal, Newcastle og gøre noget stort med dem.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:@ #23

Et af flere rygter, om at han er i kontakt med en storklub. Personligt så jeg ham aldrig træne Cfc, da jeg ikke har og kan ikke have sympati for den klub. Realistisk set, hvis det skal være en topklub i England er der vel kun Cfc, City og United.

Jeg tror at Pep har så meget autoritet, at hvis det skulle ende med ham i Cfc, sagtens kunne omstrukturere klubben, og det ville han også få lov til, imo. Men, så skal han vel vige væk fra sin 1-årige kontraktforlængelser, vil han overtage en klub hvor Mou stadig er et stort navn blandt tilhængerne (kan også være en udfordring, vise dem at han er en bedre træner, men også en last fra start af).

Ja, der er en usympatisk Terry i Cfc, men der er også en usympatisk Evra i United. Jeg så ham helst overtage United hvis det skal være England og hvis det skal være en top-klub, men ville da også være frækt at overtage et hold lige under toppen, Tottenham, Arsenal, Newcastle og gøre noget stort med dem.
Ja, jeg siger hellere ikke, at det er den endegyldige sandhed, at det bliver Chelsea, men blot poster den seneste rygte, der er på stammen af Peps nye klub til sommer. Selve artiklen er jo dårlig, fordi der er ingen quotes fra folk eller lignende, men jeg prøvede blot at diskutere, hvordan det ville være at se ham i Chelsea.

Jeg tror, Pep får det svært ved at komme til Chelsea. Han skal jo næsten ændre hele struktureren. Og det kan muligvis koste en sæson eller to med titler, selvom Mata, Oscar og Hazard er fantastiske spillere. De har pt. ikke spillere nok til at køre tika-taka, medmindre Pep vil finde en ny og direkte spillestil krydret med kreative, boldbesiddende indslag. Og kommer det til at koste sæsoner, så fyrer Roman ham bare.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster