Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor går jeg glip af sådan en kamp?? Var det fortjent af Chelsea?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:Hvorfor går jeg glip af sådan en kamp?? Var det fortjent af Chelsea?
Tja, i den ordinær spilletid, nej. United spillede flot, og de stillede op med en reservespækket trup. Den eneste A-hold spiller var Rafael, og han var kun med, fordi der ikke var andre alternativer, da vi har Jones og Smalling på vej tilbage fra skade.

United:

Lindegaard
Rafael - Michael Keane - Scott Wootton - Alexander Büttner
Darren Fletcher - Anderson
Nani - Ryan Giggs - Danny Welbeck
Javier Hernandez

Chelsea
Petr Cech
Cesar Azpilicueta - Gary Cahill - David Luiz - Ryan Bertrand
John Obi Mikel - Oriol Romeu
Victor Moses - Juan Mata - Lucas Piazon
Daniel Sturridge.

Azpilicueta og Sturridge erstattede de karantæneramte Ivanovic og Torres, ellers havde Iva og Torres sikkert også startet inde. Ligeledes indskiftede Chelsea Hazard, Oscar og Ramires ind i kampen. Bertrand erstattede en Ashley Cole, der havde småskavanker, så Cole havde sikkert også startet inde, mens United skiftede Nick Powell, Ryan Tunnicliffe og Federico Macheda.

Chelsea scorede i det 93. minut til 3-3, hvor det var en kæmpefejl af Nani, der ville drible og mistede bolden, som endte med, at unge Wootton begik et særdeles klodset straffe. Så var det Chelsea tur, for de havde Mata, Hazard, Oscar og de andre inde, altså deres a-hold, mens Rafael var den eneste, der ville være oprindelig a-spiller.

United førte alle tre gange, og spillede god fodobld og fortjente at gå videre, men da Chelsea scorede til 3-3 fik de vinger og deres superstjerner tog over.

Men jeg er stolt, fordi vores b-hold kunne spille op i mod Chelsea næsten allerbedste. Det er IMO pinligt af Chelsea, at de endnu engang udstiller deres manglende sans for talentspillere og skal bruge deres stjernespillere. Det er godt nok pinligt, for United anvendte altså 19-årige Keane, 20-årige Wootton, den omskolede kantspiller Büttner, en rusten Giggs, en Tunnicliffe, som spillede sin blot 2. kamp for United og en særdeles uduelig Macheda. Alligevel skulle de indskifte deres stjerner for at vinde - endda på en kæmpe brøler.

Igen, jeg er stotl og eg kan kun grine af Chelsea. Det var Carling Cuppen, turneringen hvor talenter og b-spillere får spilletid, så a-holdet kan slappe af. Alligevel spillede Cech, Luiz, Cahill, Mikel, Ramires, Hazard, Mata og Oscar. Ivanovic og Torres havde sikkert spillet, hvis det ikke var for deres karantæne.

Igen, pinligt af Chelsea, den lille taberklub. Jeg har respekt for os og Arsenal. Vi giver de spillere, som er i udkanten samt talenterne tid. Det er jo det, den turnering i mine øjne burde være der for for de store klubber. Men ja, Chelsa viste igen deres grimme ansigt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

TheOnlyOne

Re: Premier League Tråden

Indlæg af TheOnlyOne »

For satan hvor er det sløjt at se en Barca fan skrive "vi" om United... Det går altså ikke

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

TheOnlyOne skrev:For satan hvor er det sløjt at se en Barca fan skrive "vi" om United... Det går altså ikke
Jeg er nu United-fan, som er på et barca-forum. :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Quaresma »

TheOnlyOne skrev:For satan hvor er det sløjt at se en Barca fan skrive "vi" om United... Det går altså ikke
Hahaha, looool.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Har jeg fortalt at jeg hader Chelski over alt på denne jord? Normalt har jeg svært ved at hade folk (jeg hader f.eks. ikke oversætteren eller Pablo) men Chelski, føj for satan en flok klamme svin de har samlet i den klamme klub.

Pep skal til Man Utd og så skal han bare voldtage de klamme plastik klubber som Chelski og shitty.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Har jeg fortalt at jeg hader Chelski over alt på denne jord? Normalt har jeg svært ved at hade folk (jeg hader f.eks. ikke oversætteren eller Pablo) men Chelski, føj for satan en flok klamme svin de har samlet i den klamme klub.

Pep skal til Man Utd og så skal han bare voldtage de klamme plastik klubber som Chelski og shitty.
Tja. Den er de seneste dage blevet lidt tricky. Serran og Txiki er begge blevet ansat hos City, og Pep havde et godt forhold til de to. Jeg frygter, at de får ham overtalt til at overtage City, nu hvor Mancini er en sovsekande og ikke kan styre et stjernehold til at slå freaking Ajax og for andet år må stå tilbage med bukserne nede i det fornemt europæisk selskab.

Jeg magter ikke Pep i City. Jeg håber, han har mere ære i livet end at styre det taberhold til succes og tager til United.

Jeg har dog læst, at Pep altid har haft beundret United som ung og som spiller og gerne ville have spillet der i sin aktive-karriere og han har stor respekt for Ferguson, så jeg håber, at det kan spille ind, når han skal vælge sin nye klub.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Serrano og Txikis ansættelse kommer en kende for sent, du behøver ikke at være bange for Pep kan ende i City.

Pep til Man Utd er done deal, du hørte det her først.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Wtf, du er tilbage Visca...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Wtf, du er tilbage Visca...
:cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Wtf, du er tilbage Visca...
Yeah, godt at se dig Visca!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Tak Tak Jonas :)..
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

@ Visca.

Jeg tror også, at Pep bliver United-manager, men Serrano og Txiki kan måske få ham til at ændre mening.

Men altså som ESPN her fornyligt skrev, så var Ferguson jo i New York, i Peps nuværende bopæl, og snakke United-business med Pep sammen med sportsdirektør David Gill og en af Glazer-drengene.

Jeg tror mere på ESPNs historie, for jeg kan altså aldrig huske at Ferguson har "pjækket" fra sit job i mere end en dag, og slet ikke over Atlanten og være i USA i en uges tid, mens der er landskampspause. Han plejer at være i klubben og træne de resterende spillere, der ikke er med landsholdet i selskab med sit stab.

Dog siges det, at de to skal udgøre en duo, så Pep ikke får helt frie tøjler til at starte med, men mere lige lære United at kende. Ferguson bliver så derefter en sportschef i klubben.

Jeg glæder mig til at se Pep i United, hvis det sker. Mest af alt, fordi han ikke umiddelbart har de helt samme ressourcer til at formidle hans filosofi i a-truppen af centrale midtbanespillere. Der er dog Cleverley og Anderson, som kan trille bold, og akademi-holdet har Lingard og Cole, som virker meget lovende.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Hvor er Mander? Når han kommer tilbage så kommer folk velsagtens i bukserne af gensynens glæde`?...

Sagt med et glimt i øjet ;-)
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Jeg er helt enig med Wenger her. WTF?!
Wenger condemns Chelsea over Mark Clattenburg scandal
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... rg-scandal

Mit had til Chelsea bliver næppe mindre af Clattenburg-sagen. Ikke engang spiller som Mata og Hazard har mildnet mit syn på dem :|
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster