Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Brombi »

Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Når man ser den stemmefordeling, så begynder man at danne sig et blik over hvor subjektiv ogl ligegyldig titlen egentlig er...
Top tre var spot on, men man frygter lidt for den dag, hvor det ikke er lige så let at finde verdens bedste fodboldspiller. Det kan altså gå grueligt galt med nogle af de idioter, der har stemt.
Man kan selvfølgelig lave nogle regler i retning af;
- man må ikke stemme på en landsmand
- man på ikke stemme på en fra samme klub
- det skal ikke være freelance journalister som stemmer

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Ellers skulle folk som har stemt totalt uforklarligt bare straffes på måder, som kun BG og #23 ville kunne finde på.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Awards-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Argumentet fra den danske journalist med at Ronaldo skulle leve leve op til et stort pres som ung, hvor Messi har haft en mere beskyttet tilværelse i Barça, det er da for skørt! Gad vide om han virkelig har sagt det.

For det første har det ikke meget med 2012 at gøre, for det andet kan jeg dårligt forestille mig et større pres end at skulle tage over for Deco og Ronaldinho efter man lige har fået 10'eren i en af verdens absolut største klubber efter to sæsoner klart under niveau. Puha, det lyder ikke nemt, men Messi klarede den. The rest is of course HIStory.


I øvrigt ret vildt at vinde den som 21-årig, som Messi gjorde!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Daluigi »

Gad vide hvordan stemmerne så ud, hvis de ikke blev offentliggjort?... Ville der ryge flere til Messi eller flere til Ronaldo, måske en helt tredje... Hvad tror I?
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Gad vide hvordan stemmerne så ud, hvis de ikke blev offentliggjort?... Ville der ryge flere til Messi eller flere til Ronaldo, måske en helt tredje... Hvad tror I?
Fordelagtigt for Michael Monet - folk tør simpelthen ikke stemme på ham efter penis-stuntet. Ikke at jeg bebrejder dem.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Iniesta skulle have vundet Ballon D'Or. Man kan ikke komme uden om den mand. Det er grinagtigt.

Men den største joke er simpelthen Alves på årets hold. Hold da kæft, det er til grin. Lahm er lysår bedre end den mand. Alves er igang med en Evra-lignende periode over længere tid. Elendig og en stor joke. Jeg har mere og mere svært ved at tage kåringer seriøst.

Det samme med Pique. Kompany var sublim. Jeg erkender at Pique gjorde det flot under EM, men 6 kampe til en slutrunde kan virkelig ikke opveje en dårlig sæson for Barca. Igen, kåringer er mystiske.

Og Falcao over Pirlo? det giver ingen mening.

Og f.eks. Löws stemme. Han stemme Özil som nummer 1, NEUER som nummer 2 og Xavi som nummer 3. Det er jo seriøst en joke det der. Igen, kåringer er så efterhånden ligegyldige, når så stort et land kan stemme så åndsvagt.
Senest rettet af # 23 tirs jan 08, 2013 4:52 am, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Og folk skal lade være med at være efter Ronaldo for den måde hans armbånd går videre. Messi har jo også undgået at stemme på Ronaldo, da hans stemmer gik til Iniesta, Xavi og Aguero. Aguero er jo ikke bedre end Ronaldo - det hele er så politisk og egokørende for de store stjerner. Hver især bruger deres egne tricks på at fremme sig selv. Usmageligt, barnligt og klamt. Virkelig. Folk burde have anerkendelse nok til at acceptere en konkurrent. Det her er IMO virkelig barnligt.

At Ronaldo giver armbåndet videre, at Messi undgår Ronaldo, at Casillas undlader Messi osv osv. Det giver jo ingen mening.
Senest rettet af # 23 tirs jan 08, 2013 4:58 am, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Altså ... hvem fanden er det lige der rent faktisk har stemt på Balotelli?
Balotelli har fået tre stemmer. Østrigs, Palæstinas og Laos' kaptajner har alle stemt Balo som nummer 3 på deres liste. Mystik. Igen, kåringer er fuck'd.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:Ellers skulle folk som har stemt totalt uforklarligt bare straffes på måder, som kun BG og #23 ville kunne finde på.
Jeg håber alle dme, der har stemt anderledes end Ronaldo, Messi eller Iniesta, bliver voldtaget af en ko på en sønderjysk mark, bliver fundet ved vejkanten og samlet op af tre fulde idioter, der kører hjem hele vejen til lorte Randers, hænger ham op på torvet til en kedelig, jysk polterabend, hvor manden skal kigge på en landsmands røv i 3 timer mens han bliver terroriseret med strafferetsparagraffer på lydbånd samt han får fortalt, at i skrivende stund er Anonymous igang med at tømme hans bankkonti og er igang med at skaffe ham et milliardgæld.

Var det nok?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af # 23 »

Og så trænerkåringen? Guardiola? Giv mig seriøst muligheden for at trække vejret. Endnu større joke. Bosque og Mourinho er jeg enig i. Den sidste skulle gå til enten Jürgen Klopp eller Roberto Di Matteo. Endnu engang, kåringer er fuck'd. Lorte kåringer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Awards-tråden

Indlæg af emo »

Natte Ravn? Nat nat...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Synes Gustav var meget tiltrækkende i aftes.
Jeg tænkte på ham mens kæresten legede med pytonen.
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

# 23, har du nogen holdning til den netop overståede Ballon d'Or-kåring?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Ray Hudson:
Lionel's tuxedo exceeded majesterial.It was like he was wearing heavens ceiling! Sweet as the light of the stars;just like him..MESSI.
:cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Sagde jo at hans suit var frækt!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 46 gæster