Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Random Chelsea-fan skrev:For han er jo fysisk stærk og kan holde de tynde Barcelona spiller væk...
Haha, det fik mig sgu til at grine lidt. Piqué, Puyol og Mascherano er nemlig på ingen måde fysisk stærke og de er faktisk et par tændstikmænd, lidt i samme pulje som Cuenca.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Den her er også god:
Personligt håber jeg på at vi går hårdt til dem. Og mig, der normalt hader diving, håber virkelig på at Drogba laver et dive der forsager at fx Xavi ser rødt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, intelligente udsagn er tydeligvis i højsædet.

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

Hvis Real ryger ud til Bayern, så er jeg satme klar til at sælge CL for at tage ligaen! (hvis der skal vælges)

Hvad er jeres drømmescenarie? udover Barcelona tager The Treble selvfølgelig.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Jeg ville tage CL.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg tager også CL over ligaen i denne sæson.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Så det hypotetiske valg står mellem Bayern som CL-vinder og Barca som La Liga-vinder eller Barca som CL-vinder og Real som La Liga-vinder?

Håneretten er størst ved at indhente Reals monsterforspring og efterlade klubben uden trofæer og Mourinho med en fyreseddel, men at vinde Champions League er nu også noget helt specielt.

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

Flax_Generous skrev:Så det hypotetiske valg står mellem Bayern som CL-vinder og Barca som La Liga-vinder eller Barca som CL-vinder og Real som La Liga-vinder?

Håneretten er størst ved at indhente Reals monsterforspring og efterlade klubben uden trofæer og Mourinho med en fyreseddel, men at vinde Champions League er nu også noget helt specielt.
Lige præcis det jeg mener.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

"Første hold til at vinde CL to år i træk i den moderne æra" virker nu også ret tiltalende. Det havde dog været bedre, hvis ikke vi var røget ud til Inter i 2010, og kunne have nappet den på Bernabéu..
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

... så ville vi også have vundet Champions League 3 år i træk nu! :eek:

(Forudsat at vi i den alternative virkeligheden også havde skilt os af med Zlatan til fordel for Villa, og leveret en ligeså god sæson som vi gjorde i den virkelige virkelighed.)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Squix skrev:
Flax_Generous skrev:Så det hypotetiske valg står mellem Bayern som CL-vinder og Barca som La Liga-vinder eller Barca som CL-vinder og Real som La Liga-vinder?

Håneretten er størst ved at indhente Reals monsterforspring og efterlade klubben uden trofæer og Mourinho med en fyreseddel, men at vinde Champions League er nu også noget helt specielt.
Lige præcis det jeg mener.
Jeg er med dig Squix (og Flax), Mourinho kommer ikke igen (især ike hvis vi tager ligaen for næsen af ham og Bayern tager CHL drømmen), det gør CHL-sejren, altså kommer igen :cool:

Alt dette er dog hypotetisk, for Madrid er i mine øjne storfavoritter imod Bayern da de har hjemmebanefordel i returen samt har et ok liga program omkring kampene (ja ifht Clasico får de nok tid til at forberede udekampen som ikke er lige så kritisk for dem som den er for Bayern. Desværre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:"Første hold til at vinde CL to år i træk i den moderne æra" virker nu også ret tiltalende. Det havde dog været bedre, hvis ikke vi var røget ud til Inter i 2010, og kunne have nappet den på Bernabéu..
Sandt nok.

Konklusionen må være, at Barca skal tage både mesterskabet og Champions League (i finalen mod Real).

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jose Manual Silva, the Portuguese linesman in Inter-Barca 1st leg Semi (Milito offsie goal), is reportedly being investigated for bribery.
Ha. Jeg vidste, at han var en skidt kar´l.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

:eek:

Hvad ville der i så fald kunne ske? Det ville være den bedste, hårdeste og mest sure klud at smide i ansigtet på Mourinho, efter alt det lort han har sagt om os og dommerne.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:
Jose Manual Silva, the Portuguese linesman in Inter-Barca 1st leg Semi (Milito offsie goal), is reportedly being investigated for bribery.
Ha. Jeg vidste, at han var en skidt kar´l.
Lol, jeg håber Mourinho bliver spurgt vedr dette på næste pressekonference, hvis altså han tør at stille op.

Mourinho har vundet sine to CHL titler med hold som alt andet har været favoritter til trofæet qua deres spil og kvalitet samtidigt med at de har vundet freaksejre for at gå videre (da Porto slog Man U via en korrekt Scholes mål som blev annulleret og selvfølgelig Inters samlet vulkan-freak-sejr over Barca)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman, nosslo15 og 83 gæster