Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Hvor er det fedt at Barca fylder så meget hos ham. Han er ved at skide i bukserne hvis ikke han allerede har gjort det. Når man taler så meget om andre er det på grund af frygt og mangel på evner der kan dæmme op for Barca. Bliv ved Mou, du er spas at læse om.
Allez...

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... o-hints-at... Så er Mourinho igang igen! Klamme svin!
Det er noget af en sjov artikel. Journalisten konkluderer, at Mourinho insinuerer, at Barcelona for dommerhjælp, og det enete de kan citere ham for er "Because they're very good". Det er noget af et vagt grundlag.

Og vi er jo garanteret en plads i finalen. Chelsea er helt igennem ringe. Med et træt, gammelt hold og en manager, der er kølerfigur for spillertruppen, er der ikke meget at komme efter.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
Nidzo7 skrev:El Clasico i chl finalen? Åh gud mine nerver kradser af..
Nu skal Real jo først lige slå Bayern ud, hvilket jeg ikke tror bliver helt så let igen.
I lyder nu som madridistas :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jbninc skrev: Og vi er jo garanteret en plads i finalen.
Don't jinx it!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Når man står i en semifinale i CL, skal man overhovedet ikke føle sig sikker på avancement. På det her tidspunkt kan ethvert hold gøre det af med én i løbet af få sekunders uopmærksomhed.

Jeg er personligt ikke i tvivl om at Chelsea kommer ud for at forsvare mod os. Bliver eddermame interessant at se Messi mod David Luiz. Terry er ikke så mobil som han har været. Ivanovic og Cole er rutinerede backs, som stadig er forholdsvis hurtige. Jeg tror ikke det bliver 1mod1 via kanterne i nær så høj grad vi skal satse på. Chelsea er også vant til at forsvare bredt i PL. Dette bekommer dog os en smule bedre, eftersom vi elsker at spille os gennem midten.

Chelsea spiller dog med tre på midtbanen, hvilket gør det mere kompliceret at finde et rum mellem deres forsvar og midtbane, hvor Messi normalt kan have det som blommen i et æg. Deres midtbane kommer sandsynligvis til at være Ramirez, Essien og Lampard. Jeg tror ikke Di Matteo tør andet. Vi har spillet mod midtbaner, der var meget hurtigere, meget mere løbestærke og dynamiske end deres. Lampard kommer til at halse rundt som en hund i et spil kejler for at bruge en kendt fodboldfloskel. Jeg tror de kommer til at fokusere så meget på at forsvare at deres midtbane ikke vil bringe meget fremadrettet.

Deres angreb er alt andet end sammenspillet. Men med folk som Torres og Drogba kan man aldrig vide sig sikker på noget. De kan sagtens lyne mod én får de muligheden. Mata har vi stiftet bekendtskab med tidligere i Valencia. Men han bliver Alvés-føde. Kalou eller Sturridge skal Puyol nok fortække. I nærheden af vores forsvar kommer Torres til at håndtere bolden som Gustav håndterer toiletrengøring. Hvis hans førsteberøring var dårlig før, så bliver den endnu ringere hvis han presses. Problemerne opstår i løbeduel med ham. Hvis han spilles fri kan han løbe fra hele vores forsvar. Derfor pres på boldholder og placeringsstærke forsvarsspillere er et must. En af deres største trusler bliver på dødbolde i luftspillet. Det bliver ikke rart. Jeg forventer allerede en forsvarskæde bestående af hovedstødsstærke folk som Alvés, Piqué, Mascherano og Puyol samt Busquets på midtbanen. Det bliver vigtigt at få disse spillere med.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Mou involveret ?
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis de mangler terry så er de på røven! Han er chelsea! Lampard er en skygge af den spiller han var... Han bringer intet andet end mål på straffe... Og et forsvar med luiz og cahill er skidt... Meget ringere end mexes og nesta som har rutine i at spille store kampe... Ved godt at det er dårlig stil at ønske spillere skadet men terry må meget gerne være skadet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Her er Michael Cox's take på kampen i går i øvrigt. Det er en meget interessant pointe, med Chelsea's yderst mystiske midtbanekonstellation, hvor Mikel lå bagest, Lampard lidt længere fremme og Mata lidt længere fremme end Lampard. Hvis de positionere sig på samme måde mod os, kommer der til at være så meget plads til Messi, fordi det jo er alt andet end svært at flytte bolden forbi en 1-1-1 midtbane, der i virkeligheden ikke har nogen som helst form for bredde. Lad os håbe at Di Matteo focker lige så meget op rent opstillingsmæssigt om to uger.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Rigtig mange af os er ikke imponeret over Chelskis form, eller har stor fidus til deres spillere, maaske med rette. Der er dog nogle ting som minder utrolig meget om C.L semi-finalerne mod Inter, et hold vi heller ikke troede kunne skabe de store problemer for os.

Vores kamp program op til de to opgoer er simpelthen ikke optimalt, isaer til returen, hvor vi kan og hoejst sandsynligt kommer til at staa i en situation, hvor vi skal sejre i den kamp for at kvalificere os til finalen. Chelski har ogsaa et monster program, men i modsaetning til os, synes jeg godt de kan sige, at vi satser ALT paa de to opgoer, og derfor giver hvil til nogle af spillerene.

Her er Chelskis kampprogram fra nu af og til returen paa Camp Nou.
7 April Chelsea - Wigan
9 April Fulham - Chelsea
14 April Spurs - Chelsea
18 April Chelsea - Barca
21 April Chelsea - Arsenal
24 April Barca - Chelsea

Som man kan se, de skal spille mange kampe, og mange svaere kampe, f.eks. er kampene mod Spurs (mener det er FA Cup semi?) og kampen mod Arsenal plus Fulham ude svaer kampe. Men som sagt, de kan maaske sige, ok vi tror ikke vi kan naa 4. pladsen, saa lad os satse paa C.L.

Vi gaar saa videre til vores kampprogram og som sagt, det er ikke optimalt det her. Proev lige at tage et kig paa det her.
7 April Zaragoza - Barca
10 April Barca - Getafe
14 April Levante - Barca
18 April Chelsea - Barca
22 April Barca - Real
24 April Barca Chelsea

Tag lige et kig paa El Clasico, den kamp spilles to dage foer Semi-finale returen paa Camp Nou, det er virkelig ikke optimalt. Jeg kan ikke forstaa at det spanske fodboldforbund har fucket saa meget op, at de i sin tid valgte at afvikle El Clasico mellem C.L semi-finaler. Det kan baade skade os og Real, og det er det spanske fodboldforbund vel ikke interesseret i?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

FA Cup-semifinalen mod Spurs og opgøret mod Arsenal, der reelt kan slukke drømmen om fjerdepladsen, er ekstremt vigtige for Chelsea. Så jeg tror ikke, at de får en fordel på den front. Egentlig er der vel næsten større chance for, at Barca kan spare spillere, f.eks. mod Levante, ligesom det vist skete mod Osasuna.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror ogsaa Barca ikke har noget valg end at spare spillere mod Levante f.eks., men igen, har de raad til det, naar Real er foran?. Jeg har bare paa fornemmelsen at Chelsea vil sige, ok FA Cup er ikke saa vigtig alligevel, lad os satse paa C.L, og i ligaen er de 5 point efter Arsenal paa 4. pladsen, meget svaert at de indhenter den, det kan godt vaere de siger, vi saetter b-kaeden og saa maa vi se hvad der sker.

Men selv hvis de skal ud i haarde kampe, saa er de 3 opgoer vi skal paa 6 dage ikke opimalt. Hvis El Clasico gaar hen og bliver kaos og beskidt igen, saa kan vi risikere at vaere nedslidte baade mentalt og fysisk, og saa blive returen paa Camp Nou en meget meget svaer kamp.

Man kan godt sige at Pep endnu engang skal bevise sit vaerd som den store motivator, for han og hans hold staar overfor en meget meget svaer opgave, baade i ligaen og i C.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »


Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Det bliver en virkelig spændende uges tid fra d. 17-25 april. Der er mange ting i fodboldverdenen der falder på plads her. Vi kan ikke opgive krigen på nogle fronter. Heldigvis får både Chelsea og RM også et tætpakket program.

Med tre absolut topkampe på blot seks dage, tror jeg vi er nødt til at være meget varsomme med at dosere spilletid.

Valdés får uden tvivl alle tre kampe. Alvés, Busquets samt Messi kan formentlig også spille dem alle tre. Kunne godt være en idé i at spare nogle af dem mod Levante. Piqué er skadet pt., og mit gæt er at han kommer med mod Levante samt mod Madrid. Puyol, som sjældent kan spille tre kampe på én uge, får Chelsea-kampene. Jeg håber han kan være med i aften og mod Levante også. Mascherano kan se frem til at blive anstreng den næste tid. Han kan få alle kampe undtagen måske Levante, så han får et hvil op til dræber-ugen. Adrianos time to shine er kommet. Det er foruroligende, men faktum er at vi ikke har andre naturlige venstre backs end ham, og med Puyol allerede overbebyrdet, er der langt ned til næste mand som nok er Muniesa eller måske Keita eller lign. Jeg har det sådan set fint nok med Adriano, men han kan ikke spille samtlige kampe det næste stykke tid, og hvad hvis han pludselig bliver skadet som han har gjort nogle gange i år? Xavi og Keita i det første opgør mod Chelsea. Så bliver det nok Xavi og Iniesta mod RM, mens Iniesta og Keta får det sidste mod Chelsea. Naturligvis med indhop fra Thiago og Cesc. Hvad vi gør på kanterne bliver et mysterie, der også vedrører spørgsmålet hvor Afellay står pt? Kunne være fedt hvis Pedro begyndte at finde storspillet frem nu.

Én ting er sikkert og det er at det ikke er tiden at blive skadet i. Gad vide om vi overhovedet har nogle spillere tilbage efter d. 24 april?
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Det er jo nærmest helt madrid-agtig med de indlæg de skriver :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 44 gæster