Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der har set Sporting kampen?
De har kørt City over.
De har fuldstændig domineret kampen.
Det er længe siden at jeg har set dem spille så smukt.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Nogen der har set Sporting kampen?
De har kørt City over.
De har fuldstændig domineret kampen.
Det er længe siden at jeg har set dem spille så smukt.
Så den første halve time, der var de godt med. City var kun farlige på standardsituationer. Dejligt med nederlag til dem.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Det der er forskellen på gode hold og verdensklassehold. Verdenklasse hold kender deres besøgelsestid.

Men for fanden, det er uuholdeligt at være vidne til at et hold som United så tydeligt overlader al midtbaneinitiativ til modstanderen. Om de hedder er Bolton eller Barcelona, er efterhånden blevet ligegyldigt.

Jeg tror nu ikke de overlader initiativet, Athletic er ganske enkelt bedre end Man Utd på midten.
Så ser du ikke nok United. Medmindre Scholes er på banen, overlader United glædeligt bolden til modstanderen for derimod at være klar til at udnytte,når modstanderen laver fejl. Det er efterhånden ved at blive Uniteds stil. Især europæisk mod kompetente modstandere.
Ok så ser jeg ikke nok Man Utd, men jeg holder fast, Athetic er bedre på midten end Man Utd. Jeg tror nu ellers de vil med glæde kontrollere midtbanen, når de har Smalling og Evans samt Rafael i forsvaret, hvis de kunne altså. Men det er jo så tydeligt at Athletic er bedre på midten. Ja faktisk vil jeg sige at Athletic er bedre hold i aften.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Nøj, tæt på udligning!

Sporting...så dem forrige år i Lissabon i Champions League mod FC Bayern München, hvor de tabte 0-5 hjemme. Der var sgu stille på deres ellers flotte stadion.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Det der er forskellen på gode hold og verdensklassehold. Verdenklasse hold kender deres besøgelsestid.

Men for fanden, det er uuholdeligt at være vidne til at et hold som United så tydeligt overlader al midtbaneinitiativ til modstanderen. Om de hedder er Bolton eller Barcelona, er efterhånden blevet ligegyldigt.

Jeg tror nu ikke de overlader initiativet, Athletic er ganske enkelt bedre end Man Utd på midten.
Så ser du ikke nok United. Medmindre Scholes er på banen, overlader United glædeligt bolden til modstanderen for derimod at være klar til at udnytte,når modstanderen laver fejl. Det er efterhånden ved at blive Uniteds stil. Især europæisk mod kompetente modstandere.
Ok så ser jeg ikke nok Man Utd, men jeg holder fast, Athetic er bedre på midten end Man Utd. Jeg tror nu ellers de vil med glæde kontrollere midtbanen, når de har Smalling og Evans samt Rafael i forsvaret, hvis de kunne altså. Men det er jo så tydeligt at Athletic er bedre på midten. Ja faktisk vil jeg sige at Athletic er bedre hold i aften.
Jeg kritiserer bestemt hellere ikke Bilbao, men hvis United virkelig higede efter at være kontrollerende, ville de sagtens evne at overtage styringen. Men desværre for mig, så er det ikke længere Uniteds filosofi. Jo, når de møder keglehold som Wigan og Bolton på hjemmebane, men så snart modstanderen kan lidt eller er kompetent, så er det der omstillingspis, de praktiserer. Det er lidt svært at vænne sig til, når man blev forelsket i 90'er-stilen med tempo, angrebsiver og til tider gung ho fodbold!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

WTF, har Bielsa damp?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Europa League

Indlæg af FCBarcelonaChr »

1-1! Llorente! Hvem ellers?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Havde fortalt Man U fans på bold.dk at Llorente ville score med hovedet. Jeg er så fuckin klog.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Forhelvede, Smalling. Alle måder i verden at score på, så burde man forhelvede dække af for mandens hovedstød!!!!!!! ELENDIGT.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Siden de sene CM eller de tidlige FM dage, har Llorente aldrig skuffet mig. Måske kun i kampene imod Real.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

#23#.

Som sagt, hvis de virkelig kunne kontrollere midtbanen i dag, så havde de gjort det. Det er jo ikke sådan at Sir Alex Ferguson siger til sine spillere, jamen gutter, lad dem tage initiativet, lad dem skabe masser af chancer og lad dem bare være farlige og kontrollerende, vi satser på kontra.

Som sagt, hvis de virkelig kunne forsvar dette meget urutineret forsvar, så havde de med glæde gjort det. Sagen er bare den, at Athletic bare er bedre end Man Utd på midten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:#23#.

Som sagt, hvis de virkelig kunne kontrollere midtbanen i dag, så havde de gjort det. Det er jo ikke sådan at Sir Alex Ferguson siger til sine spillere, jamen gutter, lad dem tage initiativet, lad dem skabe masser af chancer og lad dem bare være farlige og kontrollerende, vi satser på kontra.

Som sagt, hvis de virkelig kunne forsvar dette meget urutineret forsvar, så havde de med glæde gjort det. Sagen er bare den, at Athletic bare er bedre end Man Utd på midten.
Selvfølgelig siger han ikke, at de skal sprede benene for modstanderen, men Ferguson går meget op i, at spillerne dækker banen af på den måde, så når modstanderen spiller bolden i det område, spillerne dækker af, kan de hurtigt erobre den og samtidig iscenesætte et hurtigt kontra. Det her bliver også beskrevet i Nevilles bog, hvor han fortæller, hvordan de mere og mere ændrede spillestilen til det her - især i europæisk henseende og storkampe. Det var noget Carlos Querioz igangsatte i United, da var assistent-træner.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Europa League

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:WTF, har Bielsa damp?
hvad har han gjort?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:
# 23 skrev:WTF, har Bielsa damp?
hvad har han gjort?
Han gik frem og tilbage på de stiplede linjer, der skal forestille trænerens område med ansigtet nede i jorden og sådan nærmest ritualagtigt. SÅ meget komisk ud.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Som sagt, jeg kender til Man Utds spillestil, men med det her forsvar, så tror jeg altså ikke de går ud og praktiserer deres normale "Europa" spil.

Deruodver, de har spillet på kontra næsten udelukkende på udebane, eller når de har haft en føring at skulle forsvare, eller har mødt Arsenal. Man skulle da tro, at de var interesserede i at kontrollere midtbanen og kampen mod Athletic, og det tror jeg også de var/er, men de evner det bare ikke lige nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster