Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vildt comeback af City. Fedt at Touré er mester.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Uforståelig, sindssygt!

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Platon »

Vilderen. Gad vide hvor mange der tuder i Manchester lige nu? Sådan en afslutning ville jeg slet ikke kunne holde til. Først slog det mig at det mindede mig om spaniens sidste gruppekamp ved em2000 hvor de gik videre på to mål i overtiden på norges bekostning. Men var det ikke også Arsenal som vandt en titel i overtiden en gang for en tyve års tid siden mod Liverpool?
Anyway. Fint nok med en ny engelsk mester. De ku være sjove at møde i CL til efteråret.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg ejer ikke flere nerver tilbage og mit liv er ødelagt. Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer. Det romantiske ved fodbold med, at man selv skaber sit eget navn og forretning, som så giver plads til storindkøb er fortid, og det er skræmmende klamt. Jeg væmmes ved de her playboyprojekter som City, Malaga og PSG er. Ødelæggende for fodbold.

Men jeg ville være bange for United, hvis jeg var City-fan. United havde Vidic ude i næsten hele sæsonen, og 24506950970 andre skader, vi har sejlet i defensiven, vi har skulle køre nye rutiner ind på holdet i defensiven med VDS' pension og De Geas ankomst og alligevel vinder City kun på en bedre målscorer, og de har den ene superstjerne efter den anden og næsten spillet hele sæsonen skadesfrit. Watch out, fuckers!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Man kan håbe at City renser ud i truppen så naive som de kan være, sælger en del og henter nye og aldrig får dem spillet ordenligt ind. Men hvis de beholder de fleste, stammen, så vil de være mere sammentømrede næste sæson, og det vil ikke blive lettere for United.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Man kan håbe at City renser ud i truppen så naive som de kan være, sælger en del og henter nye og aldrig får dem spillet ordenligt ind. Men hvis de beholder de fleste, stammen, så vil de være mere sammentømrede næste sæson, og det vil ikke blive lettere for United.
Muligvis, men City har været prisgivet af en skytsengel som aldrig før. United har haft en meget skadesplaget trup, Chelsea havde indre uro, Wenger mister stjernerne og henter middelmådige spillere ind, Tottenham bryder sammen, Liverpool er elendige under dronningen. Alle facetter har gået deres vej og jeg nægter at tro, at de kan være så heldige på det punkt, at så mange faktorer går op i en højere enhed.

United har IMO vist stort mandsmod, at de har holdt fat i en periode, hvor der reelt set kun var Carrick tilbage af midtbanespillere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer.
Arh. Mancini er muligvis ikke i nærheden af at være en af verdens bedste trænere, men dårlig er han absolut heller ikke.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:
# 23 skrev:Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer.
Arh. Mancini er muligvis ikke i nærheden af at være en af verdens bedste trænere, men dårlig er han absolut heller ikke.
Hvad har manden udrettet?

I Italien vandt han kun Serie A, fordi Calciopoli skandalen ødelagde Juventus og Milans hersken i ligaen. De år i Inter, hvor de spillede CL, blev Mancini sat på plads gang på gang.

I mine øjne er hans italienske trofæer meget, meget billige.

I England er hans PL-titel kulminationen på en ufattelig held, der gjorde, at modstanderne havde problemer.

Nej, jeg står stadig ved, at Mancini er en dårlig træner. Ligeledes hans håndtering af Balo og Tevez' problemer. Hvordan kan man offentligt sige, at begge spillere er færdige for så at tage dem tilbage igen. Det er så amatøragtigt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med emo. Jeg haaber lidt at City dummer sig og renser ud i truppen, saelger stamspillere. Hvis de kan holde paa stamspillerene og samtidig forstaerke sig *hvilket jeg desvaerre tror de goer), saa bliver de svaere at have med at goere. Man siger jo altid, at det er det foerste mesterskab som er det svaereste at vinde, naar man er kommet i gang, saa bliver det hele nemmere, plus man faar uvurderlig erfaring, noget der kan hjaelpe en i pressede situationer. Man kan fremhaeve Man Utd, de havde heller ikke vundet ligaen i lang tid, men da de foerst fik fat i den foerste ligatitel, saa har de bare koert derudad.

City ved nu, hvad det vil sige at kaempe med om trofaer, de har spillere som har faaet erfaring, og ved hvordan de skal klare sig i pressede situationer.

De har uendlige mange penge og om man kan lide det eller ej, saa har de en erfaren og dygtig traener der ved, hvad det vil sige at kaempe med om titler. Jeg tror de bliver endnu bedre naeste aar, og det er noget pis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev: I Italien vandt han kun Serie A, fordi Calciopoli skandalen ødelagde Juventus og Milans hersken i ligaen. De år i Inter, hvor de spillede CL, blev Mancini sat på plads gang på gang.

I mine øjne er hans italienske trofæer meget, meget billige.
Spot on... der. Mere enig har vi aldrig været, og bliver det nok aldrig. ;-) :lol:
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:
# 23 skrev:Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer.
Arh. Mancini er muligvis ikke i nærheden af at være en af verdens bedste trænere, men dårlig er han absolut heller ikke.
Hvad har manden udrettet?

I Italien vandt han kun Serie A, fordi Calciopoli skandalen ødelagde Juventus og Milans hersken i ligaen. De år i Inter, hvor de spillede CL, blev Mancini sat på plads gang på gang.

I mine øjne er hans italienske trofæer meget, meget billige.

I England er hans PL-titel kulminationen på en ufattelig held, der gjorde, at modstanderne havde problemer.

Nej, jeg står stadig ved, at Mancini er en dårlig træner. Ligeledes hans håndtering af Balo og Tevez' problemer. Hvordan kan man offentligt sige, at begge spillere er færdige for så at tage dem tilbage igen. Det er så amatøragtigt.
Arrh, hvad han har udrettet?. Han kom til en klub, hvor man ganske rigtigt havde rigtig mange penge at goere godt med, men hvor der manglede en vindermentalitet. Stille og roligt har han arbejdet hen imod at implementere vindermentalitet i klubben. Han startede med at vinde FA Cup med dem, saa fok i og omkring klubben igen kunne foele, hvordan det er at vinde.

I aar har han saa styret dem til mesterskabet, og isaer da hans hold kom bagud med 8 point, var han ret god til at tage presset vaek fra dem, og det gav dem ny energi. Jeg synes faktisk han er en ret dygtig traener.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

# 23 skrev:Jeg ejer ikke flere nerver tilbage og mit liv er ødelagt. Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer. Det romantiske ved fodbold med, at man selv skaber sit eget navn og forretning, som så giver plads til storindkøb er fortid, og det er skræmmende klamt. Jeg væmmes ved de her playboyprojekter som City, Malaga og PSG er. Ødelæggende for fodbold.

Men jeg ville være bange for United, hvis jeg var City-fan. United havde Vidic ude i næsten hele sæsonen, og 24506950970 andre skader, vi har sejlet i defensiven, vi har skulle køre nye rutiner ind på holdet i defensiven med VDS' pension og De Geas ankomst og alligevel vinder City kun på en bedre målscorer, og de har den ene superstjerne efter den anden og næsten spillet hele sæsonen skadesfrit. Watch out, fuckers!
Arhh, det reddede lige min dag denne kommentar. :) Jeg synes Manchester City er fortjente mestre. De ville det mere end United, ligesom RM ville det mere end os. Men nok om det. Tillykke til City, spændende med et nyt mesterhold. Dejligt for Touré. Jeg forstår ikke at det skulle være skidt for fodbolden. Det kan da godt være City har i høj grad købt sig til det, men for det første har eksempelvis United også en historie for at købe spillere, City har bare sammensat/købt et vinderhold på meget kort tid, og for det andet, så har City spillet bedst i Premier League i år.
Visca el Barca

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Bager skrev:
# 23 skrev:Jeg ejer ikke flere nerver tilbage og mit liv er ødelagt. Det er skræmmende, at man med en dårlig træner, en arabisk playboy og 25 lejesoldater kan vinde trofæer. Det romantiske ved fodbold med, at man selv skaber sit eget navn og forretning, som så giver plads til storindkøb er fortid, og det er skræmmende klamt. Jeg væmmes ved de her playboyprojekter som City, Malaga og PSG er. Ødelæggende for fodbold.

Men jeg ville være bange for United, hvis jeg var City-fan. United havde Vidic ude i næsten hele sæsonen, og 24506950970 andre skader, vi har sejlet i defensiven, vi har skulle køre nye rutiner ind på holdet i defensiven med VDS' pension og De Geas ankomst og alligevel vinder City kun på en bedre målscorer, og de har den ene superstjerne efter den anden og næsten spillet hele sæsonen skadesfrit. Watch out, fuckers!
Arhh, det reddede lige min dag denne kommentar. :) Jeg synes Manchester City er fortjente mestre. De ville det mere end United, ligesom RM ville det mere end os. Men nok om det. Tillykke til City, spændende med et nyt mesterhold. Dejligt for Touré. Jeg forstår ikke at det skulle være skidt for fodbolden. Det kan da godt være City har i høj grad købt sig til det, men for det første har eksempelvis United også en historie for at købe spillere, City har bare sammensat/købt et vinderhold på meget kort tid, og for det andet, så har City spillet bedst i Premier League i år.
Hvordan kan du sammensætte United med City? United køber spillere ja, men de gør det ikke af en rigmands penge, men af penge, de SELV tjener ind. Jeg kritiserer ikke, de køber spillere. Jeg kritiserer, at det er sheikens gyldne lomme, der gør City dygtige. Det er det klamme ved det. Det er hrådt arbejde, en fantastisk manager og en flot historie, der har skabt fundamentet Manchester United. Ikke en rig playboy, der forvandler FM til real life manager
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Jeg kan ikke se det heldige i Citys mesterskab? De henter et 8 point forspring med få runder tilbage af ligaen. De slår deres nærmeste rival 1-6 og 1-0.. Og udover det, så spiller de langt mere underholdende end United.

At deres sejre og titler kommer i hus pga. penge, er noget du må vende dig til. Vi har kæmpet mod langt værre ting i Barcelona, såsom diktatur og undertrykkelse. Nu kæmper vi så mod statens penge.... Det er klamt, men det er faktum.

Citys mesterskab kommer sig af bedre spil og en generelt meget bedre og breddere trup.

og mest af alt - YAYA!!!!!
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:Jeg kan ikke se det heldige i Citys mesterskab? De henter et 8 point forspring med få runder tilbage af ligaen. De slår deres nærmeste rival 1-6 og 1-0.. Og udover det, så spiller de langt mere underholdende end United.

At deres sejre og titler kommer i hus pga. penge, er noget du må vende dig til. Vi har kæmpet mod langt værre ting i Barcelona, såsom diktatur og undertrykkelse. Nu kæmper vi så mod statens penge.... Det er klamt, men det er faktum.

Citys mesterskab kommer sig af bedre spil og en generelt meget bedre og breddere trup.

og mest af alt - YAYA!!!!!
Jeg siger ikke, det er heldigt på banen. Jeg siger, at de har været heldige med alle faktorer er gået i deres vej med et elendigt Arsenal-hold, et Chelsea-hold med meget indre uro og manglende generationsskifte, et meget, meget skadesplaget United-trup og sejlende hold som Spurs og Liverpool. På denne front har City IMO virkelig været prisgivet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster