Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Europa League

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Hvor mange billetter har Athletic fået stillet til rådighed?. Det virker som det er dem der spiller hjemme :eek: :eek: :eek: .
sådan er da nærmest altid på old trafford ?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Hvor mange billetter har Athletic fået stillet til rådighed?. Det virker som det er dem der spiller hjemme :eek: :eek: :eek: .
Uniteds fans er til tider en skandale på hjemmebane. Alle husker vel Keanes sandwichkritik af dem. Efter Glazers indtog har de hardcore og larmende United-fans holdt sig væk fra Old Trafford. Sørgeligt, for holdet har brug for larm. Modsat er Uniteds udebanesfans fantastiske.

Ps. Hvor er det latterligt, at da Giggs fik debut var Muniain og Phil Jones ikke engang født. #Legend.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Så et sted at der var 8.000 fra Bilbao, som havde taget turen. Ved ikke om alle havde en billet :smile:

Man U døjer vel også med storklubssymdromet, hvor halvdelen på stadion er turister på storbyferie.

Dejligt at se Bilbao spille så teknisk fodbold. Frisk med 3 mand fremme.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Werge: "Martinez er lige op til i dag blevet omskolet da en af Bilbaos midterforsvarer har karantæne". OMFG, så hav dog Jeres facts rigtige. Han har spillet en del gange i denne sæson under Bielsas revolution af Bilbao.

Tænk af sådanne intetvidende spader kan tjene så mange penge på at lukke forkert lort ud.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Valencia allerede foran 2-0 over PSV efter 12. minutter! Soldaten.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Ja, studsede jeg også over. Jeg har altid set ham som en def.midt. og har længe spillet def.midt. men siden Bielsa kom til har jeg lagt mærke til at han har været ret så fast i det centrale forsvar, hvilket Wiki også er enige i. Så det må Werge der fejlede lidt... tror jeg.
In the 2011–12 season, under new manager Marcelo Bielsa, Martínez began being regularly used as a central defender
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Man skulle tro, at der blev spillet på San Memes, for United kontrollerer ikke en fucking skid. Så pisse pinligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Er det første gang under Bielsa, de spiller 4-3-3? Jeg mindes kun at have set dem i 3-4-3.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Hold da op, hvordan kan der være frispark til Man Utd der?. Hvis der var frispark i den situation, så var det til Llorente.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Europa League

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heldigt mål.. Kom igen Bilbao..

teemuss

Re: Europa League

Indlæg af teemuss »

bibao har været klart bedst indtil nu synes jeg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Det der er forskellen på gode hold og verdensklassehold. Verdenklasse hold kender deres besøgelsestid.

Men for fanden, det er uuholdeligt at være vidne til at et hold som United så tydeligt overlader al midtbaneinitiativ til modstanderen. Om de hedder er Bolton eller Barcelona, er efterhånden blevet ligegyldigt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Hvor mange billetter har Athletic fået stillet til rådighed?. Det virker som det er dem der spiller hjemme :eek: :eek: :eek: .
sådan er da nærmest altid på old trafford ?
Jo jo, jeg er med på at der plejer at være stille på Old Trafford, men jeg er mere imponeret over Athletic fans, de har skabt en vanvittigt stemning!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Det der er forskellen på gode hold og verdensklassehold. Verdenklasse hold kender deres besøgelsestid.

Men for fanden, det er uuholdeligt at være vidne til at et hold som United så tydeligt overlader al midtbaneinitiativ til modstanderen. Om de hedder er Bolton eller Barcelona, er efterhånden blevet ligegyldigt.

Jeg tror nu ikke de overlader initiativet, Athletic er ganske enkelt bedre end Man Utd på midten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Det der er forskellen på gode hold og verdensklassehold. Verdenklasse hold kender deres besøgelsestid.

Men for fanden, det er uuholdeligt at være vidne til at et hold som United så tydeligt overlader al midtbaneinitiativ til modstanderen. Om de hedder er Bolton eller Barcelona, er efterhånden blevet ligegyldigt.

Jeg tror nu ikke de overlader initiativet, Athletic er ganske enkelt bedre end Man Utd på midten.
Så ser du ikke nok United. Medmindre Scholes er på banen, overlader United glædeligt bolden til modstanderen for derimod at være klar til at udnytte,når modstanderen laver fejl. Det er efterhånden ved at blive Uniteds stil. Især europæisk mod kompetente modstandere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten, Google [Bot] og 81 gæster