Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Lidt 'sjove' stats:
Once again, for the 12th week this season, Man City have zero players injured. The closest team to Man City for injury free weeks is Villa with four ... The most players City have had out at any one time has been four (twice) while Man United’s most has been 13 (once). United have also have 12 players out twice this season. Man United have never had fewer than four players out injured at any time this season.

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Det er også vanvittigt som United har haft skader i denne sæson.. Og hermed også endnu mere imponerende at de ligger som de gør.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:Det er også vanvittigt som United har haft skader i denne sæson.. Og hermed også endnu mere imponerende at de ligger som de gør.
Så længe det ikke er Ferguson, som bliver skadet, så kan United mangle et helt hold, men den gode skotte vil altid svare igen med noget vildt. Uniteds bedste spiller, hvis man kan titulere ham som spiller.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Chelsea: Cech; Bosingwa, Cahill, Terry, Bertrand; Essien, Romeu, Malouda; Sturridge, Torres, Kalou.
Det er altså 8 ændringer, det er vidst tydeligt at se, hvilken kamp han prioriterer højst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber Arsenal slår dem, samtidig med at Spurs og Newcastle vinder deres kampe, så er 4. pladsen i ligaen røget med garanti. Og så håber jeg selvfølgelig at vi sætter dem på plads på tirsdag. En helt igennem klam klub Chelsea er.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

iStokholm

Re: Premier League Tråden

Indlæg af iStokholm »

Visca El Barca skrev:Jeg håber Arsenal slår dem, samtidig med at Spurs og Newcastle vinder deres kampe, så er 4. pladsen i ligaen røget med garanti. Og så håber jeg selvfølgelig at vi sætter dem på plads på tirsdag. En helt igennem klam klub Chelsea er.
Kunne ikke være mere enig. Især det sidste.

De er så højrøvede i Chelsea lige for tiden - men taber de mod Arsenal samtidig med at vi sender dem ud af CHL, så har de "kun" FA-cupen tilbage. Men det bedste ved det hele, er da at de ikke kommer i CHL næste sæson så :lol:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

haha overligger, kunne man have sagt sig selv

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:haha overligger, kunne man have sagt sig selv
Ja det er lidt vildt!. Jeg synes dog at der er meget der taler for, at vi burde starte med Pique på tirsdag. Chelsea har i denne sæson haft opdækningsproblemer, og de har indkasseret nogle mål på dødbolde, sådan som jeg husker det. Vi havde vel kun Puyi som en trussel i luften i tirsdags, mere eller mindre, men han kom stadig frem til en kæmpe chance. Som jeg har set, så er Chelsea især sårbare overfor frisparks der bliver slået ned i feltet fra midten af banen, eller lidt fra siden. I dag har Arsenal haft to kæmpe chancer fra sådan et frispark, og jeg mener Pep burde tage denne i sine overvejelser til kampen på tirsdag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Chelseas modstandere kan åbenbart ikke score på de største og nemme målchancer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Alves er betegnet som en back, men spiller sjældent en back. Det samme ser jeg i en Bale. Han kan sagtens spille den ultraoffensive back-plads som Alves gør det, hvor hans defensive arbejde dermed ikke bliver mand - til - mand markeringer men at bryde angreb og presse.
Jeg tror, at et indkøb af Bale ville være et dårligere indkøb end Zlatan. Bales store force er speed, og speed er ikke ligefrem det, man kan benytte sig af, når man skal deltage i et tålmodigt opspil med massevis af korte pasninger.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man ville bruge ham effektivt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det er derfor jeg mener Rooney skal have prisen som årets spiller fremfor Silva og RVP. Igen i dag er han aførende, først ved at udligne, og så efter at Everton prøvede på at kæmpe sig tilbage i kampen, så lukker han kampen med sin scoring til 4-2. Næsten alle hans mål i denne sæson har været afgørende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Irriterende at Man Utd ikke er i stand til at lukke kampen ved 4-2!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Hvis folk gerne ville købe noget billigt, så holder Rio Ferdinand og Jonny Evans udsalg i dag.

Hold kæft, hvor er det nederen lige nu.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Siempre Barca »

Hvordan kan Liverpool tabe den kamp? Med alle de chancer burde de have vundet med at least 3 mål. Godt nok ineffektive!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Nårh, folkens. Synes folk herinde stadig, at Mancini er en god træner? Manden har netop lige sagt, at der er stor sandsynlighed for, at Balotelli vil spille mod United.

- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Tevez aldrig ville spille igen?
- Var det ikke Mancini, der klart og tydeligt sagde, at Balotelli aldrig ville spille igen?

Guess what. De spiller begge nu.

Kæft han er en tøs af en leder, der ikke kan stå ved sine ord.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster