Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10800
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 581 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Så blev der trukket lod til Play-off kampene. Island mod Kroatien. Grækenland mod Rumænien. Ukraine mod Frankrig. Og Portugal mod Sverige. Surt for Island.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Det overrasker mig en lille smule at Fifa ikke valgte en lettere modstander til Portugal, Frankrig fik det som de ville, håber ikke så meget på at de går videre, ingen af dem, altså Protugal og Frankrig, der er bare noget ved de hold. Nå, men, allez ZLATAN! Jeg er nok din største fan i de to kampe.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10800
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 581 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Frankrig må gerne gå videre for min skyld. Og så ser jeg gerne Island videre selvom det nok ikke er så realistisk. Og så skal Sverige spille deres livs kampe. Men enten Rumænien eller Grækenland til VM? Bah.

BarçaDK

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af BarçaDK »

Som hi svensken!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

19th, 66th, 88th, 90th & 127th. That's the world rankings of Portugal's opponents in their group and they couldn't get an automatic berth.


Æhæææ...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_1

Så har Diego Costa officielt valgt at spille for Spanien. Fortsætter han formen og kan integreres på holdet, er Spanien endnu større favoritter til VM titlen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Xabi alonso er blevet skiftet ud inden halvlegen... Nogen der ved om han er blevet skadet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »



Ser sådan ud, har dog ikke hørt eller set om det er alvorligt eller ej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Ok... Skidt for real hvis de mister både khedira og alonso over en længere periode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af BarçaDK »

Meldingerne går heldigvis på, at det blot er et slag og han er nok klar inden landsholdspausen ender. Heldigt nok, ellers havde de kun haft Casemiro og Modric til to pladser på midten. :eek:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

BarçaDK skrev:Meldingerne går heldigvis på, at det blot er et slag og han er nok klar inden landsholdspausen ender. Heldigt nok, ellers havde de kun haft Casemiro og Modric til to pladser på midten. :eek:
mon ikke Illara eller Isco ville kunne hjælpe lidt til? :)

BarçaDK

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Meldingerne går heldigvis på, at det blot er et slag og han er nok klar inden landsholdspausen ender. Heldigt nok, ellers havde de kun haft Casemiro og Modric til to pladser på midten. :eek:
mon ikke Illara eller Isco ville kunne hjælpe lidt til? :)
Nåja, Illaramendi selvfølgelig...! Jeg havde helt glemt ham 38.000.000 €-manden. Isco kan ikke spille def. midt uden at have Alonso eller Khedira ved siden af vil jeg vurdere, men det er en anden snak ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Genser kampen mellem Bra-Hon.... Ikke siden Mourinhos Real, har jeg oplevet så vanvittigt svinsk et mandskab! Fy for satan Honduras! Og dommeren skal aldrig fløjte en kamp igen. Det er jo vold, som kun Pepe burde være i stand til!?
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Jeg så også kampen, det var fuldstændigt hjernedødt hvordan han gang på gang blev angrebet, endda i en ubetydelig kamp som denne. Men Neymar filmer jo bare...
Ig Neymar: "Good win!!! And I escaped alive, hahaha..." #fcblive #brazil2014 [neymarjr]
Billede
phpBB [video]


Over halvdelen af videoen viser egentlig bare frispark på Neymar, især tacklingen ved 3:23 var klam, jeg kan godt forstå Neymar sparker ud med sit ben i situationen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ufatteligt at folk ikke kan se hvor mange frispark der bliver begået på ham... Det eneste folk vil snakke om er film men jeg kan ikke komme i tanke om en spiller der bliver sparket ned mere end neymar. Det er jo for meget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster