De mindre ligaer

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Blaugrana92 »

Villa og Giovinco er godt nok i gang med at skille MLS ad.
Villa har scoret 12 og lagt op til 3 i 18 kampe.
Giovinco har scoret 13 og lagt op til 9 i 19 kampe.

Det er måske på en lidt billig baggrund, men det er fedt at se hvor meget Villa stadig nyder at spille fodbold og hvordan Giovinco endelig ser ud til at have fundet glæden. Har altid haft ret ondt af Giovinco. Kæmpe Juve-fan men det lykkedes bare aldrig rigtig for ham, at få det til at fungere i Juventus, mens han var fantastisk under sit lejeophold i Parma. Man kunne se på ham, hvor ked af det han var over at det ikke fungerede i Juventus.

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af emo »

Det er stadig et mysterium at Gio ikke fik tillid nok i Juve og slog rigtigt igennem. Han er en dejlig spiller.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Blaugrana92 »

Tror ikke så meget at han manglede tillid, men nærmere selvtillid. Jeg tror Giovinco var så stor fan af klubben, at han var så bange for at fejle i trøjen, at han blev fuldstændig låst i sit spil.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af zqa »

Enig. Rigtig herlig spiller, og så har han et gigantisk Juventus hjerte - hvilket jeg nogen gange har undret mig over måske var problemet.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Culé »

Hehe det er nu også ret underholdende at se de her kampe fra MLS i øjeblikket. New York City med Pirlo og Villa i startopstillingen spiller lige nu hjemme mod Montreal der jo har fået Drogba (han er dog ikke med idag). Skysports har købt rettighederne, nok også pga. Lampard og Gerrard. :glad:

http://cricfree.sx/sky-sports-5-live-stream

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Culé »

Og for lige rigtig at spamme, er det også en fed kamp der skal til at begynde mellem Sporting og Roma :cool:

http://live.realstreamunited.com/stream ... 06172.html

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Blaugrana92 »

Undrer mig faktisk lidt over hvorfor Lampard ikke har spillet endnu? Er han skadet? Men, ja. Det er meget skægt at følge med i. Jeg så NYCFC mod Orlando forleden. Den endte 5-3. Ikke den pæneste kamp og heller ikke det højeste tekniske niveau, men det var godt nok en fed kamp at se.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Culé »

Blaugrana92 skrev:Undrer mig faktisk lidt over hvorfor Lampard ikke har spillet endnu? Er han skadet? Men, ja. Det er meget skægt at følge med i. Jeg så NYCFC mod Orlando forleden. Den endte 5-3. Ikke den pæneste kamp og heller ikke det højeste tekniske niveau, men det var godt nok en fed kamp at se.
Hehe ja niveauet er so-so, men underholdningen er faktisk ret høj og så er det jo bare sjovt at se de aldrende stjerner udfolde sig. Og simpelthen klasse at samle spillere som Villa og Pirlo på samme hold. :glad: Kaka var jo også med for Orlando i den kamp du snakker om forleden, så det er ret sjovt. :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Blaugrana92 »

Culé skrev:
Blaugrana92 skrev:Undrer mig faktisk lidt over hvorfor Lampard ikke har spillet endnu? Er han skadet? Men, ja. Det er meget skægt at følge med i. Jeg så NYCFC mod Orlando forleden. Den endte 5-3. Ikke den pæneste kamp og heller ikke det højeste tekniske niveau, men det var godt nok en fed kamp at se.
Hehe ja niveauet er so-so, men underholdningen er faktisk ret høj og så er det jo bare sjovt at se de aldrende stjerner udfolde sig. Og simpelthen klasse at samle spillere som Villa og Pirlo på samme hold. :glad: Kaka var jo også med for Orlando i den kamp du snakker om forleden, så det er ret sjovt. :glad:
Jep, jeg så faktisk den kamp hvor NYCFC og Orlando debuterede i MLS - de spillede nemlig mod hinanden i første runde. Den endte uafgjort. Kaká udlignede i overtiden. Men, ja. Underholdningsværdien er nemlig rigtig stor i MLS. Der er gang i den og de har en række sjove spillere. Seattle er også sjove at se, men Obafemi Martins og Clint Dempsey.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Culé »

Blaugrana92 skrev:Undrer mig faktisk lidt over hvorfor Lampard ikke har spillet endnu? Er han skadet? Men, ja. Det er meget skægt at følge med i. Jeg så NYCFC mod Orlando forleden. Den endte 5-3. Ikke den pæneste kamp og heller ikke det højeste tekniske niveau, men det var godt nok en fed kamp at se.
Lampard endte faktisk med at få sin debut, han kom på banen med 20 min igen. NYCFC endte dog med at tage kampen 3-2 efter at have været bagud 2-0 ved pausen.

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af kklaus »

Fenerbahce confirm midfielder Mehmet Topal was shot at in attack after training http://t.co/ZblvRRjKfM (Pic: PA) http://t.co/BYoqU85W7J
Woah!.. :|
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Skydefinten »

Sygt.

Bullet proof glass. Naturligvis. Det er man da nødt til at have i slæden for at spille i Tyrkiet.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5234
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Kvoller »

Martin Hansen, målmand i Ado den Haag og tidligere i FC Nordsjælland har lige scoret til 2-2 mod PSV i overtiden med HÆLEN! Fuldstændig vanvittigt!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:Martin Hansen, målmand i Ado den Haag og tidligere i FC Nordsjælland har lige scoret til 2-2 mod PSV i overtiden med HÆLEN! Fuldstændig vanvittigt!
HVORFOR SLUKKEDE JEG FOR DEN KAMP?! :eek:

Kvoller
Indlæg: 5234
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: De mindre ligaer

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
Kvoller skrev:Martin Hansen, målmand i Ado den Haag og tidligere i FC Nordsjælland har lige scoret til 2-2 mod PSV i overtiden med HÆLEN! Fuldstændig vanvittigt!
HVORFOR SLUKKEDE JEG FOR DEN KAMP?! :eek:
Fordi den ikke var spændende, var tæt på at gøre det samme :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster